Det har været sådan de har arbejdet ja, jeg har ikke hørt noget om de har ændret modellen ku bare håbe lidt eller at de så hvertfald snakkede sammen. Og ikke arbejder i et vakum som man tydelig har set, hvor fantastiske tweaks til serien, der gjorde det så meget bedre, var væk i det næste spil i serien, fordi de to udviklingsteam havde arbejdet uden noget kommunikation, self. er de to hold, men det at de i det mindste ikke blot lånte ting fra hinanden skadet det rigtig meget.
NU slår det mig lige Creative Director på Black Flag var også Ashraf Ismail, så det sku da derfor jeg er så glad for Origins også :) Ashraf har arbejdet med Origins lige siden han blev færdig med Black Flag så det har været en 4 års tid siden ca. fra i dag af.
Ashraf kommer selv ind på det med og holde øje med de andre spil i serien, og han virker til præcis og vide, hvordan de ku bruge reaktionen på dem i hans eget arbejde nogen steder, en ting igen som man før i tiden i AC ikke havde fokus på.
Eneste jeg savner er den måde man havde climb up and down fra Syndicate, hvor man holdte en knap nede for og sikre man hele tiden kravlede ned af eller op, og på den måde kom man meget flydende rundt når man klatrede og ku hurtigt komme ned på gadeplan. Men igen det har ikke føltes som nogen stor hindring at de gik lidt tilbage til det gamle system her og jeg er heller ikke faldet så meget ud over kanten som jeg gjorde tilbage i de ældre spil i serien, men det i Syndicate var jeg blot rigtig glad for.
Men læs resten af interviewet Eurogamer havde med ham tilbage i Juni.
Interview
(og var det noget med en del glitches ved lancering?)
Når jeg tænker Glitches så tænker jeg mest på Unity med ansigterne :)
Nåja og så er jeg vild med at de har lånt fra The Witcher 3, du kan vælge et Objective, elelr blot sætter dit eget waypoint, og så få din hest eller kamel til og ridde til det, den følger vejen, så det ikke altid det er den hurtigeste vej (du kan dog afbryde og tage over hvis det blir nødvendigt) men så kan du kick back og bare nyde landskabet, og hvis du ser nogle soldter elelr andet du lige vil ordne, så stopper du blot op gør det, og herefter kan du blot genoptage ruten.
Den feature er jeg RIGTIG glad for :)
Nåja Origins starter lidt pludseligt, så verden blir ikke introduceret så godt, men det er kun lige starten.