Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

• ★★★0

Twisters (2024) har lige ramt Max så den skal jeg se i aften.

Essal 9-11-24 16:12

• ★★★★★1

Twisters (2024) har lige ramt Max så den skal jeg se i aften.

Nice! Tak for heads up :)

chandler75 9-11-24 16:45

• ★★★★★★0

Har set Priscilla, Queen of the Desert tidligere i dag, og i aften vil jeg se To Wong Fu, Thanks For Everything, Julie Newmar

Guldager 9-11-24 18:31

• ★★★★★0

Inside the Yellow Cocoon Shell (2023)

Kruse 9-11-24 19:16

• ★★★0

Britain's Got Talent om lidt på tv2 Charlie og hvis jeg kan holde mig vågen efter showet 

Blown Away (Jeff Bridges, Tommy Lee Jones) denne gang på 4K UHD BD som jeg ikke rigtig kom igang med igår...

Næste og nattens sidste film 

Shaun Of The Dead (Simon Pegg) denne gang på 4K UHD BD...

Ryder666 9-11-24 21:25

• ★★★0

Twisters, 2024

Gorman 9-11-24 21:35

• ★★★0

Det sidste ord med Erik Clausen...om et kvarters tid...på tv2!!

Ryder66610-11-24 20:44

• ★★★★★0

Jeg tuller videre i aften med film af ældre dato fra England og snupper den romantiske komedie The Lovers! (1973). Filmen er baseret på den elskede tv-serie/sitcom af samme navn, og har ligeledes Richard Beckinsale og Paula Wilcox i hovedrollerne som det unge forvirrede par Geoffrey og Beryl, der må igennem alverdens forviklinger i deres hjemstavn Manchester for at få styr på forholdet. 

Kan ses på Netflix. :) 

NightHawk10-11-24 22:43

• ★★★★★0

Jeg snupper de sidste tre afsnit, 4-6, af The Walking Dead: Dead City - sæson 1 (2024) i aften. Den har været top underholdende indtil videre og Lauren Cohan og Jeffrey Dean Morgan er i topform som hhv. Maggie og Negan. Det nye setup med Manhattan som faldefærdig kulisse fungerer desuden rigtig godt. Det har sådan en herlig "Escape From New York" vibe over sig. 

Kan ses på Disney+

Da det jo er "tender-november", snupper jeg også lige efterfølgende den romantiske komedie The Constant Husband (1955), hvor Rex Harrison spiller en mand, der vågner op med hukommelses-tab i en lille walisisk landsby. Efterhånden som han prøver at stykke sit liv sammen igen opdager han, at han ikke blot har én kone tilbage i London men adskillige af slagsen...

Kan ses på Netflix. :)

NightHawk11-11-24 20:27

• ★★★0

Resten af 

Shaun Of The Dead (Simon Pegg, Nick Frost) på 4K UHD BD 

Ryder66611-11-24 20:45

• ★★★0

Pulp Fiction (John Travolta) denne gang på 4K UHD BD...

Ryder66612-11-24 00:13

• ★★★★★1

I eftermiddag skal jeg se den helt nye dokumentar Music By John Williams (2024), der tager et dybdegående kig på en af filmhistoriens allerstørste komponister.

I aften står menuen på en herlig kulørt omgang superhelte-ramasjang, når Hugh Jackman og Ryan Reynolds slår gækken løs i Deadpool & Wolverine (2024).

Begge film kan ses på Disney+. :)

NightHawk12-11-24 12:11

• ★★★★★★1

Deadpool & Wolverine

Står også på min liste for i aften :-)

Wayne12-11-24 14:32

• ★★★★★0

I Saw the TV Glow (2024)

Kruse12-11-24 19:01

• ★★★★★★0

Camp On Blood Island

Guldager12-11-24 19:37

• ★★★0

Resten af 

Pulp Fiction (John Travolta) på 4K UHD BD..

Næste film

Surviving The Game (Rutger Hauer, Ice-T) på BD...

Ryder66612-11-24 19:50

• ★★★1

Blev færdig med de to ovenstående film, så nu ser jeg

Tim Burton's: Planet Of The Apes (Mark Wahlberg) på BD...

Ryder66612-11-24 23:07

• ★★★★★0

Jeg skal se dramaet The Divided Heart (1954) i eftermiddag. Filmen foregår under anden verdenskrig, hvor en slovensk dreng tilsyneladende mister begge sine forældre til det nazistiske rædsels-regime og bliver adopteret af et tysk par. Flere år senere dukker hans biologiske mor dog pludselig op, og så opstår der et smertefuldt dilemma for alle parter. 

Kan ses på Netflix. 

I aften tager jeg hul på den sidste spin-off serie i "The Walking Dead" universet, og snupper afsnit 1-3 af The Walking Dead: Daryl Dixon - sæson 1 (2024), som bliver den sidste omgang gys og gru for i år. Resten af november og hele december står den på hyggelige film, tegnefilm og Julefilm. 

Kan ses på Disney+. :)

NightHawk13-11-24 13:55

• ★★★★★0

The Lodger: A Story of the London Fog (1927)

Kruse13-11-24 18:58

• ★★★0

Big Stan (Rob Schneider) han er en af mine favorit komikere. Altid sjov og meget veloplagt..

Næste film

Nothing To Lose (Tim Robbins)...

begge film ses på dvd!!!!

Ryder66613-11-24 20:47

• ★★★★★0

I eftermiddag snupper jeg krimi-komedien Who Done It? (1956), der har Benny Hill i hovedrollen som en kikset og klodset amatør-detektiv, der bliver viklet ind i et internationalt spion-komplot omhandlede en utrolig maskine, som kan kontrollere vejret. "Who Done It?" var i øvrigt Benny Hills spillefilmsdebut.

Kan ses på Netflix.

I aften står menuen på de sidste tre afsnit, 4-6, af The Walking Dead: Daryl Dixon - sæson 1 (2024), hvor Daryl befinder sig i Frankrig og skal forsøge at hjælpe en nonne med at redde et barn, der er spået til at være en ny Messiahs. 

Kan ses på Disney+. :)

NightHawk14-11-24 13:51

• ★★★0

50 First Dates (Adam Sandler, Drew Barrymore) for første gang nogensinde og på BD...

Ryder66614-11-24 22:57

• ★★★0

Lethal Weapon 1 (Mel Gibson, Danny Glover), en film jeg har et lettere personligt forhold til.

Jeg mødte Danny til messen i Sverige for år tilbage, hvor jeg bl.a. fik et signeret foto fra filmen, hvor også Danny spurgte om der var et bestemt citat fra filmen han skulle skrive, og han tilføjede "how about let's go catch some bad guys" .

Var også til hans foredrag hvor jeg spurgte "what was the hardest part while filming lethal weapon 1" hvortil han sagde "keeping a Straight Face" og tilsvarede noget mere som jeg pt ikke husker.

Han huskede mig også blandt de mange mennesker der var dukket op i løbet af dagen med nogle timers mellemrum og han sagde "wow, what's up, you're back" . han gav mig lov til at tage et billede af ham.

Har også et signeret selfie hvor han skrev "keep a good heart", uden at jeg havde bedt om det. Klart en topspot over de mest sympatiske berømtheder jeg har mødt!!! Har stadig billederne fra den gang, hvilket må være 10+ år siden nu...

Ses på BD...

Ryder66615-11-24 00:42

• ★★★0

The Boys Club (Chris Penn, Devon Sawa)..

Ryder66615-11-24 03:17

• ★★★★★★0

50 First Dates (Adam Sandler, Drew Barrymore) for første gang nogensinde og på BD...

Helt sikkert en af mine favorit rom-com.

Guldager15-11-24 09:51

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen