Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★0

    Et gensyn med Fright Night 1985, med Chris Sarandon på BD.

    Dernæst overvejer jeg et gensyn med serien Murder One, som i første sæson har en yderst velspillende Daniel Benzali i hovedrollen. Han erstattes af Anthony Lapaglia, i anden sæson. En skam at den kun holdt til to sæsoner, men mener dog ikke at den slutter med en cliffhanger og dermed rundes den nogenlunde godt af.

    Ryder66615-08-22 20:01

  • ★★★★★0

    Det allersidste afsnit af Better Call Saul : sæson 6. Krydser fingre for at Vince Gillian får lukket og slukket for Saul Goodmans vilde ridt på en tilfredsstillende måde. :)

    NightHawk16-08-22 13:07

  • ★★★★★0

    Oh ha, jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal mene om den afslutning. Der var både dele af plottet jeg synes var mesterligt eksekveret og så nogle ting - særligt de sidste 20 minutter - som jeg føler godt kunne have været håndteret mere elegant.

    Men stadig en godkendt finale på en fremragende serie. :)

    Helt mærkeligt at det nu efter så mange år er slut med "Breaking Bad" universet. 

    NightHawk16-08-22 15:38

  • ★★★★★0

    Lad os nu se, om det virkelig ER slut. Hvis der ikke er kommet nyt efter 10 år, tror jeg på det =)

    David Lund16-08-22 16:09

  • ★★★★★0

    Lad os nu se, om det virkelig ER slut. Hvis der ikke er kommet nyt efter 10 år, tror jeg på det =)

    Jojo, man skal aldrig sige aldrig. :)

    Hvem ved, måske dukker der en spin-of serie med Badger og Skinny Pete op, hvor de starter et hash emperium og kæmper om magten mod Hector Salamancas granfætter Mefisto Salamanca. Hele serien bliver desuden udelukkende optaget i psykedeliske farvefiltre, akkompagneret af  et hissigt score bestående af fusionsjazz og polka. Det tænker jeg godt kunne blive et hit. :D

    NightHawk16-08-22 18:02

  • ★★★★★0

    Gad godt at se en spin-off serie på 10 sæsoner om Hector på plejehjemmet.

    David Lund16-08-22 18:04

  • ★★★★★0

    Jeg vil se de sidste to afsnit af den fremragende serie “Teenage Bounty Hunters”, som desværre kun fik 1 sæson inden Netflix trak stikket.

    Kruse16-08-22 19:27

  • ★★★★★★0

    Thirteen Lives

    T. Nielsen16-08-22 21:35

  • ★★0

    "oh, you're so cool Brewster"

    Ryder66616-08-22 22:08

  • ★★0

    Going In Style, med Michael Caine, på BD

    Ryder66616-08-22 23:54

  • ★★0

    One Man's Justice, med Brian Bosworth, Bruce Payne, Jeff Kober og MC Hammer. ses på dvd

    Ryder66617-08-22 03:34

  • ★★★★★★0

    Gad godt at se en spin-off serie på 10 sæsoner om Hector på plejehjemmet.

    Ding, ding DING

    Titlen på serien…

    Wayne17-08-22 07:16

  • ★★★★★0

    Jeg vil se de sidste to afsnit af den fremragende serie “Teenage Bounty Hunters”, som desværre kun fik 1 sæson inden Netflix trak stikket.

    Helt enig. Jeg så serien sidste år og synes ligesom dig også, at den er fremragende. Maddie Phillips og Anjelica Bette Felinni der spiller de to søstre har en fantastisk kemi sammen og hele serien har bare en super sjov og cool stemning over sig. En herlig blanding af coming of age og krimi-komedie. :)

    Dybt frustrerende at den kun fik én sæson særligt med tanke på, at "Teenage Bounty Hunters" slutter med en stor cliffhanger. 

    NightHawk17-08-22 13:02

  • ★★★★★0

    Helt enig. Jeg så serien sidste år og synes ligesom dig også, at den er fremragende. Maddie Phillips og Anjelica Bette Felinni der spiller de to søstre har en fantastisk kemi sammen og hele serien har bare en super sjov og cool stemning over sig. En herlig blanding af coming of age og krimi-komedie. :)

    Dybt frustrerende at den kun fik én sæson særligt med tanke på, at "Teenage Bounty Hunters" slutter med en stor cliffhanger. 

    Jeg sidder med seriøse abstinenser p.t.

    Det er så kriminelt, at en så god serie ikke får mere end én sæson. Den er så velskrevet og castet er så suveræn. Hvis ikke Covid-19 ramte på det tidspunkt det gjorde, så havde Netflix måske givet serien en chance til at finde sit publikum, men det gik desværre ikke sådan.

    Kruse17-08-22 13:48

  • 0

    Jeg har set første sæson af Roswell, New Mexico. Den følger stort set den originale udgave. Ingen stor forskel der. Egentlig ikke så meget ved 

    Kiyonji17-08-22 18:14

  • ★★★★★0

    Pariah (2011)

    Kruse17-08-22 19:30

  • ★★★★★★0

    Never Have I Ever sæson 3

    Guldager18-08-22 14:24

  • ★★★★0

    Nope, lidt senere 

    Babo18-08-22 14:39

  • ★★★★★0

    Pariah (2011)

    Den er jeg ret vild med og købte for nylig også den nye BD udgave fra Criterion. :)

    Hvad syntes du om filmen? 

    NightHawk18-08-22 18:22

  • ★★★★★0

    I aften skal jeg først se The Affair : sæson 4, afsnit 10 (sidste afsnit i denne sæson). Og bagefter en forhåbentlig sjov komedie med Albert Brooks i Defending Your Life. :)

    NightHawk18-08-22 18:34

  • ★★0

    I aften står den på et gensyn med The Rocker, som har Rainn Wilson i hovedrollen. Ses på dvd.

    Ryder66618-08-22 19:59

  • ★★0

    I aften står den på tortur i form af Simpsons: The Movie på dansk.

    Og ja, i læste rigtigt på dansk. Jeg er nok en lettere masochist på nogle områder, så kan godt lide at pine mig selv en sjælden gang imellem.

    Jeg så de første fem minutter af den igår, og det var ikke det værste at høre....så spørgsmålet er, om jeg nyder den form for tortur, jeg tvivler.

    Næste film 

    Hider In The House, med Gary Busey, på dvd

    Og

    Human Trafficking, en miniserie på cirka 3 timer, med Donald Sutherland, på dvd

    Ryder66619-08-22 18:16

  • ★★★★★0

    Den er jeg ret vild med og købte for nylig også den nye BD udgave fra Criterion. :)

    Hvad syntes du om filmen? 

    Jeg synes den var ganske fin, omend jeg ikke er helt ligeså begejstret som dig. For mig falder den lidt i en kategori sammen med mange andre indiefilm, hvor jeg værdsætter håndværket og idéerne, men hvor jeg aldrig helt bliver følelsesmæssigt grebet. Den kan dog bestemt noget. Jeg foretrækker instruktørens efterfølgende film “Mudbound”, som ramte mig lidt bedre.

    Kruse19-08-22 18:20

  • ★★★★★★0

    Nye afsnit af Babylons Stol med sønnike, mens vi hygger i sofaen med McDonalds-mad

    Guldager19-08-22 18:23

  • ★★★★★0

    De uskyldige (2021)

    Kruse19-08-22 19:23

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen