Midt Om Natten (Kim Larsen, Erik Clausen) på nordisk film+...
Hvilken film skal du til at se?
★★★0
★★★0
Opgav at se Cabin By The Lake så nu ser jeg
Rambo: First Blood Part II (Sylvester Stallone, Richard Crenna) på 4K UHD BD...
Det sidste af ovenstående film
Næste film
Rambo III (Sylvester Stallone) på 4K UHD BD
Dagens sidste film
The Next There Days (Russell Crowe) på BD...
★★★0
Venter med at se The Next Three Days og ser istedet
Educating Rita (Michael Caine), som jeg engang var oppe i til engelsk eksamen på B niveau, men scorede "kun" 8 og jeg lavede stortset ikke lektier eller forberedte på at skulle op i det...så de var "flinke" ved mig!!! Vi så både filmen og læste bogen i undervisningstimerne
Ses på BD...
★★★0
En morgenfilm i form af
The Trigger Effect (Kyle MacLachlan, Elizabeth Shue, Dermot Mulroney, Michael Rookery) på BD...
★★★0
Har ryddet op i mit klædeskab så nu ser hytten rent ud...det var også det sidste der manglede. Er igang med tøjvask men jeg ser film på Netflix...
Gerald's Game (Bruce Greenwood) i 4K...
Det er nogle år siden jeg har set den, så det var på tide med et gensyn...
★★★★★0
I eftermiddag hopper jeg atter op på surfbrættet for at cruise ud af mælkevejen, og fortsætter lystigt som en anden sprællemand med Star Trek: Deep Space Nine - sæson 2 (1994) og afsnit 13-15.
Dagens afsnit byder igen på mere spas, nervepirrende missioner og gustne intriger. Dr. Bashir og mekanikeren O'Brien lægger ud med en farefuld rejse til et laboratorium, der kredser om planeten T'Lani Three, for at destruere et dødbringende biologisk våben. Herefter er O'Brien atter i fokus, da han vender hjem fra en anden mission og forundret kan konstatere, at alle på DS9 behandler ham helt anderledes. Og tilsidst skal O'Brien og kommandør Sisko på en mission for at lokalisere nye planeter i de nærliggende stjernesystemer og opdager undervejs en planet, som overraskende nok allerede er beboet.
- Armageddon Game
- Whispers
- Paradise
I aften står menuen igen på en flamboyant musical og denne gang er det i form af Rob Marshalls magiske fantasy-film Into the Woods (2014), som er er baseret på Broadway-musicalen af samme navn og hvis forunderlige univers og historie er et fortryllende miks af brødrene Grimm's fire eventyr om "Den Lille Rødhætte", "Askepot", "Jack og Bønnestagen", samt "Rapunzel".
I "Into the Woods" spiller James Corden og Emily Blunt hovedrollerne som en bager og hans kone, der desperat prøver at få et barn men som må se deres drøm brast, da der hviler en gusten forbandelse over dem. For at få fjernet det magiske åg må ægteparret derfor drage på en farefuld færd ind en magisk skov for at konfrontere en helt igennem nederdrægtig og ondskabsfuld heks (Meryl Streep).
Ud over de nævnte skuespillere byder filmen desuden på et stjernespækket ensemble cast, der bl.a. tæller Anna Kendrick, Chris Pine, Johnny Depp og Tracy Ullman i rollerne som karakterer fra de klassiske eventyr.
Kan ses på Disney+. :)
★★★0
Trænger til en komedie så giver gyserkomedien The Blackening (2022) en chance.
★★★0
South Park season 1 (Matt Stone, Trey Parker) på Viaplay er nået til afsnit 7...
★★★0
Braveheart (Mel Gibson) på 4K UHD BD...
Næste og dagens sidste film
The Patriot (Mel Gibson, Heath Ledger) på 4K UHD BD..
★★★★★0
I eftermiddag snupper jeg en omgang mere med Matt Murdoch og co. i Daredevil: Born Again - sæson 1 (2025), hvor jeg skal se afsnit 5 og 6.
Det var ret fedt at se The Punisher igen i forrige afsnit. Håber at han bliver en integreret del af historien fremadrettet og at det ikke kun var en kort gæsteoptræden.
Kan ses på Disney+.
I aften står menuen på den kryptiske thriller Gone In the Night (2022), der har Winona Ryder og John Gallagher Jr. i hovedrollerne som kæresteparret Kath og Max, der i en sen nattetime ankommer til en feriehytte langt ude på lars tyndskids marker, som de tror de har booket for et par dage.
Problemet er bare, at der allerede befinder sig et andet og yngre par i hytten, som begge fremstår en kende besynderlige og lettere gådefulde. Trods en hvis skepsis vælger Max og Kath grundet det sene tidspunkt alligevel at overnatte der.
Men det skal hurtigt vise sig at være en skæbnesvanger beslutning. For dagen efter da Kath vågner, er alle andre forsvundet og et mareridt af de helt store sættes nu pludselig i værk for den undrende og temmelig angstfyldte Kath.
Kan ses på Netflix til og med d. 18 april. :)
★★★★★0
Han er med mere fordi hans film vil fortsætte lige efter sæson 2 er done og The Punisher vil vel sikkert dukke op i forb. Med det soM blev skabt til sidst i episode 6.
De praktisk talt ber om det dem selv.
★★★0
Braveheart (Mel Gibson) på 4K UHD BD...
The Patriot (Mel Gibson, Heath Ledger) på 4K UHD BD..
Resten af ovenstående film....
Nåede kun 20 minutter af Braveheart, igår inden jeg faldt i søvn, så skal se de to i aften...og da de begge er helaftensfilm bliver det nok ikke til mere filmkigning end de to!!!
★★★0
Love, Murder And Deceit (Rachel Ward, Terry O'Quinn)...
★★★0
Lying In Wait (Rutger Hauer, Virginia Madsen)...
★★★0
Opgav at se lying in wait, så ser istedet
The Departed (Jack Nicholson, Leonardo DiCaprio, Matt Damon) på 4K UHD BD...med en spilletid på 2t31m bliver det også nattens sidste film!!!
★★★0
Gad heller ikke at se The Departed færdig så nu prøver jeg med
Cutting Class (Brad Pitt, Jill Schoelen) på 4K UHD BD en film jeg er startet på et par gange, men har aldrig set den færdig...
Er iøvrigt lysvågen så måske jeg ser to film, inden sengetid hvis trætheden ikke når at melde sig, inden ..
★★★0
Red Eye (Cillian Murphy, Rachel McAdams) på 4K UHD BD...
★★★★★0
I eftermiddag fortsætter jeg rejsen mod fjerne galakser med Star Trek: Deep Space Nine - sæson 2 (1994), hvor jeg er nået til afsnit 16-18.
Denne gang, under en mission i Gamma-kvadranten, opdager Dax og Odo først et usædvanligt partikel-felt på overfladen af en uudforsket planet. Efterfølgende må Dax forsøge at håndtere en arrogant mandlig Trill - samme race som Dax - som er igang med forberedelserne til at blive kopplet sammen med en symbiot. Og i dagens sidste afsnit må kommandør Sisko og besætningen på DS9 komme et alvorligt beskadiget Cadassiansk fartøj til undsætning, hvilket skaber uventede problemer.
- Shadow Play
- Playing God
- Profit and Loss
Kan ses på Netflix.
I aften skal jeg se Troy Quane og Nick Brunos spion-komedie-animationsfilm Spies In Disguise (2019), der handler om en hemmelig agent, som ved et uheld bliver forvandlet om til en lille buttet due, da en ung videnskabsmand kommer til at trykke på en forkert knap.
Sammen må det umage og temmeligt kiksede makkerpar nu pludselig agere spion-organisationens dynamiske duo i forsøget på at stoppe en megalomanisk cyber-terrorist fra at overtage verdensherredømmet, alt imens de desperat leder efter en mirakelkur, der kan få agenten tilbage i sin menneskekrop igen.
"Spies In Disguise" byder på stemmearbejde fra et herligt cast, der bl.a. tæller Will Smith, Tom Holland, Rashida Jones, Rachel Brosnahan og Karen Gillian.
Kan ses på Netflix til og med d. 14 april. :)
★★★★★0
Han er med mere fordi hans film vil fortsætte lige efter sæson 2 er done og The Punisher vil vel sikkert dukke op i forb. Med det soM blev skabt til sidst i episode 6.
De praktisk talt ber om det dem selv.
Det lyder sgu godt med mere The Punisher, da jeg er kæmpe fan af den måde Jon Bernthal spiller rollen på.
Jeg læste lige lidt om den kommende film, og det skulle så vidt jeg kunne se være det Marvel/Disney kalder for en Special Presentation, som er en film lavet til tv/streaming og som varer cirka 60 minutter.
Det er selvfølgelig bedre end ingenting, men jeg have nu håbet på en rigtig biograffilm, så man kunne nyde The Punisher på det store lærred. :)
★★★0
When Evil Lurks (2023) - Forestiller mig at det er feelgood film for hele familien.
★★★0
The Jamie Kennedy Experiment
skjult kamera, med Jamie Kennedy I spidsen for løjerne, hvor det også går ud over Bob Saget og James Belushi. Jeg har alle tre sæsoner men er startet med første sæson og er nået til afsnit 4...
Jeg har dog en mistanke om at det er staged, og undrer mig over, at kun få genkender ham (med undtagelse af, når han er i fuld forklædning) for han nåede at medvirke i de tre første scream film inden, og havde allerede markeret sig som en populær skuespiller...men sjovt er det da!!!
★★★0
Ser South Park S02E03
jeg sprang Terrance And Phillip afsnittet over....jeg bryder mig ikke om prutte/toilethumor . Jeg hader nærmest T&P afsnit...men det er så (foruden tegridy) også det eneste negative jeg har imod SP...
Ses på Viaplay
★★★1
Ghostbusters: Frozen Empire (2024)
★★★★★★0
Har South Park ikke deres egen hjemmeside, hvor alle afsnit ligger frit tilgængelige?
★★★0
Har South Park ikke deres egen hjemmeside, hvor alle afsnit ligger frit tilgængelige?
Det har de vistnok haft....men ved dog ikke hvor legal den er/var!!!