Så må jeg sælge min Steam Deck til den tid, og købe en Switch 2!
Steamdeck er stadigvæk awesome :)
Steamdeck 2 blir self. awesomeree.
Så må jeg sælge min Steam Deck til den tid, og købe en Switch 2!
Steamdeck er stadigvæk awesome :)
Steamdeck 2 blir self. awesomeree.
Jeg så lige at Forza Horizon 5 udkommer til PS5 her til foråret:
Forza Horizon 5 Comes to PlayStation 5 in Spring 2025
Og der går rygter om at det også udkommer til Switch 2.
Jeg så lige at Forza Horizon 5 udkommer til PS5 her til foråret:
Forza Horizon 5 Comes to PlayStation 5 in Spring 2025
Nice! PS5 har manglet en solid arkaderacer, så det vil jeg højst sandsynligt tjekke ud. Selvom Microsoft har skiftet retning, så er det stadig underligt at Forza Horizon udkommer til Playstation. Forza spillene har altid været en af de store ekslusive Xbox spil sammen med Halo og Gears.
State of Play kl.23.00 i aften: www.youtube.com/watch
40 minutter.
Nyt spil fra Q-games yes please.
Leslie Benzies new game ku også blive inteessant.
og House Marquad new gane Saros med tydelig inspiration fra Returnsl ser også fedt ud. Settings wise.
Men selv om Leslie er en af hovedfolkene bag spillet, så får det ikke en fod til jorden når GTA 6 kommer. Men jeg altid glad for nye takes på open World genren og simulering af liv i et univers, en disciplin Rockstar dog fortsat er mestrene i.
Jeg er begyndt at spille Diablo 2 - Ressurected. Det er virkelig godt og bringer minderne tilbage - Det er til at overskue og ikke så kompliceret som fx Path of Exile. Kan godt se der er en masse ting, man kan følge for at få noget sygt gear, men jeg hygger bare og tullere rundt. Når jeg har gennemført Normal med Paladin, tror jeg at jeg prøver med en Necromancer.
Spiller det på min MacBook, og det kræver desværre lidt hacks, fordi det ikke officielt er til Macs.
MadMartigan18-02-25 19:09
Ny laaang trailer til Death Stranding 2: youtu.be/HdzIwQhYABQ
Udkommer den 26. juni til PS5.
I aften kl.23.00 kommer der en "Silent Hill Transmission" om Silent Hill F. Silent Hill F havde en super fed reveal teaser da det først blev afsløret, så jeg glæder mig til at se og lære mere om spillet, som foregår i 1960'ernes Japan. Efter Silent Hill 2 remaket har jeg virkelig fået blod på tanden efter mere Silent Hill.
Link til stream: www.youtube.com/watch
Silent Hill F reveal trailer
Ser sku meget intressant ud, og et ordentlig afstik fra det mere “normale” Silent Hill.
Neil Newbon (nok mest kendt fra Baldurs Gate 3 som Astarion) præsentere hans Pixel Pack, som er en samling af nogen sf de største Voice Actors i spil industrien pt. Som skal være med til at sætte endnu mere fokus på faget i en tid hvor AI er et stort fokus punkt og frygtet.
Silent Hill F reveal trailer
Ser sku meget intressant ud, og et ordentlig afstik fra det mere “normale” Silent Hill.
Det ligner mere Project Zero end Silent Hill, men jeg er da klar!
David Lund14-03-25 09:35
Og Powerwash Simulator 2 er annoceret
Sikke noget bras! Det skulle da være Car Wash Simulator 2 i stedet!
Sikke noget bras! Det skulle da være Car Wash Simulator 2 i stedet!
Du kan også vaske biler, eller hva med et tog :)
Jeg skammer mig overhovedet ikke over at sige, at jeg nød hvert et sekund af det første :-D
HonoDelLoce15-03-25 18:17
Er der nogen der kunne bruge et HD camera til PS5 herinde? Min yngste fik det til fødselsdag, men vi fandt ud af, at der jo er samme funktion indbygget i hans VR, så vi har bare et nyt sæt stående? Det er aldrig brugt og sælger det til 400,- Vi gav 500,- for det. Det er pakket ud af kassen og det er det. Vi har ikke engang haft det sat til, så sprit ny.
Jeg skammer mig overhovedet ikke over at sige, at jeg nød hvert et sekund af det første :-D
Det er meget Zen, ja jeg nød det også. Især de mere alternative ting man sku rengøre.
Så spændt på, hvad de finder på med en 2’er.
Game Informer er tilbage, så kom det da også lidt positivt midt mellem alle nedlukninger af studier.
Game Informer er tilbage, så kom det da også lidt positivt midt mellem alle nedlukninger af studier.
Skønne nyheder. Har ikke fulgt Game Informer super tæt, men har altid sat pris deres arbejde og mange af de folk der startede i Gameinformer, som f.eks. Dan Ryckert og Ben Hanson, følger jeg tæt i dag.
Håber de har mere kontrol over deres egen skæbne i denne omgang og at GameStop forhåbentlig ikke er involveret mere.
Skønne nyheder. Har ikke fulgt Game Informer super tæt, men har altid sat pris deres arbejde og mange af de folk der startede i Gameinformer, som f.eks. Dan Ryckert og Ben Hanson, følger jeg tæt i dag.
Håber de har mere kontrol over deres egen skæbne i denne omgang og at GameStop forhåbentlig ikke er involveret mere.
Alt forklares meget kort i video'en, og ja Minnmax følger jeg også, sammen med Nextlander, og GerstmannDet nok mine tre primære jeg følger aktivt, og nu så igen Game Informer.
Kan ikke lige huske, hvem det var herinde der spurgte omkring The last of us part 2, og om de sku spille spillet, frøst eller se serien, hvor jeg anbefalede at spillet spillet, hvis du kunne, fordi oplevelsen, vil være anderledes hvis du ser showet først, det kan jeg nu afsløre er hel korrekt, så håber du fik kastet dig over spillet :)
Polygon er blevet solgt til Valnet, og stor del af mandskabet er blevet fyret, Valnet er et selskab som desværre har et noget blakket ry for at sige det mildt. Ekstrem dårlig behandling af de ansatte, og et ekstrem forkus på Kvantitet frem for kvalitet med stor mængder clickbait fokuseret content.
Så det er nok noget af det værste som kunne ske for Polygon.
Som om det ikke var nok, så er Giantbomb's fremtid også uvis, nu skal det siges jeg har ikke været member i lang tid efter, at Jeff Gerstmann blev fyret, var reelt også hoppet af lidt efter Vinny, Alex og Brad forlod sitet, og startede Nextlander som jeg støtter. Men Gerstmann havde jeg også fulgt hel tilbage fra sin Gamespot dage af, sammen med Ryan Davis og de andre. Så da han fortsat var på sitet valgte jeg at blive, indtil han også var væk.
Det som skete herefter var at en del af Giantbomb blev tilbage og prøvede at køre videre med det, hvor blandt andet Dan Rykert blev en stor primus motor for deres indhold og videre fremtid, med hjælp fra dele af Gamespot folk, som Lucy James og Tamoor, som kiggede forbi fra tid til anden og lavede indhold, samt Jeff Grubb, som mest nok har været kendt for en der skrev en del leaked reveals, men som var en del af holdet på Giantbomb.
Men i sidste måned stoppede alt deres streaming content pludselig, og der kom nye direktiver fra toppen dvs. Fandom (endnu et selskab med et ry) omkring hvad de måtte gøre og sige, Giant Bomb lavede deres nok sidste Podcast udsendelse, hvor de mockede de nye direktiver og talte om det, dette podcast er sidenhen blev taget ned igen.
Men Dan Rykert, har udtalt han nu ikke vender tilbage, fordi dne retning Fandom vil gå er ikke noget han vil være en del af, Jeff Grubb er heller ikke med mere, elelr Mike Minotti og jeg har svært ved at se de andre vil fortsætte så, jeg tror måske det her er det for Giantbomb, stedet har heller ikke været det jeg har kendt i lang tid efter de blev købt første gang, men derfor er det stadigvæk noget trist for dem som var på sitet.
Og dagens mest non surprising nyhed GTA 6 delayed til 2026. Den 26. Maj indtil videre. Så nu kan alle andre udgiver gå amok med 2025 annoucements når GTA6 ikke spøger i kulissen før 2026.