Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

• ★★★★★0

Jeg har bestilt en Anniversary Controller i hvert fald .)

Elwood27-09-24 10:11

• ★★★★0

Undskyld mig, men er det en controller til 1900 kr? Hvad i helvede...!

NSF27-09-24 10:23

• 0

Yes, og det er ikke engang den dyreste controller man kan købe :-P

Der er åbenbart en marked for high-end controllers til hidsige priser. 

Høegh27-09-24 11:03

• ★★★★★0

Det er den store af dem, jeg har nu kun den lille som anniversary.

Elwood27-09-24 11:04

• ★★★★0

Og her sidder jeg og gamer på kablede 360'er controllere på min PC fordi de tilsyneladende holder for evigt. Samt en enkelt 8BitDo der er trådløs til stuen, der har et par ekstra knapper bagpå.

NSF27-09-24 11:29

• ★★★★★0

Og her sidder jeg og gamer på kablede 360'er controllere på min PC fordi de tilsyneladende holder for evigt. Samt en enkelt 8BitDo der er trådløs til stuen, der har et par ekstra knapper bagpå.

Har skam også min kablede 360 controller endnu.

Elwood27-09-24 11:35

• ★★★★★0

Nogen af jer pc folk der har kastet jer over UFO 50?

Det dælme ret fedt projekt.

Elwood27-09-24 12:57

• ★★★★★0

Og så lige en warning Balatro er nu også ude på mobilephones.

Elwood27-09-24 20:23

• 0

Og så kom der en ny update til BG3, der tillader udvalgte mods på konsollerne. 

Jeg har kun lige kort testet det på PS5. Men det lader til at fungere ret fint. 

Høegh 2-10-24 09:13

• 1

Det lader til at det nye remake af Silent Hill 2 er blevet helt godt.

www.eurogamer.net/silent-hill-2-remake-review

Høegh 4-10-24 10:10

• ★★★0

Det lader til at det nye remake af Silent Hill 2 er blevet helt godt.

www.eurogamer.net/silent-hill-2-remake-review

87 på Metacritic (49 anmeldelser):www.metacritic.com/game/silent-hill-2/

Essal 4-10-24 15:35

• ★★★2

Fuck it, nu købte jeg sgu Silent Hill 2 Deluxe Edition så jeg kan spille det i aften. Når nok højst et par timer, men efter alle de gode anmeldelser er jeg simpelthen alt for spændt til at vente til i morgen.

Plus Halloween måned har gjort mig ekstra sulten efter nogle gode stemningsfulde og psykologiske gys. 

Silent Hill serien er en af de spil-serier som jeg gik glip af i sin tid da jeg både var for ung, men det holdte mig ikke fra Resident Evil spillene, og så skræmte Silent Hill spillene mig også fra vid og sans. 

Essal 7-10-24 18:34

• ★★★★★0

Atlus (folkene bag JRPG serien Persona) nye spil: Metaphor ReFantazio

Har scoret stortset 10/10 alle steder, Meta critic, hvis man går op i det 94 %

Elwood 7-10-24 20:15

• ★★★★★0

GSC Game World, Dokumentar omkring Stalker 2, nå ja og den der krig der pt er i gang

Har ikke set den endnu, men skal hel sikkert. 

youtu.be/Fg620kmD6Dc

Elwood 7-10-24 20:24

• ★★★★★2

Creative Assembly fejre 10 år, ja 10 års dagen for Alien Isolation, med en tak til fans'ne og en annocering af at arbejdet på et nyt spil i rækken er påbegyndt.

Alien Isolation, forstod bedre end Alien Romelus, hvad der gør den her franchise noget ved, ved at reelt kun ha en overordnede modstander, en Xenomorph, der er drevet af en AI der virkelig solgte hele aspektet med at være den jagede på et meget isoleret sted.

Elwood 7-10-24 20:50

• ★★★1

Creative Assembly fejre 10 år, ja 10 års dagen for Alien Isolation, med en tak til fans'ne og en annocering af at arbejdet på et nyt spil i rækken er påbegyndt.

Alien Isolation, forstod bedre end Alien Romelus, hvad der gør den her franchise noget ved, ved at reelt kun ha en overordnede modstander, en Xenomorph, der er drevet af en AI der virkelig solgte hele aspektet med at være den jagede på et meget isoleret sted.

Fantastisk nyhed. Jeg elskede virkelig det første Alien Isolation, også selvom det faldt i fælden med en alt for lang spilletid. Jeg har altid håbet at Creative Assembly ville få en mulighed for at vende tilbage til serien og forbedre den samlede oplevelse. Det bliver spændende at se hvad det ender ud med.

Med Alan Wake 2, Silent Hill 2 og et nyt Alien Isolation ude i fremtiden så er det gode tider for survival horror fans lige nu.

Plus Alan Wake 2 DLC her i oktober.

Essal 7-10-24 21:18

• ★★★★★1

Jeg er allerede bange for The Lake House, det kun fordi det er Remedy jeg hader at blive skræmt i spil.

Night Springs var fedt også.

Elwood 7-10-24 22:17

• ★★★0

"Hygger" mig med Silent Hill 2. Elsker alle de små environmental puzzles rundt omkring Silent Hill byen, som jeg kan forstå er en ny tilføjelse og så har spillet bare et super lyddesign. Spillet er mere foruroligende end decideret skræmmende, men det er meget gennemført i hele sin audiovisuelle præsentation.

Bliver spændende at hvad fremtiden bringer for Silent Hill serien udover de allerede annoncerede titler. Jeg er mere interesseret i om vi også får et remake af Silent Hill 1 og 3, hvis Silent Hill 2 er en succes. 

Det håber jeg personligt da jeg aldrig fik dem spillet da de først udkom.

Essal 8-10-24 19:38

• ★★0

Tror jeg venter på at Silent Hill 2 kommer på tilbud, men skal helt klart have det på et tidspunkt. Spillede det sammmen med 2 venner og vi have en fest med det, mega skræmmende og trykkende stemning.

Weird_J 9-10-24 05:07

• ★★★★★0

Silent Hill 4 kunne virkelig godt bruge et remake. Et spil med åndssvagt meget spildt potentiale.

David Lund 9-10-24 06:23

• ★★★★0

Red Dead Redemption kommer endelig til PC.

www.ign.com/articles/red-dead-redemption-finally-has-a-pc-release-date-14-years-after-it-first-launched

Så kan jeg endelig få gennemført det.

NSF 9-10-24 07:08

• ★★★★★0

Har lige stiftet bekendtskab med spillet Mouthwashing, spil der er lavet i PS1 ånd med det grafiske look, David Croenberg ville være stolt, det her spil er messed up og får Silent Hill til at fremstå normal, ikke et stab mod det blot en sammenligning, historien måske ikke så skarp og noget mindre team, men det har en klar vision.

Men damm it's messed up :)

Elwood 9-10-24 17:17

• ★★★★★0

Nintendo har endelig ny info om deres kommende hardware!

youtu.be/dMqWTkgDt6A

Elwood 9-10-24 17:20

• ★★★★★0

Et af de mere spændende upcoming RPG har fået ny trailer med cast reveal, Ben Starr vender tilbage i en stor rolle, den herlige mand, samt Charlie Cox, Andy Serkis, , Baldurs Gate 3 folk og mange mange flere.

Men udover et fedt cast, så ser spillet også blot pokkers indbydende og anderledes ud, og dens reactive turnbased combat, som i Paper Mario serien virker også meget spændende.

Så det er klart et spil jeg ser frem til i det nye år.

Clair Obscur: Expedition 33

youtu.be/LE8szRyPldI

Elwood16-10-24 20:52

• ★★★★★0

Noclip blev hyret af Valve til at lave en doc. Omkring HL2 i anlednings dets 20 års jubilæum.

Og det er der kommer den her fantastiske på to timer ud af.

youtu.be/YCjNT9qGjh4

Så det hele i en omgang, Damm det der lawsuit mod Vivendi deres publisher den gang er sindsyg, og Vivendi var virkelig scummy.

Vi høre også meget om Valves tilgang til spillets udvikling og det gør jeg bare ærgvrer mig over nej ikke Episode 3, som de faktisk snakker om her.

Men mere det at vi ikke har et singleplayer spil fra dem i lang tid. HL Alyx Var det seneste, som tilgengæld også er fantastisk dog kun VR, men Damm jeg ville elske et ny SP fra Valve.

Elwood17-11-24 02:34

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen