Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

  • ★★★★★0

    Xbox koderne i starten af Cyberpunk 2077

    If the Xbox subreddit is to be trusted, they were for The Witcher 3.

    Det er sku meget fedt gjort, hvis det er sandt, og ville give fin mening :)

    Og så havde de jo en lille hilsen og info til fans'ne :)

    Elwood11-06-18 01:04

  • ★★★★★0

    Rage 2 så flot ud, ikke så weird når det køre på ID Tech.

    Doom Eternal blev annoceret med kort CGI trailer, det er det næste i deres nye Doom serie, de gav det bare ikke et 2 tal mere revealed til Quakecon til August.

    Wolfenstein: Youngblood 

    Co-Op eller singleplayer, spiller som BJ og Anya's børn, det blev ikke benævnt som 3'eren, så lidt i tvivlo om det "blot" er en Spinoff ting.

    Fallout 76 fik en stor del af deres Press Conf, hvilket også var nødvendigt, og Todd Harward gjorde en del bedre med at forklare deres vision for det her nye spil i en serie folk er så velkendt med.

    Det virker meget ambitiøst, er spændt på, hvordan det vil fungere som solo del, da Todd sagde alle NPC'er var human players? Om han blot mente man ku lade være at teame op med folk, og stadigvæk blot møde folk i verden, blir spændende at lære mere om det. Oh and you can launch Nukes  rundt omkring i verden og ændre landskabet.

    Lille trailer

    Udover at Danny O'dwyer har lige lavet en fantastisk 1.5 times Doc omkring Bethesda's historie, så kommer han med en Doc. i morgen omkring Fallout 76, hvor han også har snakket med Bethesda, så måske vi lære mere til den tid, ellers gør vi sikkert når der kommer indtryk fra showfloor'et.

    Og til sidst blev Starfield officielt annoceret, blot med titlecard, og ligeså med Elder Scrolls VI, som udkommer efter Starfield som er Bethesda's nye store Singleplayer IP.

    Det var lige de mest intressant for mig.

    Elwood11-06-18 05:53

  • ★★★★★0

    Men Bruno, taler du ikke om en fuld erstatning? For ejerskab (både digitalt og fysisk) er jo stadig en mulighed mange benytter både med musik og film. Jeg har på intet tidspunkt sagt, at streaming af spil er en fjern fremtid, men en fuld erstatning hvor ejerskab ikke længere er en mulighed, og hardwaren ikke står i ens eget hjem, tror jeg er. Der bliver helt sikkert leget med ideen, men jeg tror, at firmaerne i sidste ende mister for lange penge med netop den løsning. Det er jo skidesmart, at udgive ny hardware konstant og holde forbrugeren i gang på den måde. Samtidig opfordrer det også til flere køb af spil, der er udgivet på den nye hardware. Men vi kan jo tage snakken igen om ti års tid, når markedet har udviklet sig mere. Lige nu ser jeg bare streaming som et spændende alternativ - præcis ligesom Netflix og Spotify er det for film og musik, og har været det igennem mange år.

    David Lund11-06-18 07:06

  • ★★★★★0

    Elwood, nu så jeg ikke Bethesdas fremvisning, men sagde de at Starfield er et single player spil?

    David Lund11-06-18 08:34

  • ★★★★★★0

    Men Bruno, taler du ikke om en fuld erstatning? For ejerskab (både digitalt og fysisk) er jo stadig en mulighed mange benytter både med musik og film. Jeg har på intet tidspunkt sagt, at streaming af spil er en fjern fremtid, men en fuld erstatning hvor ejerskab ikke længere er en mulighed, og hardwaren ikke står i ens eget hjem, tror jeg er. Der bliver helt sikkert leget med ideen, men jeg tror, at firmaerne i sidste ende mister for lange penge med netop den løsning. Det er jo skidesmart, at udgive ny hardware konstant og holde forbrugeren i gang på den måde. Samtidig opfordrer det også til flere køb af spil, der er udgivet på den nye hardware. Men vi kan jo tage snakken igen om ti års tid, når markedet har udviklet sig mere. Lige nu ser jeg bare streaming som et spændende alternativ - præcis ligesom Netflix og Spotify er det for film og musik, og har været det igennem mange år.

    Jo, og jeg er også overbevist om, at det er vejen vi går når det kommer til film, TV og musik og at ejerskab i bedste faldt bliver en niche-ting.

    Som skrevet ovenfor, det er ikke sikkert at det sker, men jeg har svært ved at se hvorfor spilfirmaerne ikke skulle prøve at gå den vej.

    Zero Cool11-06-18 08:50

  • ★★★★★0

    Film og TV sælger dog stadig stort. I USA bruger mange jo iTunes og Amazon til køb af film digitalt, så jeg tror mere, at det er den vej det går. At de fysiske medier udgår, tror jeg dog også kun er et spørgsmål om tid. Men jeg tror altid behovet for at købe i supplement til ens streaming services vil være der for en ret stor del. Det er jo ikke mange, der har råd eller lyst til at have op til 10 streaming services på samme tid. Og så længe at de ikke dominerer markedet, vil filmselskaberne gerne sælge til så mange som muligt, og derfor holde købsmuligheden åben. På den måde tjener de på både det ene og det andet uden de store udgifter.

    Men i og med at det ikke er sket på det store film streaming marked endnu, tror jeg altså vi snakker i en ret fjern fremtid for spilfirmaerne, hvis det skulle gå den vej. 

    David Lund11-06-18 09:16

  • ★★★0

    Bliver det ikke også dyrt for firmaerne hvis de går hen og laver sådan noget? Spørgsmålet er også om det bliver brugt ligeså meget i hverdagen som fx HBO og Netflix. Jeg tror firmaerne satser mere på de større spil, som CS, WoW og GTA hvor folk betaler for skins eller penge til et spil. Men på den anden side ser vi jo allerede lidt den streaming model komme i brug nu hos Xbox og Playstation med betaling for at spille på nettet eller gratis spil og rabatter.

    MOVIE100011-06-18 09:19

  • ★★★★★0

    Bliver det ikke også dyrt for firmaerne hvis de går hen og laver sådan noget? Spørgsmålet er også om det bliver brugt ligeså meget i hverdagen som fx HBO og Netflix. Jeg tror firmaerne satser mere på de større spil, som CS, WoW og GTA hvor folk betaler for skins eller penge til et spil. Men på den anden side ser vi jo allerede lidt den streaming model komme i brug nu hos Xbox og Playstation med betaling for at spille på nettet eller gratis spil og rabatter.

    Ingen tvivl om at spilmarkedet er anderledes end filmmarkedet. Det er vel også derfor, at de kun afprøver det i det små hos Microsoft og Sony nu. Der kommer dog uden tvivl en tid, hvor det bliver stort. Når internetforbindelser er stabile nærmest overalt, og folk er klar til det. For det er en nem forretningsmodel at markedsføre. Men om de fuldstændigt erstatter ejerskab af spil (og film og musik) er jeg mere i tvivl om. Der vil altid være en målgruppe, der foretrækker en anden måde, at gøre tingene på. Spiller man f.eks. kun FIFA (og det er der utroligt nok en ret stor del, der gør), køber de hellere spillet, og hvorfor udelukke denne målgruppe, når der er penge at tjene på dem uden omkostninger? Jeg har svært ved at tro det i hvert fald.

    Omvendt er der også mig. Jeg har ikke Game Pass, mine køber gerne 10 spil om året. Så her tjener de altså også kassen på mig. Hvis jeg bare holdte mig til Game Pass, ville de tjene betydeligt mindre. Det handler jo bare om udbud og efterspørgsel i sidste ende, og det er altid svært at forudse fremtiden her, men jeg tror at der findes og altid vil findes forskellige typer forbrugere.

    David Lund11-06-18 09:27

  • ★★★★★0

    Elwood, nu så jeg ikke Bethesdas fremvisning, men sagde de at Starfield er et single player spil?

    Ja deres next Big singleplayer game der kommer før Elder Scolls, aka. Elder scrolls hel klart next gen spil.

    Elwood11-06-18 11:14

  • ★★★★★0

    Ja deres next Big singleplayer game der kommer før Elder Scolls, aka. Elder scrolls hel klart next gen spil.

    0 nye Elder Scrolls kapitler til denne generation. Satme trist.

    David Lund11-06-18 11:45

  • ★★★★★0

    0 nye Elder Scrolls kapitler til denne generation. Satme trist.

    Jeg har det nu fint nok med det hvis det går hen og blir sådan, om ikke andet så kan vi forhåbentlig ku se et major spring i grafik, locations, og hvad som blir muligt i spillet, Og nu har de annoceret det hel officielt, så nu ved folk det, og at der nok går en del tid før det kommer, tror Todd var lidt træt af det konstante spørgsmål fra folk :)

    Plus vi får jo hel ny IP, det blir da spændende også.

    Igen Next gen er blot mit eget gæt, når vi først har hørt om Starfield officielt nu her, og PS4 har nok 3 års tid tilbage Max vil jeg tro.

    Elwood11-06-18 12:33

  • ★★★★★0

    Jeg har det nu fint nok med det, om ikke andet så kan vi forhåbentlig ku se et major spring i grafik, locations, og hvad som blir muligt i spillet. Og nu har de annoceret det hel officielt, så nu ved folk det, og at der nok går en del tid før det kommer, tror Todd var lidt træt af det konstante spørgsmål fra folk :)

    Plus vi får jo hel ny IP, det blir da spændende også.

    Jeg har det ikke fint med det. Elder Scrolls har en helt særlig plads i mit hjerte. Og det ligner lige nu, at det næste tidligst kommer i 2020 =(

    David Lund11-06-18 12:28

  • ★★★★★0

    Jeg har det ikke fint med det. Elder Scrolls har en helt særlig plads i mit hjerte. Og det ligner lige nu, at det næste tidligst kommer i 2020 =(

    Alt dette er glemt/...tilgivet? når du første gang træder ud i den nye verden de har skabt :)

    Nåja og så er der lige det med en ny konsol self. også stadigvæk underligt fordi jeg føler ikke PS4 f.eks. føles forældet endnu, PS4 Pro udsatte også lige tiden lidt for et skift, og jeg er sikker på når Neil Druckmann og de andre fra Naugthy Dog viser gameplay fra TLOU Part 2, så sidder man også imponeret tilbage over hvad troldmændende har fået ud af PS4'eren, samt resten af Sony Teamet.

    Og Xbox One føles heller ikke old endnu, Microsoft mangler bare spil, der kan vise den frem.

    Elwood11-06-18 12:40

  • ★★★★★0

    Todd og Bethesda havde også lidt sjov med det fact at Skyrim næsten er udgivet til alt.

    Next Skyrim platform

    Som de så gik hen og gjorde til en virkelighed, stadigvæk som en joke dog.

    Elwood11-06-18 12:49

  • 0

    Så fik jeg indhentet og set Bethesdas konference. 

    Jeg glæder mig til mere Doom, selvom jeg ikke har spillet det første endnu. Det skal jeg nok nå.

    Fallout skal jeg måske prøve, jeg er slet ikke vild med at det er online dog.

    Efter at have set ordentligt gameplay fra Rage 2, er jeg faktisk ikke så tændt på det.

    Fedt med et coop Wolfenstein spil. Skal jeg nok få spillet engang i fremtiden.

    Elder Scrolls er jeg stortset ligeglad med, især mobil spillet. Jeg gik død efter 30 timer i Skyrim.

    Jeg så Square Enix konference for lidt siden også, hold da op en snooze fest og spild af 30 gode minutter! 

    Den står på Ubisoft senere i aften, som jeg nok bliver nødt til at se inden jeg skal i seng. Sony må blive i morgen. Jeg glæder mig dog aller mest til Nintendo!

    Superknys11-06-18 19:47

  • ★★★★★0

    Jeg så Square Enix konference for lidt siden også, hold da op en snooze fest og spild af 30 gode minutter! 

    Weird der ingen Avengers var, det ku måske være Sony i nat der får lov at vise noget, hvis ikke Square venter til TGS, ku sagtens forstille mig at Avengers spillet først release i forb. med Avengers 4, det ville give fin mening for mig.

    Elwood11-06-18 20:09

  • ★★★★★0

    Ang. Ubi i aften jeg håber på surprises, og så ville jeg blive så glad for at høre Michael Ironside's stemme igen som Sam Fisher så ville jeg være taknemlig :)

    Elwood11-06-18 20:37

  • 0

    Jeg tror helt sikkert vi får Ironside at høre i aften!

    Jeg håber vi får noget at se fra Avengers projektet meget snart. Har absolut ingen ide om hvilket slags spil det bliver, men min interesse er der.

    Superknys11-06-18 21:49

  • ★★★★★0

    Damm Ubisoft bold move med Hitrecord, men ganske intressant.

    Fedt og se Jade tilbage, men hvorfor hun går fra at være den her meget dark person til en emre håbfull i det oprindelige BGE.

    Elwood11-06-18 22:19

  • ★★★★★0

    Damm det en Ubisoft Press Conf. I LOVE IT! de forstår og ha det sjovt :)

    Elwood11-06-18 22:25

  • ★★★★★★0

    Ja, som de siger på den stream jeg kigger på, så er det lidt som whiplash. De går fra noget vildt godt, til noget vildt skidt, til noget vildt godt igen... og nu, The Division 2. ZzzzzZzzz...

    Zero Cool11-06-18 22:29

  • ★★★★★0

    Jeg venter blot på at høre Ironside, og så evt. surprises :)

    Elwood11-06-18 22:44

  • ★★★★★0

    Yves Guillemot og Shigeru Miyamoto, er bare så søde sammen :)

    Elwood11-06-18 23:13

  • ★★★★★★0

    For Honor Starter Edition er gratis til PC på UPlay.

    Zero Cool11-06-18 23:28

  • ★★★★★0

    Ingen Ironside eller Splinter Cell :(

    Men det nye AC så nu også ganske fedt ud og anderledes visuelt selv om det er bygget på Origins engine fortsat, og intressant at det foregår 400 år før Origins, men damm it ville bare ha en teaser og høre hans stemme. Det må så nok vente til Paris.

    Elwood11-06-18 23:53

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen