Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Jeg snupper et gensyn med Sam Raimis “Army of Darkness” (1992)

    Kruse16-04-22 19:16

  • ★★★★★★0

    Vi skal se disk 2 af Titanic. Jeg kan ikke høre forskel på dvd/bd lyd på dette DTS 7.1 spor. Det står knivskarpt. Glæder mig til at lytte til når lortet går ned. 

    davenport16-04-22 19:39

  • ★★★★★0

    Jeg tog i går hul på min Jerry Bruckheimer boks og fik genset "The Rock". Den er stadig top fed og har en herlig humor. I aften står den så på storladen action med Armageddon. Den har jeg ikke set siden dens biografpremiere, så er spændt på gensynet. :)

    NightHawk16-04-22 19:44

  • ★★★★★★0

    The Rock er en af de bedste 90'er actions. Armageddon er lidt en komfort-film, men alt der sker mellem opsendelsen og slutningen er helt forfærdeligt.

    Apropos 90'er action, så skal jeg snart have set The Long Kiss Goodnight igen

    Guldager16-04-22 20:08

  • ★★★0

    Ennio

    Steffan Rasmussen16-04-22 20:58

  • 0

    Our Flag Means Death

    Lord Nikon16-04-22 21:01

  • ★★0

    Friday The 13Th part V

    Ryder66616-04-22 22:50

  • ★★★★★0

    The Rock er en af de bedste 90'er actions. Armageddon er lidt en komfort-film, men alt der sker mellem opsendelsen og slutningen er helt forfærdeligt.

    Apropos 90'er action, så skal jeg snart have set The Long Kiss Goodnight igen

    Helt enig med "The Rock" selvom jeg også vil sige, at filmen ift. den vilde biljagt i San Francisco's gader er meget tæt på at ryge over i noget, der minder om et spoof fra Zucker-brødrene. Alt hvad der kan komme i vejen her bliver smidt ind foran Sean Connery og Nicholas Cage - bl.a  en gammel dame med rolator og et hold i kørestols-basket, der tilfældigvis lige krydser vejen. Den biljagt er kørt helt ud på overdrevet, men det er samtidig også vildt underholdende. :)

    Ja, jeg er ikke meget uenig med dig ift. "Armageddon". Filmen fungerer klart bedst under introduktionen af Bruce Willis team af borebisser og skæve eksistenser, og under hele træningsforløbet. Dog kunne jeg også godt lide de hektiske scener på den russiske rumstation, hvor de møder Peter Stormares småskøre kosmonaut. Men derefter udvikler filmen sig til en ren omgang sci-fi nonsens, man slet ikke kan tage seriøst. Det er stadigvæk ret underholdende men også meget meget fjollet. :)

    "The Long Kiss Goodnight" så jeg for ikke så længe siden og den holder stadig i dag. Masser af fed action og herlige replikker, og så er samspillet mellem Gena Davis og Samuel L. Jackson bare forrygende godt. 

    NightHawk17-04-22 13:59

  • ★★0

    I aften står den på et gensyn med Stone Cold, som har Brian Bosworth og Lance Henriksen i hovedrollerne.

    Overvejer også et gensyn med Cop Land, 

    på Blu Ray med dansk tekst.

    Ryder66617-04-22 16:19

  • ★★★★★0

    Jeg  snupper en western i aften, hvilket bliver Day of The Outlaw. Jeg har ikke set filmen før, så det bliver spændende at se om den ender med at blive en fast del af min samling. :)

    NightHawk17-04-22 20:32

  • ★★0

    Ser Stone Cold.

    næste film:

    Spanish Rose, med Michael Paré og Michael Ironside

     

     

    Ryder66617-04-22 22:12

  • ★★★★★★1

    “Put the bunny back in the box”

    T. Nielsen17-04-22 22:21

  • ★★0

    Har en af de aftener hvor jeg har svært ved at vælge, hvad jeg vil se.

    Først droppede jeg Cop Land, dernæst Spanish Rose...nu er valget så faldet på The Jamie Kennedy Experiment, resten af første sæson som jeg gik i krig med for nogle uger siden. Noget af det sjoveste skjult kamera jeg har set.

    Derudover, har jeg fundet spinoff filmen Malibu's Most Wanted, som er en af gentagne karakterer fra The Jamie Kennedy Experiment. Nemlig "rapperen" Brad Gluckman aka B-rad, spillet af Jamie Kennedy.

    Ryder66617-04-22 23:14

  • ★★★★★1

    “Put the bunny back in the box”

    Den skal jeg se i løbet af næste uge, da det er den næste film i rækken i Jerry Bruckheimer boksen. Og så står den efterfølgende på "Gone In Sixty Seconds", også med Nic Cage. :)

    NightHawk17-04-22 23:14

  • ★★★★★★1

    Den skal jeg se i løbet af næste uge, da det er den næste film i rækken i Jerry Bruckheimer boksen. Og så står den efterfølgende på "Gone In Sixty Seconds", også med Nic Cage. :)

    Ratede den 6/10 da jeg så den, dengang den kom frem. Måske er den egentlig heller ikke bedre, måske endda værre. Men om det er fordi jeg savner denne type actionfilm eller noget andet, så landede jeg på 7/10 nu. Jeg hyggede mig, stort! Håber jeg også du kommer til, til trods for alle usandsynlighederne.

    Gone in ratede jeg faktisk også 6/10 i sin tid. Har aldrig genset den.

    T. Nielsen17-04-22 23:24

  • ★★0

    Poison Ivy, med en meget ung Drew Barrymore

    Ryder66618-04-22 01:21

  • ★★0

    The Batman på HBO Nordic

    Ryder66618-04-22 20:38

  • ★★★★★★0

    The Batman

    Wayne18-04-22 23:04

  • ★★★★★0

    Jeg fik set James Stewarts debut i western-genren i går i Destry Rides Again, som nok er en af de mest bindegale film, jeg har set i den genre. En fandens underholdende, hylende morsom men også pudseløjerlig blanding af komedie og drama, der bliver vendt helt på hovedet i den store finale. Ud over James Stewart var ham der spillede den gamle drukkenbolt/sherif, og så Marlene Dietrich som den store diva med et hjerte af guld, en fornøjelse at se og høre på. :)

    I dag står den først på afsnit 1 og 2 af Better Call Saul : sæson 6 og bagefter snupper jeg en western mere med James Stewart, hvilket bliver The Far Country. Denne film er modsat den fra i går et gensyn. :)

    NightHawk19-04-22 17:49

  • ★★0

    I aften står den på Scream 3, på HBO Nordic, Scream 4 , på Blu Ray og Scream 5 , på Paramount+

    Ryder66619-04-22 18:44

  • ★★★★★★0

    Så er det vidst da også sengetid?

    davenport19-04-22 19:01

  • ★★0

    Så er det vidst da også sengetid?

    Ja, sengetid i nat, når jeg har set 5'eren. Er godt igang med 3'eren

    Ryder66619-04-22 19:12

  • ★★★★★0

    The Quick and the Dead (1995)

    Kruse19-04-22 19:21

  • ★★★★★★0

    The Quick and the Dead (1995)

    Den er groft undervurderet 

    Wayne19-04-22 20:11

  • ★★★★★0

    Den er groft undervurderet 

    Ja, jeg forstår ikke helt, at den fik så mange tæsk af kritikerne i sin tid. Plottet er måske lidt tyndt, og kun en undskyldning for sætte en duel-turnering op, men filmen er fyldt med så meget stil og et stærkt cast der opvejer filmens svagheder.

    Kruse19-04-22 21:51

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen