Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Jin-Roh: The Wolf Brigade (1999)

    Kruse 6-04-23 13:02

  • ★★★★★0

    Jeg har siddet og set Ticker med Steven Seagal, Tom Sizemore og Dennis Hopper her i eftermiddag. Det er en film der står i skærende kontrast til "Exit Wounds" hvad angår budget og instruktion. Netop de to grunde er årsagen til at en på papiret spændende film ender med at være både rodet fortalt og amatøragtig i eksekvering af sine action-scener. Seagal og Co. gør ellers deres bedste og kan ikke klandres for instruktørens mangel på talent, der bl.a. udmærker sig ved, at han fucker samtlige af Seagals og de øvrige stunt-folks aikido/action-scener op, så man grimmes i foragt over den elendige redigering.

    Edit: Fik lige læst op helt præcist ift. budget og kan se at "Exit Wounds" ligger på 33 millioner kontra "Ticker" på 600.000. Så tror da pokker det hele så så billigt ud. :D

    I aften snupper jeg en Steven Seagal film mere i form af Half Past Dead, hvor jeg krydser fingre for en bedre omgang underholdning. :) 

    NightHawk 6-04-23 17:46

  • ★★★0

    I aften snupper jeg en Steven Seagal film mere i form af Half Past Dead, hvor jeg krydser fingre for en bedre omgang underholdning. :) 

    Jeg tror det er den hvor Seagal går med durag og lader som om at han er en sort gangster.

    NSF 6-04-23 17:46

  • ★★0

    Jeg har siddet oTickerg set Ticker med Steven Seagal, Tom Sizemore og Dennis Hopper her i eftermiddag. Det er en film der står i skærende kontrast til "Exit Wounds" hvad angår budget og instruktion. Netop de to grunde er årsagen til at en på papiret spændende film ender med at være både rodet fortalt og amatøragtig i eksekvering af sine action-scener. Seagal og Co. gør ellers deres bedste og kan ikke klandres for instruktørens mangel på talent, der bl.a. udmærker sig ved, at han fucker samtlige af Seagals og de øvrige stunt-folks aikido/action-scener op, så man grimmes i foragt over den elendige redigering.

    I aften snupper jeg en Steven Seagal film mere i form af Half Past Dead, hvor jeg krydser fingre for en bedre omgang underholdning. :) 

    Man kan heller ikke forvente kunst, når den er instrueret af Albert Pyun. Og har Seagal ikke kun en cameo i Ticker? jeg har den også på BD under titlen San Fransisco Kill Squad.

    men Half Past Dead, er et mesterværk sammenlignet med Ticker..

    i hvertfald bedre, med nogenlunde underholdningsværdi...

    Ryder666 6-04-23 17:50

  • ★★★★★0

    Jeg tror det er den hvor Seagal går med durag og lader som om at han er en sort gangster.

    Det lyder festligt! Sådan lidt a'la når han leger italiener i "Nico" og "Out for Justice", eller indianer i "The Patriot". :D 

    NightHawk 6-04-23 17:57

  • ★★★★★0

    Man kan heller ikke forvente kunst, når den er instrueret af Albert Pyun. Og har Seagal ikke kun en cameo i Ticker? jeg har den også på BD under titlen San Fransisco Kill Squad.

    men Half Past Dead, er et mesterværk sammenlignet med Ticker..

    i hvertfald bedre, med nogenlunde underholdningsværdi...

    Jeg har desværre ikke haft "fornøjelsen" af at se andre film af Albert Pyun og efter gensynet med "Ticker",  så bliver det også den eneste.

    Steven Seagal har en hovedrolle i "Ticker" og bliver jo makker med Tom Sizemores udkogte betjent kort inde i filmen. 

    Det lyder godt mht. "Half Past Dead". Kan se at Seagal igen danner makkerpar med Morris Chrestnut fra "Under Siege 2". Det skal nok blive underholdende. :) 

    NightHawk 6-04-23 18:06

  • ★★★★★1

    Pyuns 80’er film og en håndfuld af dem fra 90’erne er ganske underholdende.

    David Lund 6-04-23 18:10

  • ★★0

    Pyuns 80’er film og en håndfuld af dem fra 90’erne er ganske underholdende.

    Kan godt lide Mean Guns + Dangerously Close.

    Ryder666 6-04-23 18:13

  • ★★0

    Jeg har desværre ikke haft "fornøjelsen" af at se andre film af Albert Pyun og efter gensynet med "Ticker",  så bliver det også den eneste.

    Steven Seagal har en hovedrolle i "Ticker" og bliver jo makker med Tom Sizemores udkogte betjent kort inde i filmen. 

    Det lyder godt mht. "Half Past Dead". Kan se at Seagal igen danner makkerpar med Morris Chrestnut fra "Under Siege 2". Det skal nok blive underholdende. :) 

    Ku' være jeg skulle gense Ticker i aften, på trods.

    Ryder666 6-04-23 18:15

  • ★★★0

    Pyuns 80’er film og en håndfuld af dem fra 90’erne er ganske underholdende.

    Aaamen!

    NSF 6-04-23 18:42

  • ★★★★★0

    Songs from the Second Floor (2000)

    Kruse 6-04-23 19:10

  • ★★★0

    Hvor flodkrebsene synger

    Gormanden 6-04-23 19:52

  • ★★★0

    Pænt forrygende gang action, hvor blodet i den grad sprøjter.

    Ja, den er helt ok :)

    Gormanden 6-04-23 20:09

  • ★★0

    On The Line, med Mel Gibson på BD for fjerde gang

    Ryder666 6-04-23 22:28

  • ★★★★★★0

    Fik taget min datters kærestes mødom i Alien universet. Vi startede ud i 1979 og næste gang har jeg lovet ham en omgang Cameron. Og så må han selv se de mere tvivlsomme efterfølgere. 

    Han er også LotR n00b, så dem skal vi også i gennem.

    Han er dog stor SW fan, så de er dækket ind. Så må vi ellers se på, hvad han har set fra 80erne. Jeg har nedslag på 1981, 82, 85, 86 og 89 lige til at starte ud med. I ved nok hvad jeg mener ;)

    davenport 7-04-23 07:24

  • ★★★★★★0

    Jeg har desværre ikke haft "fornøjelsen" af at se andre film af Albert Pyun

    Hvad med Cyborg? Det er jo en JCVD-film

    Guldager 7-04-23 08:30

  • ★★★★★0

    Hvad med Cyborg? Det er jo en JCVD-film

    Lige umiddelbart sagde navnet Albert Pyun mig ingenting. Men da jeg fik tjekket efter kunne jeg se, at jeg faktisk har set 4 film af ham ud over "Ticker".

    • Cyborg (1989)
    • Captain America (1990)
    • Hong Kong 97 (1994)
    • Postmortem (1998)

    ---

    "Cyborg" har jeg aldrig fundet særlig god og de tre andre er også virkelig dårlige, så det er ikke noget der ændrer min mening om ham som instruktør. Og når jeg læser hans CV over, hvad han ellers har lavet, er han ikke en instruktør jeg har behov for at bruge mere tid på. :)

    NightHawk 7-04-23 10:47

  • ★★★★★1

    Man skal klart have en forkærlighed til b-film for at værdsætte mandens film, men der er altså et par guldkorn imellem, der er fyldt med kreativitet og galskab.

    David Lund 7-04-23 11:03

  • ★★★★★0

    Men (2022)

    Kruse 7-04-23 19:23

  • ★★0

    Resten af On The Line med Mel Gibson på BD.

    Næste film

    Quicksilver med Kevin Bacon, på BD

    Og ellers

    Terror Train, med Jamie Lee Curtis, på BD

    Ryder666 8-04-23 02:13

  • ★★0

    Man skal klart have en forkærlighed til b-film for at værdsætte mandens film, men der er altså et par guldkorn imellem, der er fyldt med kreativitet og galskab.

    Er enig med at der er guldkorn i blandt...

    Især Dangerously Close + Mean Guns...men har også en svaghed for Omega Doom.

    og sjovt som gengangere af et næsten fast skuespiller hold i form af bl.a. Norbert Weisser og Thom Mathews, der faktisk er ganske habile skuespillere som dog aldrig har slået igennem i Hollywood.

    Ryder666 8-04-23 02:20

  • ★★★★★0

    Sword of the Stranger (2007)

    Kruse 8-04-23 13:04

  • ★★★★★0

    Man skal klart have en forkærlighed til b-film for at værdsætte mandens film, men der er altså et par guldkorn imellem, der er fyldt med kreativitet og galskab.

    Jeg har skam også en forkærlighed til b-film. Men ligesom med så mange andre typer film eller genrer, er der jo stadig forskel på om man finder filmene underholdende eller ej også selvom, det er b-film. Jeg synes bare, at de film jeg set af ham er dårlige på en kedelig og usjov måde, så der er thumbs down til Albert Pyun herfra. :)

    NightHawk 8-04-23 13:06

  • ★★★★★0

    Jeg skal se et par animations-film i dag og lægger ud med Wonder Woman fra 2009, som er en standalone film, der ikke har forbindelse til den senere lange film-serie, hvor "Wonder Woman : Bloodlines" indgår.

    Og i aften bliver det et trip tilbage til de funky 70'ere med endnu en standalone/elseworlds film i form af Batman : Soul of the Dragon. :)

    NightHawk 8-04-23 13:56

  • ★★★★★1

    Citizen X (1995)

    Kruse 8-04-23 19:16

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen