Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

• ★★★★★1

Day of the devs, skuffede ikke igen er kreativiteten deres store styrke.

Snap and grab, pluzzle heist spil

Big Walk

det meget quirky men charmerende walk and talk game

Fik længere kig på Sword of the sea, og Mixtape

Blighted

virker som en ganske intressant Hades inspired action game.

Dosu Divas: One Last Meal
    Mini cooking game turn based combat, fra holdet bag thirsty suitors.

Possessors
    ser også ganske intressant ud med en spændende historie.

Please Watch The Artwork
    Er, hvorfor jeg elsker Indies et art based spil for om

at se ting der skiller sig ud, der bruges real artwork, som har tilføjet nye detaljer. Ser meget kreativt ud.

Relooted
    var nok det spil med fedest præmis, afrikanske art og relics blir tilbageholdt af muser verden over på grund af et loophole, så i spillet er du en gruppe retfærdigheds art thierys der stjæler art tilbage til det rette folk, og det gør man i form af planlægning og execution, en slags oceans eleven. Hel klart det spil jeg lagde mest mærke til.

Ratatan
    spirituel fortsættelse til patapon,af folkene bag de oprindelige spil.

Tireboy

du er et dæk i en 3D verden that is all :)

stærkt fremvisning som altid ved day of the devs.

Microsoft i morgen 

de har virkelig brug for nogle hits, håber på noget actual gameplay fra Fable til start.

Elwood 7-06-25 19:30

• ★★★★★0

Mand, panel talk ved IO interaktive, man kan med det samme mærke Mads Mikkelsen føler sig hjemme, og taler hel frit og normalt. I forhold til SGF. Selv når værten laver meget fluff spørgsmål.

Lige siddet og snakket om Pusher, sammen med David Bateson, hvor de snakker om en særlig scene fra filmen.

Elwood 7-06-25 20:14

• ★★★★★0

Har lige set Gerstmann on the Crouch til Giantbombs SGF talkshow, sammen med Greg Miller fra Kinda Funny, Danny o’dwyer og Mark McDonald og det var bare en skøn samtale mellem alle de folk. Mindede mig om de gamle Giantbomb dage.

Elwood 8-06-25 12:04

• ★★★★★0

Double Fines, Keeper ser meget intressant ud, et spil som kun Double Fine laver dem.

Elwood 8-06-25 20:13

• ★★★★★0

There are no ghost at Grand, så også meget intressant ud, og så er jeg en silverfox for spil der bare minder mig om de gode gamle immersiv sims. Med Clockwork Revolution.

Elwood 8-06-25 23:06

• ★★★★★0

Obsidian fortsætter også i deres velkendte stil med Outerworlds 2, og det passer mig hel fint :)

og med et mere finpudset take på det første spils ideer så glæder jeg mig.

Elwood 9-06-25 08:44

• ★★★★★0

Masser af spil der skal prøves, når de alligevel lander på game pass på førstedagen. Og jeg skal vist til at spare op til den der håndholdte. Den bliver ikke billig.

David Lund 9-06-25 08:45

• ★★★★★0

Masser af spil der skal prøves, når de alligevel lander på game pass på førstedagen. Og jeg skal vist til at spare op til den der håndholdte. Den bliver ikke billig.

Jeg glæder mig så meget til Double Fines nyeste :)

og mere Indy, there is no ghost at grand, og clockwork.

masser af små Indies også.

Elwood 9-06-25 09:48

• ★★★★★1

Sad og så Nextlander Stream I går, hvor Vinny gennemgik de mange trailers fra de forskellige events for at finde dem som han og Alex Og Brad ville være opmærksom på, og i stedet for at se mange shows igennem på 2-4 timer så brugte han dels noget han selv havde bygget til at gennemse og marker dem de vil holde øje med.

Og her viste han noget ret smart fordi stedet han trækker alt den her info det er via. Internet Game Data Base, som blandt andet laver en liste over alle events, deres lokale tidspunkt det blir vist, hvis man vil se det live og efterfølgende en liste over alle de trailers der har været, og med kort info om spillet, hvis man klikker ind på en titel, nemt tilgængelig. Det er satme smart! Så det ville jeg da lige dele herinde, hvis man ikke lige ser det hele, gør jeg heller ikke selv ser udvalgte events. 

www.igdb.com/events

Elwood10-06-25 10:03

• 0

Sad og så Nextlander Stream I går, hvor Vinny gennemgik de mange trailers fra de forskellige events for at finde dem som han og Alex Og Brad ville være opmærksom på, og i stedet for at se mange shows igennem på 2-4 timer så brugte han dels noget han selv havde bygget til at gennemse og marker dem de vil holde øje med.

Og her viste han noget ret smart fordi stedet han trækker alt den her info det er via. Internet Game Data Base, som blandt andet laver en liste over alle events, deres lokale tidspunkt det blir vist, hvis man vil se det live og efterfølgende en liste over alle de trailers der har været, og med kort info om spillet, hvis man klikker ind på en titel, nemt tilgængelig. Det er satme smart! Så det ville jeg da lige dele herinde, hvis man ikke lige ser det hele, gør jeg heller ikke selv ser udvalgte events. 

www.igdb.com/events

Smart oversigt. Tak.

Høegh10-06-25 10:46

• ★★★★★2

Jeg havde knap to måneder tilbage på mit PS+, så jeg hoppede på en billig opgradering til næste niveau. Det kostede lige omkring 80 kr. for næsten to måneders PS+ Extra, hvor man så får adgang til en pæn bunke spil.

Har allerede spillet Star Wars Jedi: Survivor igennem, og det var bedre, end jeg havde forventet, efter den ret lunkne modtagelse det fik, da det kom frem.

Nu er jeg i gang med Hogwards Legacy, og selvom jeg var lidt tøvende med at kaste mig ud i det, så må jeg indrømme, at det har taget mig med storm. Det er vildt underholdende og masser af god variation i de forskellige missioner. Selv de mange challenges og collectibles hygger jeg mig med. 

thomsen10-06-25 12:29

• ★★★★★0

Hogwarts Legacy er ganske godt skruet sammen det er bare så ærvligt nåe man så ved hvad JK Rowling vil bruge sine penge hun får fra det til.

Det er self. En umulig kamp, men det er bare så ærvligt hendes skygge skal falde over det hele.

Elwood10-06-25 12:36

• ★★★★0

Har fået min Retroid Pocket 5, så jeg hyggede mig med at sætte den op med ES-DE i aftes. Jeg er ikke kommet helt i mål endnu, og har slet ikke fundet alle de ROMs jeg gerne vil have, men det skal nok lykkes. Det var i hvert fald hyggeligt at spille lidt Super Bomberman 2 og Aladdin, men af en eller anden grund har jeg fucket C64 emuleringen op, så det virker endnu ikke.

dyg10-06-25 12:41

• ★★★0

Nu er jeg i gang med Hogwards Legacy, og selvom jeg var lidt tøvende med at kaste mig ud i det, så må jeg indrømme, at det har taget mig med storm. Det er vildt underholdende og masser af god variation i de forskellige missioner. Selv de mange challenges og collectibles hygger jeg mig med. 

Hogwarts Legacy overraskede mig virkelig positivt. Jeg er egentlig ikke den største Harry Potter fan, men det er tydeligt, hvor meget tid og kærlighed udviklerne har lagt i spillet.

Essal10-06-25 14:07

• ★★★0

Fuck ja, Bloober Team laver et remake af det første Silent Hill spil. Efter 2'eren er jeg klar på mere Silent Hill. Fik aldrig spillet spillene oprindeligt da jeg simpelthen var for ung og så skræmte de mig alt for meget dengang. 

Der er ikke så meget at se endnu, da der blot er blevet udgivet en teaser der bekræfter at der er under udvikling, hvilket nok betyder at det er meget tidligt i forløbet. Men efter successen med Silent Hill 2 Remake ville det også have været underligt, hvis Konami ikke prioriterede at få lavet nogle flere remakes af Bloober Team.

Essal12-06-25 19:27

• ★★★★★0

Fuck ja, Bloober Team laver et remake af det første Silent Hill spil. Efter 2'eren er jeg klar på mere Silent Hill. Fik aldrig spillet spillene oprindeligt da jeg simpelthen var for ung og så skræmte de mig alt for meget dengang. 

Der er ikke så meget at se endnu, da der blot er blevet udgivet en teaser der bekræfter at der er under udvikling, hvilket nok betyder at det er meget tidligt i forløbet. Men efter successen med Silent Hill 2 Remake ville det også have været underligt, hvis Konami ikke prioriterede at få lavet nogle flere remakes af Bloober Team.

Håber sateme også de laver 3eren og 4eren!

David Lund12-06-25 20:06

• ★★★★★0

Men efter successen med Silent Hill 2 Remake ville det også have været underligt, hvis Konami ikke prioriterede at få lavet nogle flere remakes af Bloober Team.

De har heldigvis også egne ide'er med deres kommende Cronos, så remakes aside som de også rigtig godt, er jeg nok mere spændt på det spil, selv om jeg generelt hader at blive skræmt i horror spil.

Elwood13-06-25 17:02

• ★★★★★0

Previews af det nye RE9 er begyndt at dukke op, ide'en med at kunne skifte mellem 1. og 3. person er meget cool, nu har jeg self. ikke set det, men kan blive lidt nervøs for at en af view'sne er knap så gennemarbejdet som det andet, dog lød det til der er rig med details i begge, så håber self. på det bedste, Demo'en blev også vist i 1. Person, hvor de så skiftede det til 3. person midtvejs i demo'en.

Nåja og de har igen en Mr. X agtig type der jagter, en i den ene karakter man spiller, (forlyder der er to der skiftes mellem) dog virker det meget mere lyder weird at sige overnaturligt, med en kæmpemæssig hånd og selve monsteret, de siger det også er meget mere dynamisk så er spændt på at se, hvad de har fudnet på for at forny det, fordi jeg synes godt nok det er ved at være lidt en troope, det med at ha noget der jagter en fra tid til anden. Men blir spændend at få set noget actual gameplay engang, til GamesCom måske.

Elwood13-06-25 17:15

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen