Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

  • 0

    Nu udkom Digital Foundrys tech analyse af Cyberpunk 2077 til PS4 Amatør og PS4 Professionel.

    PS4 amatør...??

    Popeye11-12-20 17:26

  • ★★★2

    PS4 amatør...??

    Basis PS4. Siden Sony var så "smarte" at kalde den bedre for udgave for Pro, så har jeg valgt at kalde fattigmandsudgaven for Amatør. Bare lige for at slå ekstra fast hvordan Sony røvrendte dem, der først havde investeret i deres system :)

    Essal11-12-20 17:29

  • ★★★★0

    Jeg er på pc versionen af CP2077, men er kun lige kommet over processen med at lave min karakter.

    dyg11-12-20 17:55

  • ★★★★★0

    Jeg har lavet en fyr med en stor tissemand samt en masse piercinger og tatoveringer. Og med kvindestemme. Så nu kalder alle NPC’er ham for hende i spillet. Dejligt forvirrende.

    Og jeg spiller Series X versionen. Den eneste bug jeg er stødt på, er, at jeg ikke kan skifte til tredjeperson, når jeg kører bil. Fixet er at lukke spillet ned, og starte det op igen. Heldigvis er der 0 loadetider på Series X versionen, så det tager ikke lang tid. Hvis jeg spillede på min gamle One X, så var jeg nok blevet ret træt af det.

    Udover det er jeg stødt på en del glitches, hvor folk forsvinder i grafikken eller står igennem et bord eller lignende. Intet alarmerende dog. Desværre har jeg ikke den blottede penis glitch, som mange andre...

    David Lund11-12-20 18:20

  • ★★★★★★0

    Jeg købte først The Witcher 3 omkring 4 år efter det udkom, men har stadig ikke fået taget mig sammen til at spille det. Cyberpunk virker lidt mere tiltalende grundet spillets setting, da jeg klart er mest til sci-fi, men min hype for spillet er stort set på nulpunktet, sikkert fordi jeg aldrig har spillet andet fra CDPR. Men det er ok, jeg kan vente til at evt. DLC er udkommet og spillet er på tilbud.

    Zero Cool11-12-20 18:47

  • ★★★★★0

    Jeg er klart mest til fantasy-settings i RPG’ere,  men er rigtig godt underholdt af Cyberpunk indtil videre. Er spændt på om det holder ved. Gik hurtig død i Fallout 4 f.eks. The Outer Worlds var derimod ret awesome.

    David Lund11-12-20 19:18

  • ★★★★0

    Jeg er også inde i en langvarig periode, hvor fantasy ikke siger mig en døjt. Men jeg er nu alligevel glad for, at en ven blev ved med at punke mig til at spiller TW3. Jeg købte GotY-udgaven til PS4 for nogle år siden, og det tog mig måneder at komme igennem det hele, inkl. de to DLC'er. 

    Jeg kørte lidt død i mekanikken, første gang jeg prøvede. Men det har sikkert været, fordi jeg lige kom fra et af Souls-spillene. Historiefortælling derimod fængede mig. Der ER virkeligt nogle helt fantastiske quests i det spil, og de to DLC'er rangerer uden tvivl som nogle af det bedste DLC, jeg nogensinde har spillet.

    thomsen11-12-20 19:23

  • ★★★★★1

    www.gamespot.com/articles/yes-kfcs-game-console-is-real-and-it-has-a-chicken-warmer/1100-6485760/

    Jeg tror, jeg sælger min Xbox...

    David Lund24-12-20 12:15

  • ★★★0

    Nå nu endte jeg med at købe Ghost of Tsushima da det var på tilbud på Playstation Store. Jeg er egentligt kørt træt i open world spil i Assassin's Creed stilen, men jeg har sgu spillet det meste andet der ellers kunne interessere mig, så nu får det en chance. 

    Essal25-12-20 13:21

  • ★★★★★0

    Jeg hader hader, den nye Peter Parker model, som er i Spiderman Remastered og Miles Morales, men håber han blir modnet lidt i det uundgålige Spiderman 2 spil, da jeg jo skal vænne mig til ham deri, hvor han jo får en endnu større rolle.

    Men med det sagt for pokker det er fedt at spille Miles Morales og Spiderman i 60 FPS Ray Traycing Performance mode, der er bare en hel anden fart fornemmelse over tingene og jeg elsker at se ens spejlbillede mens man suser forbi bygningerne.

    Yooo what's up danger! :)


    Elwood 8-01-21 12:58

  • ★★★★★0

    Nå nu endte jeg med at købe Ghost of Tsushima da det var på tilbud på Playstation Store. Jeg er egentligt kørt træt i open world spil i Assassin's Creed stilen, men jeg har sgu spillet det meste andet der ellers kunne interessere mig, så nu får det en chance. 

    Hygsomt spil og man føler sig som en badass, ville ønske der var lidt mere sammenhæng narrativt, man blir bedømt af sin onkel for at ikke ære Samurai'ens æres codecs, ved at man i stedet tyer til at snige sig rundt i spillet, og hvis du så vælger at være samurai i stedet for og udfordrer til duel og det, så er der rescue missions hvor du så kun har 30 sekunder til at redde gidsler, før de blir henrettet, fordi du ikke sniger dig rundt.

    Men udover det så er det et gude smuk spil, og nyder bare at ridde rundt i miljøet, man skal bare ikke hunte alle objektives så går man virkelig død i det, fordi der er mange ting, og noget blir deciderede grind i act 2.

    Ærvgrer mig også over Japaneese voicetrack ikke er i sync.

    Elwood 8-01-21 13:04

  • ★★★0

    Crowbcat er tilbage med sin første video i et helt år. Cyberpunk 2077 er målet.

    Det er blevet til en 41 minutter lang video, der mere eller mindre viser hele forløbet fra lige før udgivelsen og til den ene skandale efter den anden efter udgivelsen. Man skal ikke tro på hype, men der er helt klart nogle af CD Projekt Reds udtalelser, som det er svært ikke at se som værende direkte misledende og denne video sætter det endelige resultat meget skarpt op mod studiets egne ord. Det tegner ikke et flatterende portræt af CD Projekt Red. 

    Spillet er efterhånden blevet tæsket til døde, men denne video illustrerer egentlig hele forløbet på meget god vis. 

    Projekt Red har rent ud sagt dummet sig og synes det er svært ikke at se deres opførsel som bevidst misledende.  

    Essal17-01-21 21:57

  • ★★★★★0

    Spillet er efterhånden blevet tæsket til døde, men denne video illustrerer egentlig hele forløbet på meget god vis. 

    Og det samme er hele forløbet :)

    Men ja.

    Jason Schreier har også lavet interview med masser af Eks CD Projekt Red, ser ud til en del af snakken har været, vi laved The Withcher 3, vi kan alt mentaliteten.

    Elwood17-01-21 22:03

  • ★★★2

    Og det samme er hele forløbet :)

    Og så må jeg ikke linke til videoen eller hvad? :)

    Essal17-01-21 22:06

  • ★★★★★0

    In other news, jeg fik spillet Miles Morales færdig på min PS5 her i weekenden, havde med vilje kun valgt at spille det i weekenden fordi jeg ville strække det ud over en periode.

    Spillet er meget tight fortalt, der er ike mange brether, det er både en fordle, der er intet fyld, side missions er sjove, men på den anden side så mangler der også lidt mere af de her stille øjeblikke, som fungerede så godt i Spiderman.

    Jeg hader hader, den nye Peter Parker Face model stadigvæk, men håber de får ham gjort bare lidt ældrer eller ændret i udscenet, til den uundgålige 2'er af Spiderman.

    Men Miles Morales, virkelig herlige karakterer, der er en del fan favorite ting.
    Den reel skurk som spilles af Troy Baker, er nok den svageste karakter, han er ikke noget særligt, Troy Baker gør som altid et godt arbejde, med det han har at gøre med, men han får ikke megen at arbejde med, med hans karakter.

    Nej det er resten af castet der virkelig shiner, og gør at man bare nyder sin tid i Harlem sammen med dem.
    Spilet minder i længde om Uncharted Lost Legacy, som jeg virkelig også holdt af, og det er fedt at se de her lidt mindrer projekter også.

    En ting jeg håber de måske ændrer med den reel 2'er er social feed, at dele det op i kategorier, jeg kan godt li idé med at få folks reaktion på ting som er sket, men det kan godt blive lidt uoverskueligt at følge med, hvis ikke man tjekker derinde konstant. 

    Men jeg håber vi får meget mere at se til Miles Morales i 2'eren, han er en virkelig loveable guy :)

    Herudover har jeg kastet mig over AC Valhalla, jeg har været på AC vognen fra starten af, og har generelt nydt dem alle på nær AC 3.

    Men ja AC Valhalla, Kombat er måske ikke det sværeste, men der er noget herligt tilfredstillene ved blot at svinge en stor hammer eller økse og se flok flyve rundt omkring.

    Spillet ser også virkelig blændende ud, virkelig flotte miljøer, og lyssætning, spiller som kvinden, fordi ligesom med Kassandra i Odyssey, så er kvinden klart den mest sjove og intressante at spille som efter min mening.

    Det klær også spillet at de ikke har alle de her ø'er mere  hvor man bare se du skal være det og det level for at ha en chance, de har lidt af det fortsat, men slet ikke i samme grad som før. Kortet er også noget mere rydeligt, på grund af måden de laver side missions, og looting af ting, som self. foregår primært via. Viking Raid

    Så ja jeg hygger mig egentlig gevaldigt med det.

    En sidste ting:

    Fik gennemført There is no game (til Pc) i Fredags, var umuligt at stoppe da jeg først var igang, lad være med at læse for meget om det, det er et af de her spil hvor ting starter relativt simpelt, men udvikler sig hen af vejen, det er point and click, puzzles 4th wall breaking i mere end en forstand fyldt med overraskelser, to sange, den sidste er hel igennem fantastisk og humor, som tit kan være en svær ting, men jeg synes det er lykkedes dem ret godt jeg sad mange gange sent ud på natten og grinte højlydt, og ja det er er vel den korte beskrivelse af det her spil... som altså slet ikke er et spil! og så har det en ganske rørende lile historie.

    Elwood17-01-21 22:17

  • ★★★★★0

    Og så må jeg ikke linke til videoen eller hvad? :)

    Ork jo da, det var blot en comment :)

    Elwood17-01-21 22:18

  • ★★★0

    Ork jo da, det var blot en comment :)

    Aha.

    Essal17-01-21 22:22

  • ★★★0

    In other news jeg vil gerne lede opmærksomheden tilbage på mig ;P

    Essal17-01-21 22:24

  • ★★★★★0

    Capcom viser nyt fra deres nye kapitel i Resident Evil serien her den 21. Januar.

    Elwood17-01-21 22:42

  • ★★★★★0

    Med hensyn til Cyberpunk, nu så jeg deres roadmap for Next Gen upgraden også, og ja jeg følger det med interesse, men jeg vil give dig ret det ser ikke videre positiv ud for CDProjectRed, tror de får svært ved at overbevise investore næste gang om lige så lang produktionstid, for deres projekter.




    Elwood17-01-21 22:54

  • ★★★★★0

    Ah Crowbcat det ham med Downgrade UBI Videoen, kan godt huske den, jeg var dog ikke enig med det med Rainbow Six, da den video med gidslerne og folkene på bro'en det var en target video, det var noget de legede med ideén med problemet ved de her ting er at ja nogen ting er ændret big time fra start til færdig produkt, Cyberpunk, er her en af de hel store skyldige, men i tilfældet med Rainbow Six, det var en target video de frygtede ville blive leaked, så de valgte at annocere det, samtidig med en cover historie i Game Informer.

    Og herefter rullede lavinen så at sige.


    GVMERS, der  har manden med stemmen der minder om en History Channel :)
    Lavede dne her video omkring hele dets start og til slutlig cancelation, der var nemlig flere faktor som spillede ind, udover at vi "blot" endte op med Rainbow Six Sige i stedet for.

    Why Patriots Became Siege - Investigating Rainbow 6: Patriots

    Elwood17-01-21 23:19

  • ★★★★★★0

    Jeg har åbenbart helt misset, at der er en remastered udgave af Mass Effect trilogien på vej. De har åbenbart lavet en masse dimseri med det første spil, så det føles knapt så gammeldags (ikke at jeg nogensinde havde problemer med det, fordi jeg har spillet KOTOR), samt bøffet hele svineriet op til 4K.

    Udover det, får man alt DLC med, hvilket jeg er ret glad for. Biowares måde at håndtere DLC på var superdumt, så jeg helt opgav at spille visse større udvidelser, fordi det blev dyrere end selve spillet, fordi man skulle købe det med point.

    Det passer også helt fint med, at jeg aldrig rigtigt kom i gang med det tredje spil, så kan jeg køre hele serien igennem igen.

    Zero Cool 3-02-21 21:49

  • ★★★★★0

    Jeg har åbenbart helt misset, at der er en remastered udgave af Mass Effect trilogien på vej. De har åbenbart lavet en masse dimseri med det første spil, så det føles knapt så gammeldags (ikke at jeg nogensinde havde problemer med det, fordi jeg har spillet KOTOR), samt bøffet hele svineriet op til 4K.

    Udover det, får man alt DLC med, hvilket jeg er ret glad for. Biowares måde at håndtere DLC på var superdumt, så jeg helt opgav at spille visse større udvidelser, fordi det blev dyrere end selve spillet, fordi man skulle købe det med point.

    Det passer også helt fint med, at jeg aldrig rigtigt kom i gang med det tredje spil, så kan jeg køre hele serien igennem igen.

    Samt opdateret flere af modellerne rent visuelt, der er sket pæn mange forandringer jer, det redder nok ikke ME 3 uanset, med dets slutning, men det er da fedt at se trilogien rereleased for dem som ikke avr ombord første gang, og som så kan bringes up to speed før det nye kapitel i ME universet blir frigivet engang om en del år.

    Elwood 3-02-21 22:11

  • ★★★★★0

    Jeg har kun spillet meget lidt af det første Mass Effect, og faldt netop fra fordi det mindede meget om en ringere udgave af KOTOR med et elendigt kampsystem til. Så jeg tager mod en remastered udgave med kyshånd!

    David Lund 3-02-21 23:12

  • ★★★★★0

    Jenifer Hale den kvindelig model til Shepard har også en meget stærk reaktion på den kommende udgave her :)

    twitter.com/jhaletweets/status/1356766360202711040

    Elwood 4-02-21 01:12

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen