Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

  • ★★★★0

    Det er lidt sjovt, for jeg husker slet ikke NV som et særligt kort spil, men jeg har godt læst sammenligningen flere steder. Jeg må huske helt forkert, men jeg erindrer at have brugt æoner af tid på det spil.

    Jeg husker det heller ikke som et kort spil. Men måske er det, fordi jeg altid har elsket selve udforskningen af universet i Fallout. Jeg skal helst have det hele med.

    Det er faktisk ikke engang særligt længe siden, at jeg spillede det for første gang. Det må have været i 2016, efter jeg havde spillet FO4 og FO3. Jeg mangler vist endda stadigvæk at spille den "onde" kampagne igennem.

    Jeg har overvejet at tage en prøvemåned på PS Now på et tidspunkt, bare for at se om det kører bedre emuleret, end det gjorde native på PS3 (min GOTY-udgave frøs i hvert fald konstant på PS3).

    thomsen24-10-19 12:21

  • ★★★★★0

    Outer Worlds er på gamepass, og jeg eeelskede New Vegas, så det kommer jeg vist ikke udenom. Selvom jeg er godt i gang med Borderlands 3.

    David Lund24-10-19 12:24

  • ★★★★★★0

    Alternativt kan FO3 køre på stort set hvilken som helst computer nu og man kan nappe en ret fornuftig udgave fra GOG, som ofte er på tilbud.

    Zero Cool24-10-19 12:27

  • ★★★1

    Jeg husker det heller ikke som et kort spil. Men måske er det, fordi jeg altid har elsket selve udforskningen af universet i Fallout. Jeg skal helst have det hele med.

    Det er faktisk ikke engang særligt længe siden, at jeg spillede det for første gang. Det må have været i 2016, efter jeg havde spillet FO4 og FO3. Jeg mangler vist endda stadigvæk at spille den "onde" kampagne igennem.

    Jeg har overvejet at tage en prøvemåned på PS Now på et tidspunkt, bare for at se om det kører bedre emuleret, end det gjorde native på PS3 (min GOTY-udgave frøs i hvert fald konstant på PS3).

    Jeg husker kun alt for klart hvordan både NV og F3 kørte virkelig ustabilt på Ps3 (F3 især med alle DLC'erne installeret).

    Så lavede de en update på et tidspunkt, hvor man skulle holde nogle knapper nede, mens spillet startede op, som gennemtvang et flush af hukommelsen (eller hvad nu det hed), og så kørte det fint en aftens tid. Så skulle man bare sørge for at gøre det hver gang, man skulle spille det :-D

    Men du har fat i noget. Det kan godt være, at de utroligt mange timer, jeg forbinder med NV, i virkeligheden snyder, fordi jeg spillede det igennem ret mange gange.

    Det var først tredje gang, jeg spillede det, at jeg opdagede, at der var en lille rute ind i bjergene oppe i det nordvestlige hjørne at kortet, kan jeg huske. Følelsen af at opdage og udforske et nyt sted i Fallout-spillene er til stadighed en af mine yndlingsoplevelser, når det kommer til spil.

    HonoDelLoce24-10-19 12:29

  • ★★★★★0

    Det er lidt sjovt, for jeg husker slet ikke NV som et særligt kort spil, men jeg har godt læst sammenligningen flere steder. Jeg må huske helt forkert, men jeg erindrer at have brugt æoner af tid på det spil.

    Altså det heller ikke kort i den forstand, men når det sammenlignes med Fallout 3  f.eks. osv. det er mest der sammenligningen kommer fra.

    Hver gang man kommer med de udtalelser f.eks. Outerworlds 25 timer, så menes der blot main line story, det variere jo fra person til person, både emd hvor meget folk udforsker (alt) og deres spillestil, kvalitet frem for kvanitet.

    F.eks. AC Oddysey var det første af spillene i AC serien hvor jeg tænkte ahh nu må det være ved at være slut :) for så lige at fortsætte en 7-8 timer til.

    Fallout New Vegas står også til de ca. 30 timer men igen blot mainline story, der er nogen som ikke bruger emre tid på spil, end det, og så er der os andre der skal høre alle dialoger og vende, hver en sten i verden :)

    Guide pile i spil fortæller mig blot hvilken vej jeg ikke skal gå :)

    Elwood24-10-19 16:25

  • ★★★★★0

    Følelsen af at opdage og udforske et nyt sted i Fallout-spillene er til stadighed en af mine yndlingsoplevelser, når det kommer til spil.

    Ja jeg ser frem til vi kan ligge Fallout 76 hel væk i hukommelsen, selv om Bethesda gør hvad de kan for at minde os om det.

    Det nye Elder Scolls og deres Starfield er jeg ret spændt på, og så self. et rigtig nyt Fallout om lang lang tid, de to andre skal lige udgives først.

    Elwood24-10-19 16:28

  • ★★★★★0

    På GameSpot har anmelderen gennemført Outer Worlds inkl. de side quests han mødte på 30 timer. Så det er ikke særlig langt, når man tænker på, at det er et RPG. Men hvis det er 30 gode timer, gør det ikke så meget =)

    David Lund24-10-19 16:39

  • ★★★★★0

    Tim Cain og Leonard Boyarsky fra Obsidian, har også været meget fremme for at sige at det netop er et spil der sku være lige tilpas, så man havde lyst til at lave flere playthroughs med forskellige builds, af ens karakter.

    Jeg kan også godt li det med at Quest's ikke blot gives med det samme, når man snakker emd folk, men at det sker jo mere man snakker med dem, så det er ikke altid åbenlys, hvem der gir en quest's.

    Elwood24-10-19 16:46

  • ★★★★★0

    Må se om det blir bekræftet, men manden der beskyldes for at forsinke spil (en gammel joke på Kotaku) har gjort det igen måske.

    Last of Us Part 2 udsættes måske til Spring, det er rygter indtil videre, så intet er sikkert.

    Personligt gør det mig ikke noget, hvis det går hen og blir bekræftet, heller delayed end at developerne skal udsættes for grusom Crunch (selv om der nok stadigvæk er noget af det) for at nå en deadline for en udgivelse.

    Men indtil videre er det blot et rygte, og virker også lidt weird, når Neil selv havde udtalt de først gav releasedate når de var sikrer på den, men der kan jo som sagt ske så meget under udviklingen af et spil, så lad os vente at se, om det blir be eller afkræftet.

    Elwood24-10-19 17:05

  • ★★★1

    Ja jeg ser frem til vi kan ligge Fallout 76 hel væk i hukommelsen, selv om Bethesda gør hvad de kan for at minde os om det.

    Det nye Elder Scolls og deres Starfield er jeg ret spændt på, og så self. et rigtig nyt Fallout om lang lang tid, de to andre skal lige udgives først.

    Jeg indrømmer gerne, at jeg har smidt utallige timer i Fallout 76. Jeg synes verden deri er fantastisk med fede locations og jeg har elsket at rende rundt og høre holotapes og læse terminals omkring skæbnerne.

    Med det sagt, så er jeg ikke blind for dets (mange) mangler og Bethesdas (mange) fejltrin undervejs. Men jeg havde lysten til at spille lige så lang tid, som der var quests og side quests til. Og lidt til.

    HonoDelLoce24-10-19 19:29

  • ★★★★★0

    Jeg har slet ikke givet Fallout 76 en chance. Er generelt ikke til MMO’er, og det faktum at verdenen i spillet skulle være gabende tom for npc’er,  fik mig fuldstændigt til at miste interessen. Er ellers ret glad for Fallout. Men selv Elder Scrolls Online fandt jeg kedeligt, så kan ikke forestille mig, at 76 er i min boldgade. Men når det nye Elder Scrolls kommer, sender jeg familien væk og holder fri i en uge! =)

    David Lund24-10-19 19:55

  • ★★★★★0

    Jason tager sku sjældent fejl, Naughty Dog's NeilDruckmann bekræftet at Last of Us Part 2 er udsat til 29. Maj. 2020

    TLOU Part 2 udsat til 29. Maj 2020

    Jeg vil heller ha det blir delayed end at ha at teamet bag udsættes for en massiv crunch time, som Naugthy Dog har haft en tendens til udfra tidligere interviews med folk.

    Og der er jo nok spil der kommer ud i den periode før også, så det gør ikke mig noget.

    And on that note cue de ekstrem urimelige sindsyge fans, der vil overfalde Neil Druckmann's twitter in 3...2...1

    Elwood24-10-19 20:23

  • ★★★0

    Det passer mig faktisk fint, da jeg p.t. er ved at spille mig igennem Red Dead 2. Derefter står den på Resi 2 Remake, Spider-Man og det nyeste God of War.

    Når man har været udenlands i et lille års tid, så er der pludselig mange spil, der skal gennemføres.

    Essal24-10-19 23:25

  • ★★★★★★0

    I går fik jeg lyst til at spille Fallout 4 igen og opdagede en sær bug. Har man en 144Hz skærm, kører spillet for stærkt. Det er satme en underlig bug.

    Zero Cool25-10-19 11:41

  • ★★★★★★0

    Hvis man har Xbox eller PC, er der tilbud på Game Pass p.t. og The Outer Worlds er inkluderet. Så man kan spille det for 10 kr.

    Zero Cool25-10-19 13:13

  • ★★★★★1

    Death Stranding The Reviews are in!

    Meget intressant at se den store forskel i scores fra site til site.

    Glæder mig til selv at få spillet det.

    Elwood 1-11-19 11:18

  • ★★1

    Spiludgaven af "The Tree of Life". Spændende. 

    Mikkel Abel 1-11-19 11:41

  • 0

    DFs tekniske gennemgang af spillet: 

    youtu.be/JQEPme0SXtQ

    Det ser virkelig imponerende ud! 

    Høegh 1-11-19 12:37

  • ★★★★★★1

    Diablo IV alligevel.

    Zero Cool 1-11-19 19:25

  • ★★★★★0

    Diablo IV alligevel.

    Det var der vel ingen tvivl om var der ?

    Desuden har Blizzard også brug for alt de kan for at fjerne omærksomhed på deres upopularitet for tiden.

    Kan se de også var ude at undskylde for det, jeg havde rent faktisk troet de ville forsøge blot at undgå at snakke om det, men det var da  det mindste godt de selv erkender de var lidt for hurtige ude.

    Elwood 1-11-19 19:31

  • ★★★★★★0

    Dunno, jeg følger ikke rigtigt med i hvad Blizzard laver, udover når de fucker op. :)

    Zero Cool 1-11-19 19:33

  • ★★★★★0

    Jeg gætter på release i starten af 2028.

    David Lund 1-11-19 19:35

  • ★★0

    Nogen der har prøvet Luigi's mansion 3??

    Weird_J 1-11-19 19:41

  • ★★★★★0

    Nogen der har prøvet Luigi's mansion 3??

    Jeps det er pokkers charmerende :)

    Har nogle herlige animationer, og lyseffekter som er ret flot, og virker som et rigtig godt spil til at slappe af med.

    Elwood 1-11-19 20:07

  • ★★0

    Jeps det er pokkers charmerende :)

    Har nogle herlige animationer, og lyseffekter som er ret flot, og virker som et rigtig godt spil til at slappe af med.

    Fedt tak!! Så skal det købes! :-)

    Weird_J 1-11-19 20:56

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen