I eftermiddag fortsætter jeg med The Night Agent - sæson 2 (2025), som bare bliver ved med at være konstant spændende og nervepirrende at følge med i, og snupper afsnit 4-6.
Jeg er blevet kæmpe fan af serien og kunne se, at der også er en sæson 3 på vej.
Kan ses på Netflix.
I aften står menuen på et gensyn med Lasse Hallströms hjertevarme og super hyggelige familiefilm A Dog's Purpose (2017).
Her følger man hunden Bailey lige fra den er en munter lille hvalp og til dens død, der fører til utallige reinkarnationer i andre hunde alt imens, at den forsøger at finde tilbage til sin oprindelige ejer Ethan (Dennis Quaid), som imellemtiden er blevet en ældre mand, der bor i en helt anden by.
Undervejs oplever Bailey adskillige eventyr på sin lange rejse og møder både flere gode og desværre også et par onde mennesker i sine ihærdige og godhjertede forsøg på at være menneskets bedste ven.
Det er en skøn og dejlig film med nogle virkelig gode og positive budskaber undervejs, som man ikke kan undgå at blive i godt humør af. Der er i øvrigt også lavet en 2'er med titlen "A Dog's Journey", som jeg også skal have set på et tidspunkt.
Kan ses på DR til og med d. 26 april. :)