Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

• ★★★★0

Spiller stadigvæk FO76 med jævne mellemrum. Men på det seneste har jeg kastet mig over Phasmophobia, et flere år gammelt spøgelsesjægerspil, der endelig er udkommet på PS5. 

Det er rimelig hurtigt, kan være ganske scary, og så er det hyggeligt og sjovt at spille online med venner. Det er også pænt udfordrende, især på de store maps og højere sværhedsgrader. Eneste hage er, at det ret hurtigt bliver en smule ensformigt. Jeg spiller det gerne med et par venner, og vi hygger os med det en time, maks. halvanden, og så er det nok, og man har lyst til noget andet. Men det er også fint. Det er trods alt et lille, billigt spil. 

thomsen13-12-24 12:27

• 0

Der er alligvel ved af være en god håndfuld jeg ser frem til her henover de næste par år:

- Intergalactic The Heretic Prophet
    - Frostpunk 2 (til konsol)
    - Ueda's Robot spil
    - Ghost of Yotei
    - Sword of the Sea
    - The Wolf Among Us 2
    - Onimusha

- og formentlig Split Fiction.

Høegh16-12-24 10:30

• ★★★★★0

Jeg har en noget større liste kan jeg godt se :)

Men ja mange spændende titler på vej, Joseph Farris blir nok et jeg ser jeg jar ikke rigtig nogen jeg spiller med. Det samme med Overcooked teamets Stagefright jeg synes så rigtig intresssant ud, så det oplever jeg nok også gennem en playthrough.

Elwood16-12-24 13:29

• ★★★★★0

Hygger mig pt. Fortsat med Indy.

Elwood16-12-24 13:30

• ★★★1

Har købt Astro Bot som en gave til mig selv og det vil jeg gå i gang med i aften.

Essal19-12-24 17:39

• ★★★★1

Har bestilt en Steam Deck OLED som gave til mig selv, kommer forhåbentligt inden jul, så jeg kan sidde og game i sofaen mens familien skal se alle de håbløse juleprogrammer (jeg er en 45årig teenager...).

dyg20-12-24 08:36

• ★★★0

Har bestilt en Steam Deck OLED som gave til mig selv, kommer forhåbentligt inden jul, så jeg kan sidde og game i sofaen mens familien skal se alle de håbløse juleprogrammer (jeg er en 45årig teenager...).

Men når man er en 45-årig teenager så har man trodsalt råd til at købe alle de "dumme ting"*

*Jeg er dog stadig i 30'erne, men bruger da stadig en del penge på gaming alligevel, så jeg er sgu nok også lidt en teenager på den front.

Essal20-12-24 13:02

• ★★★★0

*Jeg er dog stadig i 30'erne, men bruger da stadig en del penge på gaming alligevel, så jeg er sgu nok også lidt en teenager på den front.

Det var mere delen med at være asocial på sofaen, når familien vil se jule-ting. Det er ikke fordi jeg hader jul (eller jo, men ikke så meget), kun alle de juleprogrammer, som andre dele af familien gerne vil se

dyg20-12-24 13:11

• ★★★★★0

Rygterne går på reveal af efterfølgeren til Switch på Torsdag 16. Januar, med fokus på konsollen og så med spil fokuseret Nintendo direct i Feb. En gang. Det var også sådan de lavede det med Switch i sin tid.

Der var også mange case makers på CES og der var nogen som havde en mockup kopi af Den nye konsol, men de fremviste hvad de sagde var cases for den nye konsol. Så det underbygger også rygterne lidt mere.

Jeg ved Microsoft har reveal senere også 23 januar mener jeg det er med kig på et par spil, men Nintendos reveal hvis det kommer der, er nok det jeg glæder mig mest til.

Elwood13-01-25 21:36

• 0

Mit gæt er, at Switch 2 bliver svagere end internettet gerne vil have den skal være og den bliver sikkert også lidt dyre end de synes den skal være. Og i sidste ende kommer det til at gøre ingen forskel, og den kommer til at blive en succes. 

Høegh14-01-25 14:56

• ★★★★★0

Self. Blir den en succes det er Nintendo.

og jeg glæder mig :)

Elwood14-01-25 15:09

• ★★★★★0

Tidligere CDPR folk heriblandt director bag Witcher 3 har afsløret deres nye spil.

The blood of dawnwalker

The Blood of Dawnwalker is the first chapter of Rebel Wolves' brand new role-playing saga – a single-player open-world dark fantasy AAA RPG with a strong focus on story and narrative. Developed on Unreal Engine 5 for PC, PlayStation and Xbox. 

youtu.be/MWsyV7yQIBQ

Elwood14-01-25 15:11

• ★★★0

Nogen af jer, der har spillet Path of Exile 2? Jeg har ikke, men det ser da rigtig fedt ud.

Jeg forstår ikke hvorfor Musk afslører sig selv, ved at bruge de handsker?

nyheder.tv2.dk/tech/2025-01-13-musk-bliver-sablet-ned-af-gamere-elon-wow-hvorfor-goer-du-det-her-mod-mig

MadMartigan15-01-25 20:12

• ★★★★0

Ja, men jeg er kun level 47, så jeg aner ikke noget om de handsker. Men naturligvis har han ikke selv spillet sig til level 97. Jeg har brugt i omegnen af 50 timer (mere kan jeg ikke presse ind), skulle han have nået så langt, så skulle han jo spille flere timer dagligt, og det nægter jeg at tro på, med alt det lort han også skal nå at lave.

dyg15-01-25 20:48

• ★★★★★3

Hele hans karriere har han købt sig til ting, og løjet om hans andel i den efterfølgende succes.

Kruse15-01-25 20:53

• ★★★★0

Nu så jeg lidt af hans video, og han fatter ikke, hvad han laver. Helt håbløs.

dyg15-01-25 20:58

• ★★★0

Nu så jeg lidt af hans video, og han fatter ikke, hvad han laver. Helt håbløs.

Tænkte det nok :D

MadMartigan16-01-25 09:22

• 0

Så blev Switch 2 annonceret officielt:

www.youtube.com/Nintendo Switch 2 – First-look trailer

Høegh16-01-25 15:30

• ★★★★★0

Så fik de ret for en gangs skyld :)

for pokker jeg glæder mig til at lære mere 4. April

men også fedt de lige annoceret nyt Mario Kart til sidste, så skal vi blot lige ha hel nyt Mario, og spændt om der blir performance at hente på Tears of Kingdom f.eks.

Men at den hel officiel nu er annoceret og vi ved, hvornår der kommer nyt.

Elwood16-01-25 16:02

• ★★★★★★0

Ser ud til at den har fået vokseværk. Bliver den kompatibel til de nuværende spil?

Jeg har umiddelbart ikke tænkt mig at opgradere, da jeg udelukkende bruger den tilsluttet en skærm.

Wayne16-01-25 16:00

• ★★★★★1

Ser ud til at den har fået vokseværk. Bliver den kompatibel til de nuværende spil?

Jeg har umiddelbart ikke tænkt mig at opgradere, da jeg udelukkende bruger den tilsluttet en skærm.

Du har ikke set hele videoen så.

og jeg er der day 1 der kommer jo også Switch 2 only spil, men ja den spiller de gamle også minus enkelte.

Og direct var 2. April blir altid forvirret af deres dato format.

Elwood16-01-25 16:24

• ★★★★★★0

Du har ikke set hele videoen så.

og jeg er der day 1 der kommer jo også Switch 2 only spil, men ja den spiller de gamle også minus enkelte.

Og direct var 2. April blir altid forvirret af deres dato format.

Perfekt, nej jeg nåede kun at se det halve af videoen - man kunne måske godt investere i de lidt større controllere, hvis de også er kompatible.

Wayne16-01-25 16:41

• ★★★★★0

Perfekt, nej jeg nåede kun at se det halve af videoen - man kunne måske godt investere i de lidt større controllere, hvis de også er kompatible.

Det er de ikke det er hel anden connection de bruger som også ses i videoen. Dels et stik og magneter.

Elwood16-01-25 16:42

• ★★0

Hvis økonomien er der, når den engang kommer ud, så skal jeg helt klart have den.. har den første og indrømmer blankt ar jeg har brugt den for lidt.. Men er jo lidt en teknik tosse, så skal da se hvad den kan. Nintendo laver mere spændene maskiner ind sony og microsoft.

Weird_J16-01-25 16:57

• ★★★★0

Så må jeg sælge min Steam Deck til den tid, og købe en Switch 2!

dyg16-01-25 19:37

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen