Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★1

    I dag skal jeg først se Wikke & Rasmussens musical-komedie Gooseboy. Den kan streames på DR til og med d. 17 februar.

    Og i aften bliver det en premiere mere - denne gang på Ousmane Sembenes hovedværk fra 60'erne, Black Girl. :) 

    NightHawk14-02-23 13:38

  • ★★★★★★1

    I dag skal jeg først se Wikke & Rasmussens musical-komedie Gooseboy. Den kan streames på DR til og med d. 17 februar.

    Og i aften bliver det en premiere mere - denne gang på Ousmane Sembenes hovedværk fra 60'erne, Black Girl. :) 

    Tak for headsup om Gooseboy - den giver jeg også et skud :-)

    Wayne14-02-23 15:02

  • ★★★★★0

    Tak for headsup om Gooseboy - den giver jeg også et skud :-)

    Det var så lidt. :) Jeg er lige blevet færdig med filmen og den var rigtig god. Charmerende og sjov historie med nogle gode budskaber og en fin morale, og så krydret med nogle herlige sange, samt Wikke & Rasmussens vidunderligt farverige og skæve indfald. Jeg synes den var ligeså underholdende som både "Hannibal & Jerry" og "Flyvende Farmor". :) 

    NightHawk14-02-23 15:25

  • ★★★★1

    Tak for headsup om Gooseboy - den giver jeg også et skud :-)

    Så kan du passende se eller gense bagefter: www.moovy.dk/MoovyTV/film/Gooseboy-interview-med-Wikke-Rasmussen :)

    chandler7514-02-23 17:00

  • ★★★★★0

    The Savages (2007)

    Kruse14-02-23 19:00

  • ★★★★★★0

    Så kan du passende se eller gense bagefter: www.moovy.dk/MoovyTV/film/Gooseboy-interview-med-Wikke-Rasmussen :)

    Will do!

    Wayne14-02-23 23:03

  • ★★0

    Near Dark, med bl.a. Bill Paxton og Lance Henriksen. sidstnævnte har jeg haft fornøjelsen af at møde et par gange.

    Ryder66615-02-23 02:40

  • ★★★★★★0

    Fandt State of Grace på Internet Archive - så den vil jeg se.

    Guldager16-02-23 11:44

  • ★★★★★0

    Snupper er par animationsfilm fra DC i eftermiddag. Først står den på Batman : Assault On Arkham, hvor den kappeklædte hævner både skal op imod Suicide Squad og Jokeren i jagten på at stoppe et større terrorangreb. 

    Bagefter skal jeg se Superman : Unbound, hvor manden af stål - i samarbejde med hans kusine Supergirl - skal forsøge at stoppe den intergalaktiske superskurk Braniac fra at invadere jorden og gøre menneskeheden til hans slaver.

    Og i aften skal jeg langt om længe have set Guillermo Del Toros oscar-vinder The Shape of Water. :) 

    NightHawk16-02-23 14:11

  • ★★★★★0

    Gensyn med “The Beach” (2000).

    Kruse16-02-23 18:57

  • ★★0

    Midnight Heat, med Michael Paré, Dennis Hopper og sågar Little Richard.

    næste film

    Road Games (1981) med Stacy Keach og Jamie Lee Curtis.

    Ryder66617-02-23 03:14

  • ★★★★★0

    Jeg sidder og hygger mig med Frederik Cilius, Rasmus Bruun og Allan Gravgaard Madsens klukkende morsomme serie Operarejsen - sæson 1 som optakt til sæson 2, der starter på søndag på DR.

    Jeg er ikke ligefrem nogen opera-fan, men måden de introducerer de forskellige operaer og komponister på, så som bl.a. Puccini og Wagner - i samspil med deres roadtrip i en lummer autocamper - fungerer helt genialt og har i hvert fald gjort, at jeg har fået en bedre forståelse af andres fascination af opera som kunst og musikform.

    Og ja, så er det samtidig bare skide sjovt. Serien minder på mange måder om Steve Coogan og Rob Brydons "The Trip" serie bare hvor fokuset på mad er skiftet ud med opera. :)

    NightHawk17-02-23 15:09

  • ★★★★★0

    Jeg snupper en animatosfilm mere i aften fra DC, hvilket bliver Superman vs. The Elite, hvor Kal-El ramler sammen med en superhelte-gruppe med en noget tvivlsom moral og måde at gribe heltegerningen an på. :)

    NightHawk17-02-23 17:27

  • ★★★★★★0

    Har lige set Forest Warrior med Chuck Norris - den var ikke så god. Jeg fortsætter stilen med Choke og Ironfist: Under the Gun. 

    Guldager17-02-23 18:02

  • ★★★★★0

    Pandora's Box (1929)

    Kruse17-02-23 19:25

  • ★★0

    Dangerous Minds, med Michelle Pfeiffer

    Ryder66617-02-23 22:52

  • ★★★0

    Top Gun Maverick

    Gormanden18-02-23 01:45

  • ★★★★★0

    Gensyn med “Portrait of a Lady on Fire” (2019).

    Kruse18-02-23 19:25

  • ★★0

    Light It Up med bl.a. Usher Raymond

    Eller

    Beyond Forgiveness, med Thomas Ian Griffith, Rutger Hauer og John Rhys Davies. har mødt både Rutger og John.

    Ryder66618-02-23 21:41

  • ★★0

    Valget faldt på

    Beyond Forgiveness, med Thomas Ian Griffith, Rutger Hauer og John Rhys Davies. den udgave jeg har er total udgået. Det er den hollandske dvd hvor der er valgfri hollandsk tekst. Jeg gav vidst under 100kr for den for en del år siden. Lur mig, om den nu, ikke er det dobbelte værd. Men jeg nænner ikke at sælge den, simpelthen på grund af filmens to stjerner som jeg har mødt. Det sker ikke så tit at der er to stjerner jeg har mødt i samme film, og jeg bliver nærmest nostalgisk når jeg ser den 

    Ryder66618-02-23 22:54

  • ★★★0

    Gensyn med The Game, 1997

    Gormanden18-02-23 23:59

  • ★★0

    Et gensyn med State Of Grace, på BD 

    Ryder66619-02-23 02:00

  • ★★★0

    Har set et par afsnit af den nye serie der hedder "The Last of Us". Den bygger over et meget populært computerspil til Playstation. Spillet har ikke sagt mig så meget, da der er for meget snigende rundt.

    Synes ikke der er så meget nyt under solen i den serie indtil videre. Det er meget noget man set før. I det sidste afsnit jeg så, glorificere man nærmest selvmord. Det kommer lidt bag på mig i de her tider. I dag plejer man dårligt at kunne nævne selvmord i en serie, uden at det starter med en disclaimer med nummer til hotline, hvis man skulle gå med den slags tanker.

    Aranyhajú Nyárszépe19-02-23 11:54

  • ★★★★★0

    Jeg tager hul på Operarejsen : sæson 2 om lidt, der i denne omgang tager trioen på en kulturel dannelsesrejse til Sydengland, Frankrig, Sicillien, Napoli, Finland og et endnu ukendt sted som ifølge resuméet skulle huse verdens grimmeste by. :D

    Og i aften skal jeg se animationsfilmen Superman/Batman : Public Enemies, hvor duoen skal forsøge at forhindre en meteor i at kollidere med jorden, og samtidig forsøge at få skovlen under Lex Luthor, der i mellemtiden er blevet USA's præsident. :)

    NightHawk19-02-23 13:50

  • ★★0

    Jeepers Creepers 1, med Justin Long, på BD.

    Måtte opgive State Of Grace, da der var mumlen og utydelig tale, så er på jagt efter filmen med engelsk tekst på BD.

    Ryder66619-02-23 20:46

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen