Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

  • ★★★★0

    Jer med unger ved det sikkert allerede, men hvis ikke, kan jeg varmt anbefale en Wii til ungerne, som endnu ikke er gamle nok til at gå supermeget op i grafik og den slags.

    Mine niecer er vilde med dansespillene, hvor man skal danse i virkeligheden til gamle 90'er-hits og derefter får point :)

    chandler7518-09-20 17:25

  • ★★★★★★1

    Jeg synes wii er godt tænkt. Altså, at det er så inaktivt at spille computer. Har tit overvejet en. Kunne godt være jeg skulle se på det.

    davenport18-09-20 17:28

  • ★★★★★0

    Jeg synes wii er godt tænkt. Altså, at det er så inaktivt at spille computer. Har tit overvejet en. Kunne godt være jeg skulle se på det.

    Do it man, jeg havde en fødselsdag, hvor jeg blot havde besøg af to af mine venner og vi spillede så meget Boom Blox (basicly Jenga, men med nogle små twist) det havde vi det dælme sjovt med, og self. Wii Bowling stadigvæk et af de bedste pick up and play demo'er af Wii.

    Elwood18-09-20 19:03

  • ★★★★★0

    Microsoft har lige købt Bethesda. Så er det vel slut med Fallout, Doom og Elder Scrolls til PlayStation..

    David Lund21-09-20 16:03

  • ★★★1

    Microsoft har lige købt Bethesda. Så er det vel slut med Fallout, Doom og Elder Scrolls til PlayStation..

    Meh

    Essal21-09-20 16:05

  • ★★★0

    Microsoft har lige købt Bethesda. Så er det vel slut med Fallout, Doom og Elder Scrolls til PlayStation..

    Ærgerligt, hvis det ender sådan. Fallout er med længder den enkeltstående spil-serie (på konsol - ellers er det distanceret noget så gevaldigt af Football Manager), jeg har spillet mest. Men det er ikke nok til at få mig over på en Xbox. Til det er Sonys exclusives bare mere mig som et hele.

    HonoDelLoce21-09-20 18:43

  • ★★★★★★0

    Microsoft har lige købt Bethesda. Så er det vel slut med Fallout, Doom og Elder Scrolls til PlayStation..

    Det er et af de opkøb, hvor jeg ikke helt kan regne ud om det bliver bedre eller værre. Potentielt nederen for PS-gamere, men omvendt kan det være at der så begynder at komme fornuftige spil fra Bethesda igen.

    Zero Cool21-09-20 18:47

  • ★★★★★0

    Xbox plans to honor the PS5 exclusivity commitment for Deathloop and Ghostwire: Tokyo.Future Bethesda games will be on Xbox, PC, and "other consoles on a case by case basis."

    Elwood21-09-20 19:04

  • ★★★★★0

    PS5 Exclusive News: PS5 to become the first new console to exclusively not have Skyrim ported to it.

    Elwood21-09-20 19:04

  • ★★★★★★0

    PS5 Exclusive News: PS5 to become the first new console to exclusively not have Skyrim ported to it.

    Det er på sin vis ret sjovt.

    Zero Cool21-09-20 19:13

  • ★★★★★0

    Ærgerligt, hvis det ender sådan. Fallout er med længder den enkeltstående spil-serie (på konsol - ellers er det distanceret noget så gevaldigt af Football Manager), jeg har spillet mest. Men det er ikke nok til at få mig over på en Xbox. Til det er Sonys exclusives bare mere mig som et hele.

    Selvom jeg primært er på Xbox, synes jeg altid de eksklusive deals og spil er ret nederen for de andre. Nu må vi se, hvordan det kommer til at hænge sammen i fremtiden med den her deal.

    David Lund21-09-20 19:14

  • ★★★★★0

    Det er på sin vis ret sjovt.

    Jeg morede mig også da jeg læste det.

    Elwood21-09-20 19:46

  • ★★★★★★0

    Jeg morede mig også da jeg læste det.

    "Åh nej, ikke det 9 år gamle spil, som kan køre på en brødrister med en 360-controller"!

    Zero Cool21-09-20 19:53

  • ★★★0

    Selvom jeg primært er på Xbox, synes jeg altid de eksklusive deals og spil er ret nederen for de andre. Nu må vi se, hvordan det kommer til at hænge sammen i fremtiden med den her deal.

    Selvom jeg sagtens kan se idéen med exclusives fra producenternes side - det er jo hovedårsagen til, at jeg har kørt Playstation siden 2'eren, så det virker jo - så er det selvfølgelig altid trist som forbruger at have færre muligheder.

    Også selvom det normalt ikke rigtigt rører mig, for jeg har aldrig spillet et eneste af Xbox' exclusives, så jeg 'ved ikke', hvad jeg går glip af.

    Men lige Fallout... Av... Der vil jeg godt nok vide, hvad jeg går glip af, og det vil være trist. Men altså, igen - overhovedet ikke nok til at overveje at købe en Xbox - så godt er der INTET spil, der er :-) Altså, at det kan retfærdiggøre prisen på en hel konsol :-)

    Jeg kan meget bedre lide det her med timed exclusives. Så kan producenterne hive lidt kunder på dem, der bare skal have et spil ved udgivelse. Og os, der ikke er helt så opsatte på, at det skal være på release (hvilket man alligevel aldrig skal med Fallout ;-D ), kan så bare vente og spille det senere.

    I den ideelle verden var alt selvfølgelig tilgængelig på alt fra start. Men nu skal vi heller ikke blive naive ;-)

    HonoDelLoce22-09-20 08:34

  • ★★★★★0

    Timed exclusives giver god mening, ja. Det andet handler jo udelukkende om penge, og virker mest af alt som en stor fed fuckfinger til forbrugeren. Men jeg kan da sagtens forstå forretningsmodellen. 

    Jeg plejer at have både en Xbox og en PlayStation, men eftersom de fleste af mine kammerater er på Xbox, ender min PS med at stå at samle støv mellem de mest spændende exclusives, så jeg overvejer at skippe PlayStation i denne omgang. Generelt synes jeg der er langt mellem de virkelig fede exclusives på begge konsoller, men klart at PlayStation har haft de bedste i denne generation. Jeg synes så, at Microsoft havde de bedste i den forrige generation, og hvis de står med et nyt Fallout, Elder Scrolls og Starfield som exclusives i den næste generation, så er de i mine øjne at foretrække denne gang. Men det er en længere snak - game pass og game sharing er også ting, der gør, at jeg simpelthen har råd til at spille, lige hvad jeg har lyst til.

    Nå, nu går preorders live på Xbox Series X om få minutter, så jeg hopper lige ind med det samme, og får det overstået =)

    David Lund22-09-20 08:57

  • ★★★0

    Jeg hopper sgu på Playstation vognen igen, igen :)

    Playstation eksklusive titler > Xbox "eksklusive" titler (kan jo alligevel fås til PC)

    Essal22-09-20 17:59

  • ★★★★★0

    Seneste Xbox er min 360, alt andet blir spillet på Pc, og så har jeg min Playstation familie af konsoller :)

    Elwood22-09-20 18:14

  • ★★★★★0

    Jeg hopper sgu på Playstation vognen igen, igen :)

    Playstation eksklusive titler > Xbox "eksklusive" titler (kan jo alligevel fås til PC)

    Det er netop der, skoen trykker! Har ikke en PC, køber heller ikke en, så også derfor er Xbox at foretrække for mig. Men klart - havde jeg en PC, ville Xbox slet ikke være relevant.

    David Lund22-09-20 18:53

  • ★★★★★★0

    Jeg har lige bestilt sådan en frækkert i dag: retrogame300.com/products/rg-350p

    Jeg faldt over den ved en tilfældighed og det lader til at være én af mange kinesiske håndholdte, som er af virkelig god kvalitet, fyldt med åbent software og som gør et godt stykke arbejde mht. emulering. Jeg har ikke planer om at gøre så meget ud af konsol-emulering, men vil nok primært bruge den til WinUAE og DOSBox.

    Zero Cool 1-10-20 15:06

  • ★★★★★0

    Jeg kan ikke stoppe med at spille Hades!



    Tænk lidt isometrisk diablo kinda, men bedre det er mere et hack'ns slash agtig hvor du har et våben du vælger fra starten af dit run, historien er genial, og hvert run er unikt, fordi der er så mange kombi'er.

    Jeg er normalt ikke så meget til de her Rougelike spil, men det her har fanget mig fra start af, den mest fantastiske Art design og musikken er bare med til at gøre oplevelsen så fed, og teamet bag er en lille gruppe ildsjæle, Greg Kasavin tidligere fra Gamespot er en af dem.

    Super Giant Games har altid været deres hel egen, men Hades tror jeg nok er deres mest approachable spil i lang tid, spillet har mange systemer men det kommer stille og roligt.

    Spillet er kun ude på Switch og Pc pt. men jeg er ikke i tvivl om det kommer til de andre konsoller også.

    Følger også Noclip doc'en om spillet, og det er intressant at se de beslutninger de får lavet og processen gennem det hele.

    Men ja Hades har min varmeste anbefaling, så snart man har en konsol eller Pc der kan spille det, Switch er virkelig rart at ku ha med rundt og spille det, mens Pc udgaven her stårt alt Artdesign så crisp i detaljerne, at du nyder det endnu mere.

    Elwood 1-10-20 18:34

  • ★★★★★0

    Jeg har lyst til et FPS multiplayer spil igen, så jeg har for første gang i flere år forudbestilt det næste Call of Duty. Forhåbenligt kan jeg stadig følge nogenlunde med teenagerne... jeg snuppede også en forudbestilling af Cyberpunk med det samme. Så jeg får nok spillet en del her i november og december.

    David Lund 1-10-20 18:34

  • ★★★★★★0

    Jeg har lyst til et FPS multiplayer spil igen, så jeg har for første gang i flere år forudbestilt det næste Call of Duty. Forhåbenligt kan jeg stadig følge nogenlunde med teenagerne... jeg snuppede også en forudbestilling af Cyberpunk med det samme. Så jeg får nok spillet en del her i november og december.

    Kommer det til at fungere sammen med Warzone? Fordi det er ret god spas og cross platform.

    Zero Cool 1-10-20 19:09

  • ★★★★★0

    Kommer det til at fungere sammen med Warzone? Fordi det er ret god spas og cross platform.

    Der står i hvert fald noget med Warzone i beskrivelsen - aner ikke hvad det er.

    David Lund 1-10-20 19:41

  • ★★★★★★0

    Der står i hvert fald noget med Warzone i beskrivelsen - aner ikke hvad det er.

    Warzone er deres Battle Royale-spil, som PUBG og Fortnite. Ganske gratis at spille.

    Zero Cool 1-10-20 20:11

  • ★★★★★0

    Warzone er deres Battle Royale-spil, som PUBG og Fortnite. Ganske gratis at spille.

    Ah cool - det prøvede jeg da egentlig godt, da det kom frem. Det var meget skægt.

    David Lund 1-10-20 20:19

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen