Min sammenligning var også mest på sony showet, som jeg ingen kommentar havde set på herinde og så det her, det var underwhelming i forhold til sony’s selv om det også mest var 3. Party. Men ja begge havde noget godt at byde på.
Men ja Mixtape kan måske være redning fra det desværre ikke særlig intressante Rage and Bloom. Fra don’t nod, Mixtape ser herligt forfriskende ud, og ikke streamer venligt.
“det var nok også hvad jeg forventede”
medmindre man er en YouTube der søger efter clicks med nyheder som fail i overskriften for at lokke rage console fanboys til sig self. :)
Der er så mange det virkelig ville klæde at sætte sig lidt ind i hvordan spilbranchen er skruet sammen, og hvorfor spil tit blir reveal meget tideligt, det ikke for deres skyld det er investors der skal se der er interesse bag det som de skal støtte.
Men det var dælme godt at ha Lucy James med, hun kender “spillet” og kan ha sjov med de her forcerede scripts som de står og lire af.
IO’s egen stream havde lidt kig på Den nye Hitman mission med le ciffre, men de folk der havde troet de sku se First light gameplay blev snydt. De hf sved også sagt summer, vover lige gået ind i juni folkens.
Men fedt alligevel at se DK så stærk repræsenteret i spilbranchen overall.