Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

  • ★★★★★0

    Stort preview af AC Oddysey, det er teamet bag AC Syndicate (som jeg var ret vild med også) der står som lead developers på det nye kapitel.

    AC: Odyssey

    Elwood12-06-18 00:25

  • ★★★★★0

    Yakuza 0 og Kiwami lige annoceret til at udkomme til Pc, damm det er vildt.

    Elwood12-06-18 00:44

  • ★★★★★0

    Ikke fan af det her format Sony har valgt i år, det er basicly det her playstation aftershow ting med værter de køre som mai8n show.

    Nok om det, TLOU Part 2

    Naugthy Dog troldmændende slår til igen Grafisk ligner spillet, andre spils cutscenes, Animationerne er out of this world! der er tænkt på alle ting Ellies Smerter når hun blir ramt samt fjenderne, det ser for vildt ud.

    Og tilføj Ghost of Tsushima til den liste fuuucck det ser fedt ud!

    Elwood12-06-18 03:54

  • ★★★★★0

    Stærk show fra Sony, men weird format, men damm TLOU Part 2, Death Stranding, Ghost og Spiderman alle stærke visninger, og er spændt på Remedy's nye spil, selv om det lignede Quantum Break fuldstændigt, som jeg ikke var så glad for, men jeg har altid godt ku li studiet. Men så heldigvis ud til gameplay delen var gjort hurtigere og mere smooth med de kombi af gunplay og powers, som QB manglede i stor grad.

    Elwood12-06-18 04:30

  • ★★★★★0

    Men damm TLOU Part 2 og Ghost jeg skal lige finde min underkæbe på gulvet et eller andet sted.

    Elwood12-06-18 04:24

  • ★★★★★0

    The Last Of Us 2 vinder umiddelbart E3 for mit vedkommende. Shit, hvor ser det vildt ud!

    David Lund12-06-18 08:43

  • ★★★★★1

    The Last of Us Part II

    Har skrevet lidt om det før, men damm der er nogle gamers der bare ikke kan ha nogen form for LGBT i "deres" spil, hvis man har spillet DLC'en left behind så var det da ret så tydeligt Ellie ikke var til det modsatte køn. Jeg synes det var et sweet moment og en perfekt måde og binde hele gameplay traileren sammen på. Igen den flydende overgang mellem de forskellige animationer er virkelig imponerende. Can't wait.

    Ghost of Tsushima

    Ubisoft i behøver ikke rode med et Fedual Japan AC spil, Sucker Punch her gør det bedre end i nogen sinde kommer til at gøre det :) Holy damm, hvor var det fedt endelig at se noget til gameplay, det spil ser forrygende ud, og ser også ud til gameplayet er der, elsker den brutal måde kamp blir vist frem på, og det rimelig badass når the Protagonist dræber en fjende i et hurtig hug. Damm jeg glæder mig.

    Remedy's nye spil Control teaser trailer

    Som sagt det minder meget om Quantum Break, som havde fine ide'er men spillede bare ikke så godt, ser ud til der er strammet en del op på den del her, så det ser jeg også frem til at spille.

    Death Stranding ny trailer

    Hideo Kojima er Hideo Kojima med hans trailer, vi får dog en lidt bedre ide om, nogen af tingene i spillet, og får at se flere scener der direkte er gameplay dele, men hvor de blot har fjernet HUD'et ser det ud til, og får et par reveal af nye skuespiller i det.

    Nioh 2 teaser

    En teaser, og det var det.

    Marvels Spiderman

    Der blir introduceret nogle af de andre skurke man vil møde i spillet, og det ser stadigvæk forrygende ud, city swingin blev der vist mere af efter showet, det vi så her her var mere indefra en bygning.

    From Software havde også en trailer til deres nye PSVR spil Déraciné

    Elwood12-06-18 09:11

  • ★★★★★0

    Gustavo Santaolalla's intro'en var også ganske fin :)

    Elwood12-06-18 09:25

  • ★★0

    Det nye Spiderman ser hjernedødt godt ud. Derudover er det Shadows Die Twice og Ghosts of Thushima der pirrer min interesse mest - man kan aldrig få for mange samurai/ninja-spil!

    Last of Us: Part II gider jeg ikke engang tage et kig på - jeg ved det bliver genialt.

    Death Stranding? Det kan blive galt eller genialt, men FedEx-the game gjorde ikke det store for mig og hypen er efterhånden udtømt for mit vedkommende.

    Mikkel Abel12-06-18 10:52

  • ★★★★★0

    Last of Us: Part II gider jeg ikke engang tage et kig på - jeg ved det bliver genialt.

    Jeg tager et kig selv om jeg ved det gør, fordi jeg er weak og kan ikke lade være :)

    Elwood12-06-18 11:04

  • ★★0

    Jeg tager et kig selv om jeg ved det gør, fordi jeg er weak og kan ikke lade være :)

    Jamen forståeligt!

    Mikkel Abel12-06-18 11:26

  • 0

    Errant Signals analyse af The Last of Us. Især anden halvdel af videoen er en ret flot analyse af samspillet mellem historie og spilmekanik, og hvorfor Last of Us på trods af den gode historie på en måde føles så forvredent eller i hvert fald... mangelfuldt.

    Indtil videre er det klart Shadows Die Twice, som jeg glæder mig mest til - foruden Spiderman, men det vidste jeg jo godt i forvejen. Ghost of Tsushima ser også helt vildt flot ud. Får jeg på et tidspunkt spillet Nioh, hvilket jeg virkelig glæder mig til, glæder jeg mig sikkert også til Nioh 2 :D

    Death Stranding er stadig svært at forholde sig til, men ser herligt surrealistisk ud.

    Muldgraver12-06-18 12:41

  • ★★★★★0

    Hardcore Smashbrotehrs fan blev glade for Nintendos Direct, fordi det var næsten det hele og på en virkelig udmattende måde.

    Octopath får ny demo her den 14 Juni, så den glæder jeg mig til, spilelde den første demo big time, og så udkommer selve spillet jo allerede i Juli.

    Men damm de ku sagtens ha gemt noget af det emd Smash til deres treehouse event bagefter deres direct.

    Elwood12-06-18 18:50

  • ★★★★★★0

    Efter at have fået set PC-præsentationen på E3, tror jeg at jeg skal erkende, at jeg bliver en fattig mand. Der røg satme mange spil på min ønskeliste på Steam undervejs og jeg er SÅ hyped for Two Point Hospital, der bl.a. er udviklet af to af de oprindelige udviklere fra Bullfrog, som lavede Theme Hospital.

    Zero Cool12-06-18 22:36

  • ★★★★★0

    Ny info fra The Last of Us Part 2 omkring gameplay og det man så i E3 demo'en

    Elwood13-06-18 08:58

  • ★★★★★0

    Efter at have fået set PC-præsentationen på E3, tror jeg at jeg skal erkende, at jeg bliver en fattig mand. Der røg satme mange spil på min ønskeliste på Steam undervejs og jeg er SÅ hyped for Two Point Hospital, der bl.a. er udviklet af to af de oprindelige udviklere fra Bullfrog, som lavede Theme Hospital.

    Frankie virkede ganske sød, hun var hvertfald ganske fin vært sammen med ham der day9.

    Elwood13-06-18 10:17

  • ★★★★★★0

    Frankie virkede ganske sød, hun var hvertfald ganske fin vært sammen med ham der day9.

    Ja, jeg har aldrig set hende før, men hun virkede ret scenevant og Day9 er bare en 100% pro, som kan holde et show kørende på egen hånd, hvis det skal være.

    Som andre kommenterede på, så blev næsten alle andre, fra de andre præsentationer, hylet lidt ud af den, når publikum råbte et eller andet til dem, men Day9 kørte bare videre uden issues og reddede samtidig også dagen ved at kramme Two Point Hospital-udvikleren, da mikrofonen gik kold. :D

    Zero Cool13-06-18 11:24

  • ★★★★★0

    Two Point Hospital-udvikleren, da mikrofonen gik kold. :D

    Hehe ja det så jeg også godt :)

    Elwood13-06-18 12:00

  • ★★★★0

    Resident Evil 2 Remastered - ja tak!

    Death Stranding - jeg er bare blevet endnu mere nysgerrig. Flot ser det ud, men som andre har skrevet, så kan det stadigvæk gå alle veje. Jeg ved godt, at det nærmer sig helligbrøde, men Kojima er sådan lidt op og ned for mig - nogle af hans spil er geniale, andre repetitive og næsten kedelige med deres uendelige cutscenes. 

    Ghosts of Tsushima - ser spændende ud.

    Shadows Die Twice - jeg er ikke ubetinget vild med samurai-settingen, men det er jo From Soft, så jeg ender sikkert med at købe det alligevel.

    AC Odyssey - ser virkeligt spændende ud. Men jeg gik alt for hurtigt død i AC Origins og har ikke spillet det færdig, så det er nok ikke et spil, jeg skal styrte ud at købe. Det tæller dog som et stort plus, at søslagene er tilbage.

    The Last of Us Part 2 - giv mig! Nu! 

    thomsen13-06-18 12:24

  • ★★★★★0

    The Last of Us Part 2 - giv mig! Nu! 

    Taget fra interview

    "Not extremely close to release yet"

    Men de skal også blot tage sig den tid de skal med det spil.

    Elwood13-06-18 15:01

  • 0

    Jeg har lige set lidt gameplay af Spiderman og det ser meget sjovt ud. Det er nemt at se at det er et Insomnia spil og meget af det de brugte i Infamous har de overført til Spiderman. Ting som kort og umiddelbart også styringen ser det ud til. Noget af det der fungerede rigtig godt i Infamous var måden man hurtigt kunne bevæge sig over hustagene med brug af strøm og alene det at droppe fra 100. etage fungerede imponerende godt, især for en med højdeskræk. Jeg fik et sug i maven hver gang jeg gjorde det. På samme ser det ud til at formået at gøre det samme i Spiderman, bare med spiderweb i stedet for.

    Jeg håber bare at det ikke bliver ligeså forudsigeligt og repeterende som jeg synes Infamous lider af. Det var meget af det samme som i længden blev trættende. Og så håber jeg også at man ikke kun kommer til at spiller som Spiderman men også Peter Parker. Det synes jeg tidligere de har indikeret at man kommer til.

    Whispering Horse13-06-18 23:14

  • ★★★★★0

    Og så håber jeg også at man ikke kun kommer til at spiller som Spiderman men også Peter Parker. Det synes jeg tidligere de har indikeret at man kommer til.

    Jep og en mere, de vil blot gerne holde det lidt mere en surprise ting, så det viser de ikke rigtig gameplay fra. Spiderman delen er også den del som demo'er best i en kort sektion, så det har nok også noget at sige.

    Elwood14-06-18 03:27

  • ★★★★0

    Spiderman ser bestemt fedt ud. Jeg kender flere, der er helt vilde for at få fat i det. Jeg er bare kørt lidt træt i superhelte, så det skal være virkeligt godt, før jeg jeg hopper med. 

    Hvad tænker I andre om Fallout 76?

    Jeg kan ikke helt beslutte mig for, om jeg kan lide idéen om multiplayer eller ej.

    Det lyder jo fedt nok at kunne spille co-op, og at basebygningen denne gang (i modsætning til Fallout 4) rent faktisk har en funktion og et reelt formål. 

    Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det ikke hurtigt vil ende i rent kaos, med grupper af idioter, der er ligeglade med spillets missioner og hellere vil lege raiders og smadre det for alle andre.

    Det er jo fedt nok, at man kan finde skjulte, gamle missilsiloer rundt omkring og sende indholdet afsted mod hinanden eller mod særligt farlige områder på kortet. Men jeg ser bare for mig, hvordan nogle lynhurtigt vil lære, hvor de befinder sig og gøre alt for at erobre og befæste dem og dominere kortet.

    Jeg forestiller mig i hvert fald, at man hurtigt vil blive træt af online-delen, når man har fået smadret sin base for tolvte gang af et atommissil. 

    Der var jo rygter om en remaster af Fallout 3 - var det det, der viste sig blot at være Fallout Shelter på flere platforme, eller er der stadigvæk en chance?

    thomsen14-06-18 09:43

  • ★★★★★1

    The Irish Man Danny O'dwyer har lavet en Doc omkring Fallout 76, udover hans 1½ time lange Doc omkring Bethesda's historie, begge ting kan varmt anbefales :)

    NoClip Fallout 76 Doc

    Elwood14-06-18 09:58

  • ★★★★★★1

    Hvad tænker I andre om Fallout 76?

    Jeg kan ikke helt beslutte mig for, om jeg kan lide idéen om multiplayer eller ej.

    Det lyder jo fedt nok at kunne spille co-op, og at basebygningen denne gang (i modsætning til Fallout 4) rent faktisk har en funktion og et reelt formål. 

    Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det ikke hurtigt vil ende i rent kaos, med grupper af idioter, der er ligeglade med spillets missioner og hellere vil lege raiders og smadre det for alle andre.

    Det er jo fedt nok, at man kan finde skjulte, gamle missilsiloer rundt omkring og sende indholdet afsted mod hinanden eller mod særligt farlige områder på kortet. Men jeg ser bare for mig, hvordan nogle lynhurtigt vil lære, hvor de befinder sig og gøre alt for at erobre og befæste dem og dominere kortet.

    Jeg forestiller mig i hvert fald, at man hurtigt vil blive træt af online-delen, når man har fået smadret sin base for tolvte gang af et atommissil. 

    Der var jo rygter om en remaster af Fallout 3 - var det det, der viste sig blot at være Fallout Shelter på flere platforme, eller er der stadigvæk en chance?

    Jeg er forsigtigt optimistisk, ikke mindst fordi Bethesda går i luften med en beta, hvor man bl.a. vil teste sådan noget som multiplayer. Det siger sig selv, at hvis folk har adgang til atomvåben og kan nuke hinandens baser, så vil der være idioter, som gør den slags. :)

    De nukes bruges, så vidt jeg har forstået, til at åbne op for end game-områder med sværere monstre og bedre udstyr.

    Der vil tilsyneladende også være mulighed for private servere, så hvis man vil spille sammen med sine homies, så kan man gøre det, uden at blive "invaderet" af folk udefra.

    At lave et remaster af Fallout 3 kan dårligt betale sig, efter min mening. Jo, det kunne være fedt med lidt bedre grafik, men omvendt er spillet til rådighed på PS Now (som vi vist stadig ikke har adgang til i Danmark), Xbox One og PC via Steam og GOG. GOG-udgaven af spillet er ovenikøbet DRM-frit, man har fjernet Games for Windows Live og kan køre uden issues på Windows 7 og opefter. Samtidig er det ikke ligefrem krævende at køre, så har man en nogenlunde moderne PC, kan man få det til at spille.

    Zero Cool14-06-18 10:25

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen