Jeg synes også 50 First Dates er helt fin. Men den kan vel anses som en lille smule rapey =)
Hvilken film skal du til at se?
- ★★★★★0
David Lund15-11-24 10:11
- ★★★★★0
I eftermiddag skal jeg se komedien Please Turn Over! (1959), der foregår i en mindre engelsk landsby, hvor indbyggernes hverdag bliver vendt godt og grundigt på hovedet, da en teenage-pige udgiver en bog om deres forskellige affærer og erotiske eskapader.
Kan ses på Netflix.
I aften fortsætter jeg langt om længe igen med krimi-komedie serien Only Murders in the Building - sæson 2 (2022), og skal se afsnit 1-3. I serien følger man amatør-detektiv trioen Steve Martin, Selena Gomez og Martin Shorts karakterer, som også har en true crime podcast kørende samtidig med, at de forsøger at opklare diverse mordgåder
Kan ses på Disney+. :)
- ★★★★★0
Husk i øvrigt at det er i dag, at Cobra Kai - sæson 6, Part II har premiere på Netflix. :)
- ★★0
Gladiator.. hold nu kæft hvor er det enlig en fed film!!
- ★★★0
Helt sikkert en af mine favorit rom-com.
Det var ganske udmærket og heldigvis en lidt anderledes og ikke aaaaalt for sukkersød film!!! Normalt er jeg ikke til Rom com, men med Adam Sandler, Drew Barrymore, Rob Schneider og endda Sean Astin ombord måtte jeg tjekke den ud.
Gav kun 25kr for den på Blu Ray og var bestemt pengene værd...
- ★★★0
Jeg synes også 50 First Dates er helt fin. Men den kan vel anses som en lille smule rapey =)
Jeg synes der var en fin balance for komik og alvor i filmen. Og den går aldrig hen på bæltestedet og bliver for grov. Sandler fandt jeg også noget mere laid-back end jeg er vant til at se ham i. Han beherskede sin præstation ret godt, faktisk!!!
- ★★★★★0
Jeg synes der var en fin balance for komik og alvor i filmen. Og den går aldrig hen på bæltestedet og bliver for grov. Sandler fandt jeg også noget mere laid-back end jeg er vant til at se ham i. Han beherskede sin præstation ret godt, faktisk!!!
Nu tænker jeg mest konklusionen. Den er jo sød og fin, men tænker man lidt over det kan det godt anses som lidt rapey.
David Lund15-11-24 19:07
- ★★★★★0
Civil War (2024)
- ★★★★★★0
Nu tænker jeg mest konklusionen. Den er jo sød og fin, men tænker man lidt over det kan det godt anses som lidt rapey.
Har egentlig aldrig tænkt over det, men ja, det er lidt fucked up :)
Synes dog ikke det er på højde med 80'ernes ungdomsfilm og Grease f.eks.
- ★★★★★★0
Deadpool & Wolverine - afbrudt af landskampen.
- ★★★0
Ser
Armageddon (Bruce Willis) på BD...det er også over et års tid siden jeg har set den, hvis ikke længere tid siden..
Næste film bliver muligvis
Trees Lounge (Steve Buscemi)...
- ★★★0
Boksekamp
Mike Tyson VS Jake Paul på Netflix
Det er også mange år siden jeg sidst har set en boksekamp
- ★★★0
Selvfølgelig skulle der opstå problemer med at se kampen på Netflix, man burde have set det komme. Pisse irriterende. Men så må jeg se kampen på de 8 runder på et andet sted, og tidspunkt. Fucking forudsigeligt!!!
- ★★★0
The killer, 2023
- ★★★★★0
I eftermiddag snupper jeg en engelsk komedie mere af ældre dato i form af Who Goes There! (1952), der handler om en embedsfamilie bosiddende på St. James Palace, som får rodet sig ud i forskellige uheldige romantiske forviklinger med både vagterne og tjenestefolkene.
Kan ses på Netflix.
I aften fortsætter jeg med krimi-komedie serien Only Murders In The Building - sæson 2 (2022), afsnit 4-6, som er startet forrygende godt. Denne gang er trioen af amatør-detektiver selv under mistanke for at have begået et mord, og må derfor gøre deres bedste for at redde deres renommé. Plottet involverer bl.a. et erotisk maleri, en hemmelig elevator og en spøjs gæsteoptræden af Amy Schumer, der spiller en excentrisk udgave af sig selv. Jeg var i øvrigt flad af grin, da Martin Short's krukkede karakter kommer op og skændes med bygningens gamle vagt. :D
Kan ses på Disney+. :)
- ★★★★★★0
Skal se et par film fra All the Haunts Be Ours i dag. Starter med den norske Lake of the Dead, som på norsk hedder De Dødes Tjern.
- ★★★0
Primal Fear (Richard Gere, Edward Norton) denne gang på 4K UHD BD...
Har sovet 4 timer til morges så vil tage en lur når filmen er slut...
- ★★★0
Venter med at sove, da jeg ikke er træt nok...så nu ser jeg
Nine Bullets (Lena Headey, Sam Worthington) for første gang nogensinde og på BD som iøvrigt starter meget lovende...
- ★★★0
Ser 9 Bullets, der desværre taber pusten efter en lovende start...og damn Colleen Camp har taget på i vægt, siden hendes Glory days I Die Hard 3, næsten ikke til at genkende. Ikke at hun var lækker dengang, but damn!!! What happened?? Iøvrigt medvirker en af de absolut ringeste barneskuespillere. Han er bare ikke specielt overbevisende. Er halvvejs inde i filmen, som er ret middelmådig at best!!!
- ★★★★★0
6 Bullets er bedre end 9 Bullets!
David Lund16-11-24 16:02
- ★★★★★★2
What happened??
Ja, det er træls hun ikke så godt ud for din skyld...
- ★★★0
6 Bullets er bedre end 9 Bullets!
Helt enig...har du set dem begge?
- ★★★0
Ja, det er træls hun ikke så godt ud for din skyld...
Well, nu behøver hun ikke at være lækker for at være en god skuespiller, men jeg blev dog alligevel ret chokeret da jeg så hende i en nyere film, siden DH3...
- ★★★★★★3
Man skulle næsten tro, at skuespillere også var mennesker, der ændrer sig på 27 år? ;)
- ★★★0
Man skulle næsten tro, at skuespillere også var mennesker, der ændrer sig på 27 år? ;)
Sandt nok