Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Navalny (2022)

    Kruse 8-03-23 19:04

  • ★★★★★0

    Jeg skal se Jane Campions western The Power of the Dog i aften. Og hvis den er god, så hapser jeg den på BD i næste måned. :)

    NightHawk 8-03-23 20:01

  • ★★★★★0

    Jeg skal se Jane Campions western The Power of the Dog i aften. Og hvis den er god, så hapser jeg den på BD i næste måned. :)

    Den er god.

    David Lund 8-03-23 21:24

  • ★★★★★★0

    8/10 til den. Så bestemt værd at have på BD.

    Guldager 8-03-23 21:36

  • ★★0

    I aften står den på enten Daylight, eller Flight Of The Navigator eller dem begge på BD.

    Ryder666 9-03-23 02:25

  • ★★★★★0

    Den er god.

    8/10 til den. Så bestemt værd at have på BD.

    Ja, den var ikke bare god men virkelig fremragende. Nok den bedste film Jane Campion har lavet siden "The Portrait of a Lady". Super flot filmet og med nogle stærke præstationer - særligt Benedict Cumberbatch, der er helt outstanding som den barske og forpinte macho-cowboy. :) 

    NightHawk 9-03-23 12:36

  • ★★★★★0

    Jeg snupper en premiere i aften på Glass Onion : A Knives Out Mystery. :) 

    NightHawk 9-03-23 18:14

  • ★★★★★0

    Women Talking (2022)

    Kruse 9-03-23 19:12

  • ★★★★★0

    Jeg skal se Ben Afflecks episke krimi-komedie fiasko Gigli her i eftermiddag. Det skal nok blive god spas af alle de forkerte årsager. :D

    Og i aften skal jeg se thrilleren Curve, som måske kan vise sig at være en hidden gem. På den gode måde, forstås. :)

    NightHawk10-03-23 15:45

  • ★★★★★0

    The Fabelmans (2022)

    Kruse10-03-23 18:56

  • ★★★1

    Gensyn med the Godfather (1972) sammen med yngste datteren

    Gormanden10-03-23 22:51

  • ★★★★★0

    Elvis (2022)

    Kruse11-03-23 12:42

  • ★★★★★★0

    Gensyn med the Godfather (1972) sammen med yngste datteren

    Fedt spændende hvad hun siger til den :-)

    Wayne11-03-23 18:56

  • ★★★★★0

    The Mad Fox (Love, Thy Name Be Sorrow) (1962)

    Kruse11-03-23 19:17

  • ★★★★★0

    Jeg snupper er gensyn med action-thrilleren The Peacemaker, hvori George Clooney og Nicole Kidman skal forsøge at få skovlen under et større netværk af terrorister. :) 

    NightHawk11-03-23 20:07

  • ★★0

    The Commando, med Michael Jai White og Mickey Rourke.

    nøøøj hvor ser Rourke's ansigt mørbanket og hærget ud. Det gør næsten ondt at se ham i den tilstand.

    Ryder66612-03-23 01:08

  • ★★★1

    Fedt spændende hvad hun siger til den :-)

    Hun syntes den var ok, men blev ikke blæst bagover - som jeg gør og gjorde. Jeg havde nok fået talt den for højt op :)

    Men hun glæder sig til at se 2’eren, så helt galt kan det ikke have været. Hun var langt mere imponeret af 12 vrede mænd da hun så den med mig for et par år siden. 
    hvad er din erfaring med at vise de gamle klassikere til de unge mennesker?

    Gormanden12-03-23 06:58

  • ★★★★★★0

    Hun syntes den var ok, men blev ikke blæst bagover - som jeg gør og gjorde. Jeg havde nok fået talt den for højt op :)

    Men hun glæder sig til at se 2’eren, så helt galt kan det ikke have været. Hun var langt mere imponeret af 12 vrede mænd da hun så den med mig for et par år siden. 
    hvad er din erfaring med at vise de gamle klassikere til de unge mennesker?

    Jeg har samme oplevelse som dig, det kræver nogle år og noget erfaring at få fuld glæde af The Godfather.

    Men hver gang jeg har vist dem Heat - har de været fuldt opslugte ;-)

    Wayne12-03-23 07:50

  • ★★★1

    Jeg har samme oplevelse som dig, det kræver nogle år og noget erfaring at få fuld glæde af The Godfather.

    Men hver gang jeg har vist dem Heat - har de været fuldt opslugte ;-)

    Heat er også en af filmene på mine lange klassikerliste over film de skal se :)

    Det er mest et problem at få noget af deres “dyrebare” tid :)

    Gormanden12-03-23 07:54

  • ★★★★★★0

    Heat er også en af filmene på mine lange klassikerliste over film de skal se :)

    Det er mest et problem at få noget af deres “dyrebare” tid :)

    Min erfaring er at man skal se noget af “deres” også - så kan man måske være heldig at vise dem noget af guldet ;-)

    Tag feks Gøgereden eller Papillon - dem vil hun nok æde råt!

    Wayne12-03-23 08:06

  • ★★★0

    Min erfaring er at man skal se noget af “deres” også - så kan man måske være heldig at vise dem noget af guldet ;-)

    Tag feks Gøgereden eller Papillon - dem vil hun nok æde råt!

    Og Deer hunter

    70’er listen er lang :)

    Gormanden12-03-23 08:32

  • ★★★★★★1

    Og Deer hunter

    70’er listen er lang :)

    Præcist :-)

    Wayne12-03-23 14:14

  • ★★★★★1

    Jeg er gået i gang med mini-serien Taboo med bl.a. Tom Hardy, Franka Potente, Jonathan Pryce og Oona Chaplin på rollelisten. Serien foregår i 1814 i London, hvor Hardys gustne karakter vender hjem fra Afrika for at undersøge faderens mystiske død. Herefter bliver han viklet ind i et større komplot på allerhøjeste niveau. Den visuelle stil er virkelig fed og Hardy og Co. spiller suverænt godt, så glæder mig til at se videre. Er nået til afsnit 4 ud af i alt 8 afsnit. :) 

    NightHawk13-03-23 12:46

  • ★★★★★★1

    Jeg er gået i gang med mini-serien Taboo med bl.a. Tom Hardy, Franka Potente, Jonathan Pryce og Oona Chaplin på rollelisten. Serien foregår i 1814 i London, hvor Hardys gustne karakter vender hjem fra Afrika for at undersøge faderens mystiske død. Herefter bliver han viklet ind i et større komplot på allerhøjeste niveau. Den visuelle stil er virkelig fed og Hardy og Co. spiller suverænt godt, så glæder mig til at se videre. Er nået til afsnit 4 ud af i alt 8 afsnit. :) 

    Den er ret fed - ærgerligt der aldrig er kommet en sæson 2.

    Wayne13-03-23 13:41

  • ★★★★★1

    Den er ret fed - ærgerligt der aldrig er kommet en sæson 2.

    Ja, den er super fed. :)

    Nu håber jeg bare den bliver afsluttet på en ordentlig måde og at det ikke er sådan en serie, der slutter med flere cliffhangers. 

    NightHawk13-03-23 14:12

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen