Childs Play (Brad Dourif) denne gang på 4K UHD BD men først når Bound er slut lige om lidt...
Hvilken film skal du til at se?
- ★★★0
- ★★★★★0
NH - det lyder som forhistorien til American Gangster? I øvrigt en fed film.
Det er i hvert fald i samme boldgade. Ja, "American Gangster" er sgu en god film. Den havde jeg faktisk også planer om at ville gense snart. :)
- ★★★★★1
Sig til hvis den kan anbefales - jeg har overvejet den.
Det skal jeg nok. :)
- ★★★★0
Godzilla (1954)
- ★★★★★★1
Det skal jeg nok. :)
Takker :-)
- ★★★0
Blev færdig med Child's Play 1+2, så nu ser jeg
Child's Play 3 (Brad Dourif) denne gang på 4K UHD BD...
Næste film
Galaxy Quest (Tim Allen) på BD...
- ★★★0
Nattens sidste film
CrackerJack (Thomas Ian Griffith)...
- ★★★0
Det blev til
Big Trouble In Little China (Kurt Russell) på BD istedet for Crackerjack...
Og så er det ellers sovetid når den er slut...
- ★★★1
Snupper de to sidste afsnit af 4. sæson af Slow Horses i aften.
- ★★★★★★0
A Man Called Tiger ser jeg nu
- ★★★★★★0
Snupper de to sidste afsnit af 4. sæson af Slow Horses i aften.
Er den så god som nogen siger?
- ★★★0
Fik set
Silence Of The Lambs (Anthony Hopkins)
så nu ser jeg
Hannibal (Anthony Hopkins)
begge på 4K UHD BD...
- ★★★1
Er den så god som nogen siger?
Altså hele serien synes jeg er meget hyggelig og underholdende på sin egen måde. Samspillet mellem skuespillerne er en fornøjelse, ført godt an af en yderst veloplagt Gary Oldman som jeg aldrig har set ham før.
4. sæson har klart været den mest spændende sæson indtil videre. De har skruet op for spion thriller elementet og det gør mig intet når slutresultatet er så godt.Synes faktisk at serien er blevet mere og mere spændende per sæson.
- ★★★0
The Firm (Tom Cruise)
næste film
Vanilla Sky (Tom Cruise)...
begge på 4K UHD BD...
- ★★★★★★0
Altså hele serien synes jeg er meget hyggelig og underholdende på sin egen måde. Samspillet mellem skuespillerne er en fornøjelse, ført godt an af en yderst veloplagt Gary Oldman som jeg aldrig har set ham før.
4. sæson har klart været den mest spændende sæson indtil videre. De har skruet op for spion thriller elementet og det gør mig intet når slutresultatet er så godt.Synes faktisk at serien er blevet mere og mere spændende per sæson.
Tak for ordene - det kunne sagtens være en jeg skal i gang med - Gary Oldman er genial når han er bedst.
- ★★★★★★0
Wolves, Pigs and Men
- ★★★★★0
Fancy Dance (2023)
- ★★★★★★0
Wolves, Pigs and Men
Yakuza-film bliver jeg nok aldrig helt stor fan af...den var da fin nok, men det er ikke en genre, jeg vil bruge mere tid på...
Men noget jeg er fan af, er japansk animations-film! Så nu skal jeg se Suzume, hvilket er en film, jeg har set utrolig meget frem til. Makoto Shinkai er absolut på højde med Hayao Miyazaki
- ★★★★★1
Jeg fortsætter i aften med afsnit 6-8 af Godfather of Harlem - sæson 1 (2019), som jeg er blevet ret vild med. De spiller fanme godt hele castet, og det er da også noget af et ensemble, man har fået stablet på benene. Ud over Forrest Whitaker i hovedrollen så består castet desuden af følgende prominente navne: Vincent D'Onofrio, Giancarlo Esposito, Paul Sorvino, Chazz Palminteri og Luis Guzman. :)
- ★★★0
Color Of Night: Director's Cut (Bruce Willis) på BD...
Synes ikke den fortjener de mange hug den har fået...andre herinde der godt kan lide den film??
- ★★★★★★1
Jeg fortsætter i aften med afsnit 6-8 af Godfather of Harlem - sæson 1 (2019), som jeg er blevet ret vild med. De spiller fanme godt hele castet, og det er da også noget af et ensemble, man har fået stablet på benene. Ud over Forrest Whitaker i hovedrollen så består castet desuden af følgende prominente navne: Vincent D'Onofrio, Giancarlo Esposito, Paul Sorvino, Chazz Palminteri og Luis Guzman. :)
Spændende!
- ★★★★★0
I aften bliver det til et gensyn med “Twin Peaks: Fire Walk with Me” (1992).
- ★★★0
Efter vmd
Mississippi Burning (Gene Hackman, Willem Dafoe), denne gang på 4K UHD BD..
Næste og dagens sidste film bliver
Escape From Absolom (Ray Liotta, Lance Henriksen) denne gang på 4K UHD BD...
- ★★★1
Jeg kan vist lige nå at glemme en natfilm ind.
Det bliver Do widzenia, do jutra... AKA Goodbye, See You Tomorrow (1960)Aranyhajú Nyárszépe11-10-24 21:30
- ★★★0
Caddo Lake (2024)