Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

  • 0

    Hold da kæft Thomsen. Det var da helt vildt. Den kan jeg godt forstå du afleverede til Føtex igen. Min er lige så stille, som i den video, hvor blæseren er skiftet ud, heldigvis! Men jeg ville også hellere have undværet, end at skulle høre på det.

    Superknys20-10-21 08:53

  • ★★★★★0

    Xbox’er hvordan hænger det sammen med det her gamepass, det ikke hel det samme som med, psn+ hvor hvis et spil blir fjernet fra psn+ så har man stadigvæk adgang til det hvis man har haft det downloadet eller blot tilføjet sin konto.

    Hvor det på Gamepass blir utilgængeligt(medmindre man køber det) hvis man har det downloadet men det er fjernet fra gamepass storen ikke?

    Elwood20-10-21 15:15

  • ★★★★★0

    GOW 2018, udkommer til Pc til Januar 2022.

    Så jeg ser frem til alle de obskøre actor replacements :)

    Elwood20-10-21 17:47

  • 1

    Xbox’er hvordan hænger det sammen med det her gamepass, det ikke hel det samme som med, psn+ hvor hvis et spil blir fjernet fra psn+ så har man stadigvæk adgang til det hvis man har haft det downloadet eller blot tilføjet sin konto.

    Hvor det på Gamepass blir utilgængeligt(medmindre man køber det) hvis man har det downloadet men det er fjernet fra gamepass storen ikke?

    Så længe det er på Gamepass, så kan du spille det gennem abonnementet. Hvis det bliver fjernet, så er det væk, uanset om du har downloadet det eller ej og du skal købe for at spille det igen. De smider dog ofte en liste op med de spil der forsvinder, så man kan nå at købe med Gamepass rabat, hvis man vil det.

    Jeg kan ikke anbefale Gamepass nok. Bedste deal i gaming.

    Superknys20-10-21 20:35

  • 0

    Og Microsofts egne titler (Halo, Forza, Gears, Grounded osv.) forsvinder IKKE fra tjenesten og kommer derpå day one.

    Superknys20-10-21 20:36

  • 0

    Og så virker det også til PC hvilket jeg også synes er en stor fordel.

    Kiyonji20-10-21 20:42

  • ★★★★★0

    Ah jeg vidste ikke et med first party ikke forsvandt, så blot lige tingene da jeg jo forhåbentlig hvis ikke noget går galt får min Xbox Series x her den 15. November er det vidst, så var lige ved at læse lidt op på det.

    Og ja min Pc skal også opgrades men det har lidt længere udsigter lige pt, medmindre ting ændrer sig.

    Elwood20-10-21 21:07

  • 0

    Ja held og lykke med at finde et grafikkort og et der er til at betale. Det er næsten umuligt som det er nu.

    Kiyonji20-10-21 21:25

  • ★★★★★0

    Ja held og lykke med at finde et grafikkort og et der er til at betale. Det er næsten umuligt som det er nu.

    Ork nej grafikkort har jeg skam, det er bare mig der er kræsen med mit udvalg, og så vil jeg rigtig gerne ha et EVGA bundkort til AMD hvis jeg kan, de har lige lanceret et, men det er rools royce modellen, håber de kommer med nogle lidt mindre modeller også, jeg opgradere så sjældent min pc, min CPU og bundkort er stadigvæk fra 2009, det kun Grafikkort jeg har skiftet ud fra tid til anden, men nu er det kommet dertil hvor GPU ikke er det som hindrer mig, men min CPU og det.

    Elwood20-10-21 21:29

  • 0

    Ah jeg vidste ikke et med first party ikke forsvandt, så blot lige tingene da jeg jo forhåbentlig hvis ikke noget går galt får min Xbox Series x her den 15. November er det vidst, så var lige ved at læse lidt op på det.

    Og ja min Pc skal også opgrades men det har lidt længere udsigter lige pt, medmindre ting ændrer sig.

    Hvis du kun har en Xbox Series X du skal spille på, og ikke en PC, så er der ingen grund til at købe Ultimate. Du behøver kun Gamepass Xbox så.

    Velkommen i Xbox klubben snart! Det er en fantastisk konsol og med Gamepass, så har du mange mange timers underholdning. Det jeg synes er fedt, er alle de spil man prøver, fordi de alligevel er der og ender med at blive forelsket i dem.

    Superknys20-10-21 21:54

  • ★★★★★0

    Hvis du kun har en Xbox Series X du skal spille på, og ikke en PC, så er der ingen grund til at købe Ultimate. Du behøver kun Gamepass Xbox så.

    Velkommen i Xbox klubben snart! Det er en fantastisk konsol og med Gamepass, så har du mange mange timers underholdning. Det jeg synes er fedt, er alle de spil man prøver, fordi de alligevel er der og ender med at blive forelsket i dem.

    Jeg converted mine points way way back hvor der var det her crazy tilbud der blev annoceret ved E3, så jeg har godt ind i 2022, før jeg reelt skal til at beatle mere for det.

    Elwood20-10-21 22:24

  • 0

    Jeg converted mine points way way back hvor der var det her crazy tilbud der blev annoceret ved E3, så jeg har godt ind i 2022, før jeg reelt skal til at beatle mere for det.

    Jeg gjorde præcis det samme og har til engang i 2023. Sku meget rart ikke at skulle tænke over det.

    Superknys20-10-21 22:38

  • 0

    Det slår mig lige at jeg aldrig har prøvet God of War. Måske er det et dumt spørgsmål dets popularitet taget i betragtning, men er det noget ved? Er rimelig sikker på jeg har det på PSN.

    Bony21-10-21 16:17

  • ★★★★★0

    Det slår mig lige at jeg aldrig har prøvet God of War. Måske er det et dumt spørgsmål dets popularitet taget i betragtning, men er det noget ved? Er rimelig sikker på jeg har det på PSN.

    Øhhh jeps! Kan du så se at komme igang!

    :)

    Elwood21-10-21 16:21

  • ★★★★★0

    Cory Barlog havde sagt farvel til GOW, efter han stod som Game director på 2’eren. Men han vente tilbage til serien men hel på hans præmisser, han ville gøre det som han ville. Og i og med han sidenhen var blevet Far, var del af inspiration omkring den overgang, hvad Gør Kratos nu han er blevet far, hvordan oplære han sin søn, og herunder, hvad nu hvis han ender som ham, med arrigskab og det.mange store emner der blev taget op og hertil ligger det fantastiske voice cast, sublime musik af Bear McCreay når du høre de trommer og koret goosebumps!

    gameplayet som blev om noget endnu mere brutal, og nærgående da du ser Kratos bagfra. Du har stadigvæk de store GOW monents du kender med setpicws men de er mere indvoldverende, starten af spillet gir en forsmag på det hele.

    sit back enjoy, Boy read it! 

    Elwood21-10-21 16:34

  • 1

    Jeg giver det et skud i weekenden, så vender jeg lige tilbage. :-)

    Bony21-10-21 16:31

  • ★★★★1

    Så fik jeg endelig købt mig en PS4'er. Jeg har i lang tid holdt skarpt øje med brugtpriserne på DBA og Facebook Marketplace. Men hver gang jeg fandt et godt tilbud på en PS4 Slim til ca. 1000 kr., så var der altid nogen, der kom mig i forkøbet. Så jeg endte med at betale 1400 kr. for en PS4 Slim med 1 Gb og 2 controllere.

    Jeg synes egentlig, at det var et ok køb, for den er som ny, og man kan slet ikke se, at controllerne er slidte. Men mere vigtigt: den er total støjfri. Man skal lægge øret helt ned til den for at høre blæseren. Fedt!

    Og så gik jeg ellers igang med The Last of Us 2. Det har jeg set meget frem til.

    Efter ca. 2 timers spil, så er handlingen dog stadig ikke rigtig gået igang. Så jeg venter lidt utålmodigt på, historien skulle blive så godt, som alle går og siger. I mellemtiden kan jeg dog nyde den overdådige flotte animation og stemmeskuespillet, som også er helt i top.

    S. Rico24-10-21 13:20

  • ★★★★★0

    Så fik jeg endelig købt mig en PS4'er. Jeg har i lang tid holdt skarpt øje med brugtpriserne på DBA og Facebook Marketplace. Men hver gang jeg fandt et godt tilbud på en PS4 Slim til ca. 1000 kr., så var der altid nogen, der kom mig i forkøbet. Så jeg endte med at betale 1400 kr. for en PS4 Slim med 1 Gb og 2 controllere.

    Jeg synes egentlig, at det var et ok køb, for den er som ny, og man kan slet ikke se, at controllerne er slidte. Men mere vigtigt: den er total støjfri. Man skal lægge øret helt ned til den for at høre blæseren. Fedt!

    Og så gik jeg ellers igang med The Last of Us 2. Det har jeg set meget frem til.

    Efter ca. 2 timers spil, så er handlingen dog stadig ikke rigtig gået igang. Så jeg venter lidt utålmodigt på, historien skulle blive så godt, som alle går og siger. I mellemtiden kan jeg dog nyde den overdådige flotte animation og stemmeskuespillet, som også er helt i top.

    Det sjovt du efterspørge mere gang i historien hvor jeg gerne ville ha haft endnu mere fra deres lille samfund de har opbygget, elsker måden de indarbejder tutorials på, snebold kampen.

    Og hvis du går og venter på historien skal gå i gang som du siger, gætter jeg på du ikke er kommet til sted som splittede fanbasen.

    Elwood24-10-21 14:31

  • ★★★★★0

    jeg elsker personligt slow build up i de her spil, så mange detaljer man kan misse, hvis rushe frem og ikke undersøger ting.

    Og måden hvorpå ND udnytter ens viden og forventning på kreativ vis, til at skabe situationer.

    Elwood24-10-21 14:37

  • ★★★★0

    Det sjovt du efterspørge mere gang i historien hvor jeg gerne ville ha haft endnu mere fra deres lille samfund de har opbygget, elsker måden de indarbejder tutorials på, snebold kampen.

    Og hvis du går og venter på historien skal gå i gang som du siger, gætter jeg på du ikke er kommet til sted som splittede fanbasen.

    Sneboldkampen var en udmærket tutorial. Men for mig, som er en tumpe til at reagere hurtig med en controller, så var det faktisk langt sværere at vinde sneboldkampen end at nakke zombier under et raid.

    S. Rico24-10-21 14:42

  • ★★★★0

    Min lillebror leder efter Dune-spillet (vist et ældre spil?). Nogen der ved hvor man kan finde det?

    chandler75 1-11-21 16:45

  • 0

    Gog.com måske. Det er et ret gammelt spil fra 90erne til Dos og Amiga. Du skal dog nok under alle omstændigheder have en emulator installeret for at kunne spille det på pc, med mindre spillet er genudgivet i en restaureret udgave

    Kiyonji 1-11-21 17:08

  • ★★★★0

    Min lillebror leder efter Dune-spillet (vist et ældre spil?). Nogen der ved hvor man kan finde det?

    Hvis en open source udgave af Dune 2000 kan bruges, så kig her: www.openra.net/ Der er også Red Alert og Command & Conquer.

    dyg 1-11-21 19:10

  • ★★★★0

    Hvis en open source udgave af Dune 2000 kan bruges, så kig her: www.openra.net/ Der er også Red Alert og Command & Conquer.

    Jeg skulle hilse og sige mange tak fra min lillebror - nu kan han nostalgitrippe :)

    chandler75 2-11-21 17:10

  • ★★★★0

    Jeg skulle hilse og sige mange tak fra min lillebror - nu kan han nostalgitrippe :)

    dyg 2-11-21 17:19

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen