Trap (2024) på Max
Hvilken film skal du til at se?
- ★★★0
- ★★★★★0
Jeg snupper afsnit 7 & 8 i aften af Godfather of Harlem - sæson 3 (2023).
Og bagefter står menuen på horror-thrilleren Hold Your Breath (2024) med Sarah Paulson i hovedrollen som en desperat mor, der i 1930'ernes Oklahoma kæmper for sine børns overlevelse, da hun er overbevist om, at der gemmer sig et frygteligt monster blandt de støvstorme, som hærger området.
Hele molevitten kan ses på Disney+. :)
- ★★★★★★0
Arriettys hemmelige verden - med sønnike. Og chips :)
- ★★★★★0
Perfect Days (2023)
- ★★★0
Skal se resten af Suburban Commando (Hulk Hogan) efter vmd, som jeg faktisk startede på ved middagstid.
Næste film bliver
The Fifth Element (Bruce Willis) denne gang på 4K UHD BD
- ★★★0
Gensyn med Da Harry mødte Sally som familiefilm
- ★★★0
Halloween 7: H20 (Jamie Lee Curtis) denne gang på 4K UHD BD..
- ★★★0
Immaculate (2024) på Filmstriben.
- ★★★★★0
I aften står den på den store finale - indtil videre - i Godfather of Harlem - sæson 3 (2023), hvor jeg snupper afsnit 9 & 10. Det har været endnu en fremragende sæson, hvor man bl.a. er blevet introduceret for en ny italiensk gangster i skikkelse af den brutale Joe Colombo, samt magtkampe og intriger mellem CIA (ledet af den ulta kyniske Wild Bild), og FBI, der begge er ude efter at få ramt på Malcom X. Og så kigger Che Guevara desuden også forbi i en mindre rolle.
Kan ses på Disney+.
Bagefter skal jeg se Christian Tafdrups horror-thriller Speak No Evil (2022), hvor et dansk par bliver inviteret til at tilbringe en weekend i en feriehytte hos et hollandsk par, der efterhånden som tiden går udfordrer det danske pars moralske og etiske grænser.
Kan ses på DR til og med d. 13 november. :)
- ★★★★★0
Gensyn med David Lynch’s “Lost Highway” (1997).
- ★★★★★★0
Skal til at se Eli på NF. Så lige Malevolent. En middelgod gyser, der kunne have haft noget mere potentiale.
- ★★★★★0
Jeg snupper en god omgang fantasy-ramasjang i eftermiddag med Dungeons & Dragons : Honor Among Thieves (2023). Chris Pine og Michelle Rodriguez udgør den dynamiske duo, der samler et crew af diverse stratenrøvere i forsøget på at stjæle et yderst værdifuldt objekt, som onde kræfter naturligvis også vil have deres slibrige fingre i. Og så er der dømt fest og ballade.
I aften står menuen på et gensyn med Ridley Scotts episke gangster-drama American Gangster (2007), hvor Denzel Washington giver den gas som den hårdhudede Frank Lucas, der opbyggede et heroin-emperie i USA mens, at både FBI og andre gangstere forsøgte at få ham ned med nakken.
Begge film kan ses på Netflix. :)
- ★★★★★★0
Napper en b-action i aften...Prey of the Jaguar
- ★★★★0
Jeg har sat Burn Notice lidt på pause og ser Miami Vice i stedet. Jeg tror aldrig jeg har set pilotafsnittet og blev noget overrasket over kvaliteten. Den falder en smule i selve serien, men overall ser der ud til at være postet penge i skidtet, hvilket var virkelig svært at spotte på TV i 80'erne.
- ★★★0
Den sidste halvdel af
Halloween 7: H20 (Jamie Lee Curtis) på 4K UHD BD..
Og så er par gensyn med verdens bedste sitcom
3rd Rock From The Sun (John Lithgow) tager hul på første sæson af serien i aften. Der er lavet 6 sæsoner, og den fik heldigvis en hæderlig afslutning!!!
- ★★★★★0
I aften står menuen på Hal Ashbys komedie Being There (1979), med Peter Sellers i hovedrollen som den excentriske og naive gartner Mr. Chance, der pludselig må lære at begå sig i den almindelige barske verden efter, at hans rige chef afgår ved døden. På trods af Mr. Chances naive og tossegode tilgang til livet bliver han alligevel opfattet som et orakel, og får uventet gang i en succesfuld karriere. Men alting har en pris...
Kan ses på DR til og med d. 25 november.
Bagefter snupper jeg afsnit 1 & 2 af dokumentar-serien Light & Magic (2022), hvor instruktøren Lawrence Kasdan - der bl.a. stod bag "The Empire Strikes Back" - går bag kulissen hos George Lucas legendariske effekt-firma ILM og viser aldrig før sete optagelser, krydret med et hav af interviews med folkene bag effekterne.
Kan ses på Disney+. :)
- ★★★0
Cash Out (John Travolta) på Viaplay...
- ★★★0
Er en halv time inde i et gensyn med
Sympathy For The Devil (Nicolas Cage) på Viaplay...
- ★★★0
I aften den sidste time af
Karate Kid Part II (Ralph Macchio) på 4K UHD BD...
Næste film i sportens verden
The Longest Yard (Burt Reynolds) for første gang nogensinde og på 4K UHD BD
Næste film
The Longest Yard 2005 (Adam Sandler, Burt Reynolds) på dvd...
- ★★0
Er i gang med Twisters, må jo se om en af mine favorit film, have brug for en 2er.
- ★★★★★0
Jigoku (1960)
- ★★★★★★0
Interceptor Force fra 1999. Noget scifi-lal med den b-films stjernen Oliver Gruner.
Ernie Hudson, William Zabka og Brad Dourif er også med i den.
- ★★★0
Sidste afsnit i Only murders in the building, sæson 4
Ses på D+
- ★★★0
Flash Gordon (Sam J Jones), denne gang på 4K UHD BD...
Dagens sidste film
Cop Car (Kevin Bacon), på BD...
- ★★★★★0
Sidste afsnit i Only murders in the building, sæson 4
Ses på D+
Den serie skal jeg også igang med igen efter, at jeg er blevet færdig med "Light & Magic". :)