Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

  • ★★★1

    store.steampowered.com/app/1096200/The_Orville__Interactive_Fan_Experience/

    MOVIE100027-07-19 15:10

  • ★★★★★0

    store.steampowered.com/app/1096200/The_Orville__Interactive_Fan_Experience/

    Imponerende, men desværre vil det samme ske, som med Star Trek projektet, because Lawyers...

    Messy Desk Interactive

    Edit ok måske ikke ligevel fordi i overraskende twist er der ikke kommet noget Cease and desist endnu fra Fox, så ku være de var mere ok med det herprojekt end CBS Lawyers var med Star Trek.

    Måske forbi de har brug for alt den slags exposure de kan bruge, at de er mere samarbejdsvillige.

    Elwood27-07-19 17:37

  • ★★★★★★1

    Jeg har endelig smidt lidt flere penge i min computer end normalt - opgraderet min CPU til en Ryzen 7 3700x, opgraderet mit grafikkort til et Radeon 5700 XT og har bestilt en 144 Hz-skærm.

    Det gav alligevel et større kick til systemet, end jeg havde regnet med, det må jeg sige.

    Zero Cool 5-08-19 20:10

  • ★★★★★0

    Nogen Speciel 144hz skærm, eller blot en TNT panel.

    Jeg roder del med fotos og det så jeg kan ikke bare lige gå ud og anskaffe en TNT skærm :)

    CPU opgradere jeg dog nok i år måske.

    Elwood 5-08-19 21:03

  • ★★★★★★0

    En med et TN-panel. Jeg bruger ikke computeren til noget, som kræver superpræcise farver, så i realiteten er det ligemeget om det er IPS eller TN, IPS er dog lidt mere nice at kigge på, men åndvagt dyrt, hvis man skal op i 144 Hz.

    Zero Cool 5-08-19 21:10

  • ★★★★★0

    En med et TN-panel. Jeg bruger ikke computeren til noget, som kræver superpræcise farver, så i realiteten er det ligemeget om det er IPS eller TN, IPS er dog lidt mere nice at kigge på, men åndvagt dyrt, hvis man skal op i 144 Hz.

    Hehe jep, så pt. har jeg en IPS, og så en af min fætters xtra 144Hz skærm til når jeg skal til LAN, hvor den her IPS ikke kan følge med.

    Gad godt og ha en rigtig IPS med høj refreshrate, men farver er vigtige for mig når jeg redigere billeder.

    Elwood 5-08-19 21:21

  • ★★★★0

    Har fået gennemført Horizon Zero Dawn, og det var jo en fantastisk historie, som alle andre også har forsøgt at fortælle mig i årevis. Jeg burde helt sikkert have spillet det længe før. Men på den anden side så fik jeg det nu til sølle $10 inkl. DLC på US store. 

    Jeg har gaflet platinum for hovedspillet, nuppet alle trofæer for DLC'en, og nu har jeg også gennemført det på Ultra Hard i NG+, som var de eneste to trofæer, jeg manglede. Det sidste var dog ikke så svært, og det blev faktisk først udfordrende omkrig slutspillet. 

    Anyway, der er ikke mere at hente i det for mig, så det er slettet igen.

    Jeg går lidt og lurer på The Sinking City. Men jeg tror, at det bliver et, jeg køber på tilbud engang. 

    I stedet har jeg fundet Assassin's Creed: Origins frem igen. Jeg købte det sidste år engang og fik spillet en uges tid på det, men endte med at droppe det igen. Jeg tror, at det var, fordi jeg lige kom fra at have spillet Dark Souls-serien, og Assassin's Creed føltes simpelthen ikke særligt tilfredsstillende ovenpå det. Ellers også var det lige deromkring, hvor Bloodborne kom ud som månedens gratis spil på PSN, og der pludseligt var en masse, man kunne spille co-op med. 

    Kan ikke huske det. Men i hvert fald fungerer det langt bedre for mig nu, oven på HZD. Missionerne er stadigvæk temmeligt ensformige, men universet er fedt beskrevet, og jeg får lyst til at kaste mig over deres græske kapitel som det næste. 

    thomsen 6-08-19 16:56

  • ★★★★0

    Fik færdiggjort Assassin's Creed: Origins og gaflet platinium-trofæet oveni. Det var et rimeligt nævnt trofæ at hente. Der var kun et enkelt sted, jeg blev nødt til at farme en smule. 

    Men ellers var jeg rimeligt glad for denne udgave af AC. Universet var fantastisk og stemningsfuldt. Historien var til gengæld en smule kedelig, og missionerne blev hurtigt ensformige. Men stadigvæk underholdende nok til, at jeg overvejer at anskaffe mig et season pass. Har nogle af jer spillet DLC'erne?

    I mangel af andet har jeg nu kastet mig over det ene af denne måneds gratis spil på PSN: Detroit Becoming Human

    Jeg prøvede det, kort før jeg startede AC, men blev ikke rigtigt fænget af det. Nu, hvor jeg har genoptaget det, er der dog endeligt kommet kød på historien, og det begynder at virke virkeligt interessant. 

    Jeg er vildt imponeret over, hvor flot DBH er, og så har jeg fået lyst til pludseligt at gense Blade Runner. :)

    Ellers venter jeg på at finde et godt tilbud på AC: Odyssey. Jeg opdagede faktisk, at det lige havde været super billigt hos Elgiganten i sidste uge. Men jeg kom for sent, og det var udsolgt alle steder bortset fra en enkelt butik i provinsen - og mandag steg prisen selvfølgelig igen.

    Jeg lurer også stadigvæk på The Sinking City, men venter nok på et seriøst tilbud, og så overvejer jeg stærkt, om jeg skal købe The Man of Medan til fuld pris, når det udkommer i slutningen af måneden. Jeg var ret vild med udviklernes sidste spil, Until Dawn, som jo tog livtag med slashergenren. Det nye er til gengæld baseret på en kendt spøgelseskibshistorie, og det er om muligt endnu mere "up my alley," som de siger. 

    thomsen21-08-19 18:12

  • ★★★0

    Hygger mig med Spyro Reignited Trilogy. Selvom om jeg voksede med PS1 så ejede jeg aldrig et eneste Spyro spil, men efter at have givet mig i kast med denne klassiske platformer trilogi må jeg erkende at jeg faktisk holder mere af Spyro spillene end de oprinde Crash Bandicoot spil til PS1.

    Selv de nye udgaver der kom af de tre oprindelige Crash spil virkede noget forældede i det på nær grafikken selvfølgelig. Der må jeg sige at Spyro spillene, eller i hvert fald det første af dem, stadig holder meget godt. Toys for Bob som står bag disse remakes har selvfølgelig også finjusteret styringen en lille smule for at få spillene op til moderne standard og så er grafikken selvfølgelig rigtig flot. 

    Jeg kunne måske godt tænke at mig at spillet var lidt mere udfordrende, men det er selvfølgelig også platform spil til tænkt en yngre målgruppe, men ud over det er det egentlig meget hyggeligt. 

    Det er en old school platformer af den gode slags, som stadig er ligeså underholdende at spille i dag som da det først udkom.

    Essal24-08-19 18:55

  • ★★★★1

    Gennemførte Detroit Become Human i går. Virkeligt god historie, omend slutningen måske fes lidt for hurtigt ud. Men jeg skal da love for, at man bliver sat overfor nogle hårde valg undervejs.

    Jeg overvejer seriøst at starte forfra, dels for at jagte trofæer, men endnu mere for at se de sider af historien, som jeg fravalgte sidst. 

    Det er månedens gratis spil på PSN, så hvis man har en PS4, kan jeg kun anbefale, at man henter det og giver det et forsøg. 

    thomsen26-08-19 10:42

  • ★★1

    Gennemførte Detroit Become Human i går. Virkeligt god historie, omend slutningen måske fes lidt for hurtigt ud. Men jeg skal da love for, at man bliver sat overfor nogle hårde valg undervejs.

    Jeg overvejer seriøst at starte forfra, dels for at jagte trofæer, men endnu mere for at se de sider af historien, som jeg fravalgte sidst. 

    Det er månedens gratis spil på PSN, så hvis man har en PS4, kan jeg kun anbefale, at man henter det og giver det et forsøg. 

    Gennemførte det også forleden, og er helt enig - der skal tages nogle vilde valg, men min slutning fes også lige lovligt hurtigt ud. Men virkelig godt spil! Jeg skal helt sikkert igennem det igen. Flow chart indikerer klart, at der nærmest ligger et helt andet spil (altså, ift. historie) og venter, så der må være rigtig god værdi i at spille det igen.

    Mikkel Abel26-08-19 10:57

  • ★★★★★0

    Kan se at Arkham Knight er en af månedens spil for plus-medlemmer.

    Det glæder mig! Jeg har spillet de to andre og været ganske glad for dem. Bliver aldrig træt af at være Batman.

    Lars!28-08-19 22:03

  • ★★★★★0

    Kan se at Arkham Knight er en af månedens spil for plus-medlemmer.

    Det glæder mig! Jeg har spillet de to andre og været ganske glad for dem. Bliver aldrig træt af at være Batman.

    Så må vi se om du blir træt af Tank fight i batmobilen. Og en af de mest irriterende chases jeg nogensinde har spillet :)

    Elwood28-08-19 22:22

  • ★★★0

    På humble bundle kan man idag og imorgen få en gratis nøgle til spillet Dirt Rally på Steam.

    www.humblebundle.com/store/dirt-rally

    MOVIE100031-08-19 13:43

  • ★★★★3

    Et hurtigt heads-up: Opfølgeren til Until Dawn, Dark Pictures: The Man From Medan, er på tilbud til sølle 150 kr. hos Elgiganten. 

    Det er i forvejen ikke et særligt dyrt spil, men de 150 kr. brød al min modstandskraft og tanker om at vente lidt. :)

    Jeg var ret vild med Until Dawn, der vel nærmest kan beskrives som en spilbar slasherfilm. Man From Medan virker foreløbigt til at holde stilen og tonen, men læner sig (vistnok) mere opad en spøgelses(skibs)historie. 

    thomsen31-08-19 13:52

  • 0

    Hvis folk ikke har prøvet det endnu, vil jeg klart anbefale Control, fra Remedy Games, skaberne af Max Payne, Alan Wake og Quantum Break.

    Jeg synes det er et fantastisk spil, med en rigtig creepy Twin Peaks vibe, med fede lokationer, god historie og flot grafik.

    Superknys31-08-19 20:48

  • ★★★★0

    Så må vi se om du blir træt af Tank fight i batmobilen. Og en af de mest irriterende chases jeg nogensinde har spillet :)

    Jeg er i hvert fald allerede ved at køre træt at den systems test, eller hvad det nu hedder, hvor man skal nakke fjendtlige tanks for at lade sit missilbatteri op, men samtidigt åbenbart ikke må blive ramt selv. Argh! 

    Og har jeg misset noget eller er der ikke en direkte tutorial i spillet? Jeg synes bare, at jeg er blevet kastet direkte ud i det og så må smashe knapper, så godt som jeg kan, for at holde mig i live.

    thomsen17-09-19 15:25

  • ★★★★0

    Jeg er i øvrigt blevet færdig med The Man of Medan, og det var lidt af en skuffelse. Hvor Until Dawn var forholdsvist langt og tog nogle overraskende retninger undervejs, så er MoM meget mere lineært. Der er heller ikke de helt store overraskelser gemt i historien, uanset hvem man lader leve, og hvem der dør,

    Til de 150 kr. jeg gav, synes jeg dog, at jeg har fået rimelig valuta for pengene. Men jeg vil ikke anbefale det til andre end fans af Until Dawn, og *kun* hvis man kan få det billigt.

    Trofælisten er i øvrigt dybt irriterende, for nogle collectables kan kun findes i online co-op - og man kan ikke spille co-op med tilfældige, men kun invitere ens venner, der også har spillet. Dvs. i mit tilfælde: ingen. 

    Det skulle dog kunne løses med adgang til den såkaldte Curator's Cut, der er en alternativ udgave af spillet, hvor man hele tiden følger de personer, man i "biografudgaven" klipper væk fra. Her skulle man få set nogle lidt andre ting. 

    Desværre var CC kun tilgængelig som forudbestillingsbonus. Den skulle dog senere blive frigivet til alle (rygtet vil videre til november). 

    Pga. prisen sniger det sig lige op på 6/10. 

    thomsen17-09-19 15:32

  • ★★★0

    Men kan man ikke "share" spillet til en ven også spille co-op den vej? Har selv spillet og er faktisk pt igang med at installerer det :D

    MOVIE100017-09-19 16:10

  • ★★★★★0

    Jeg er i hvert fald allerede ved at køre træt at den systems test, eller hvad det nu hedder, hvor man skal nakke fjendtlige tanks for at lade sit missilbatteri op, men samtidigt åbenbart ikke må blive ramt selv. Argh! 

    Oh boy, hvis du allerede går surt i det der, må jeg desværre sige det er ingenting i forhold til senere hen :)

    Elwood17-09-19 17:44

  • ★★★★0

    MOVIE1000 -> Det tror jeg ikke. Man bliver skilt fra hinanden undervejs i handlingen, og så vidt jeg har forstået, så foregår co-op sådan, at man render rundt hver for sig en del af historien og altså ikke direkte samarbejder. 

    Men hey, hvis du har det, så kan vi da være, at vi skal forsøge at spille co-op en dag, hvis du har lyst og tid, når du engang er kommet igennem det?

    Oh boy, hvis du allerede går surt i det der, må jeg desværre sige det er ingenting i forhold til senere hen :)

    Shit! Jeg frygtede at det ville være sådan! Jeg er bange for, at jeg er for meget en amatør til det spil ... :/

    Nå, men kastede mig over Heavy Rain i stedet. Har haft det liggende, siden det var månedens spil for lang tid siden, men har aldrig spillet det. Jeg var ret vild med Detroit Become Human, så jeg tænkte, at det kunne være et forsøg værd. 

    Jeg kunne dog ikke komme længere end kalibreringsindstillingerne, for skærmen flimrer så slemt, at det er stort set umuligt at læse, hvad man skal. Prøvede både at resette og afinstallere og geninstallere uden held. Men jeg har lige googlet mig frem til, at det er et kendt problem, og at det skulle kunne løses ved at lukke PS4 helt ned i stedet for blot at genstarte. Så det må jeg prøve. 

    thomsen18-09-19 11:40

  • ★★1

    Er gået i gang med Resident Evil 2-remaket. Hold kææææææft, det er fedt! Så dejligt man er gået horror-vejen og genbesøgt rødderne, der minder om når Resident Evil altid har været bedst samt en duft af noget Silent Hill. Fede puzzles, udfordrende fjender og man skal være taktisk med sit ammo, eminent banedesign og røvlukker grafik. Gameplayet spiller også. Dejligt simpelt og organisk samt fri for de gamle tank-controls. 

    Mikkel Abel18-09-19 13:23

  • ★★★★0

    Fedt! Jeg spillede det tidligere i år, og jeg synes også, at RE2 holder hele vejen igennem. Det er virkeligt et godt remake! Fuld af stemning. 

    thomsen18-09-19 14:51

  • ★★1

    Fedt! Jeg spillede det tidligere i år, og jeg synes også, at RE2 holder hele vejen igennem. Det er virkeligt et godt remake! Fuld af stemning. 

    Super godt - lader også til der er god replay-value.

    Og held og lykke med Heavy Rain. Jeg havde en fremragende oplevelse med det, og synes det var bedre end Detroit (som jeg virkelig også godt kunne lide). Gameplay er lidt rustent til tider, og grafik selvfølgelig forældet i forhold til nutidens standarder, selvom remastered faktisk står ret godt. Men historien er fandeme medrivende - selv når den er mest kluntet ("Jason!") og fordelingen af karakterer fungerer virkelig godt. :) 

    Mikkel Abel18-09-19 14:56

  • ★★★★★0

    Super godt - lader også til der er god replay-value.

    Og held og lykke med Heavy Rain. Jeg havde en fremragende oplevelse med det, og synes det var bedre end Detroit (som jeg virkelig også godt kunne lide). Gameplay er lidt rustent til tider, og grafik selvfølgelig forældet i forhold til nutidens standarder, selvom remastered faktisk står ret godt. Men historien er fandeme medrivende - selv når den er mest kluntet ("Jason!") og fordelingen af karakterer fungerer virkelig godt. :) 

    Jeg har en stor kritik af spillet, som jeg nævner gang på gang, med historien, meget kan jeg acceptere i spillets historie, men lige den her ting får David Cage ikke lov til at slippe afsted med for mig :)

    Spoilers til Heavy Rain.

    Twistet er jo at det er Shelby som er morderen, men problemet er blot at man spiller ham flere gange i løbet af spillet, og han har ingen indikation af hukommelsestab, eller andent, man går rundt som spiller og prøve at opklare hvem Origami morderen er, men hvis man spiller den person som er morderen, og man ingen indikation får af han ikke hel ved, hvem han er. så fortjener David Cage ikke at prøve at trumfe spilleren med den afsløring.

    Fordi rent gameplay mæssigt modsiger det alt, når det holdes op mod historien, og det gik mig virkelig på da jeg spillede det, men ja udover det så nød jeg det også ganske godt, lige på nær den ting.

    Elwood18-09-19 17:07

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen