Når man på et eller andet tidspunkt igen kan købe en PS5, så skal jeg bare SÅ meget have den helt store pakke med al det VR lir og tilbehør man kan få (blive flænset for).
Jeg prøvede for et par år siden The Star Wars Experience i Disney World, hvor man render rundt med en VR maske og en laser blaster og skyder Storm Troopers og monsters på en lava planet ("Secrets of the Empire" hed det vist). Det var total fedt. Håber at der kommer nogle lignende VR spil til PS5.
Jeg kunne også utrolig godt tænke mig et Need for Speed agtigt racerspil med VR, rat og pedaler. Mon ikke også det bliver muligt?
Det vigtigeste er vi kommer af med den der floaty control, det er der også stor mulighed for nu vi går væk fra PS Move controllerne, og lyder også til vi hel undgår at sku bruge kameraret som vi har gjort før, udfra de få ting de har beskrevet.
Fordi hvis det er mere hen af feelet fra Pc, med reaktionstiden så er jeg rimelig sikker på Sony allerede er ved at prøve at lande en aftale med Valve og Alyx, som Launch title, det ville være det mest naturlige i verden for dem.
Grafisk håber jeg nu også på en mærkbar forbedring med det nye Headset.