Forum - Forum-tråd: Madtråden

Madtråden

  • ★★★★★★0

    Ja :)

    Men den kan også andet end det. Den kostede også 1444 kr...

    Guldager21-11-21 12:41

  • ★★★★★★0

    Ja :)

    Men den kan også andet end det. Den kostede også 1444 kr...

    Det kan den ja. Har egentlig haft en i mange år, men vi får mest brugt den til netop hjemmelavede fritter. 

    T. Nielsen21-11-21 12:57

  • ★★★0

    Sådan en har jeg også. Det er jo bare en lille varmluftsovn man kan have stående på bordet.

    Aranyhajú Nyárszépe21-11-21 13:09

  • ★★★★★★0

    Sådan en har jeg også. Det er jo bare en lille varmluftsovn man kan have stående på bordet.

    Jojo men vores varmluftsovn rører dog ikke selv rundt i retten eller vender fritterne:D

    T. Nielsen21-11-21 13:38

  • ★★★★★★0

    Tjekkede lige det statement :)

    Luften bliver cirkuleret meget hurtigere rundt, og det gør, at maden bliver mere sprød. Men ja, det er vel en avanceret mini-varmluftsovn

    Guldager21-11-21 14:00

  • ★★★★★★0

    Tjekkede lige det statement :)

    :)

    T. Nielsen21-11-21 14:05

  • ★★★★★★0

    Vi skal ha sådan nogle madpandekager. Men jeg skal lave dem nøjagtigt som svigermor gør det. Har købt 3 pakker pandekager, så der er til madpakker, så skal nok igang i god tid. 

    davenport21-11-21 14:18

  • ★★★0

    Jeg er da også glad for min airfryer og bruger den da jævnligt. Pomm frites smager nu bedre i en frituremaskine, men det er bare for usundt. Min kan dog ikke vende fritterne, så der skal jeg lige ryste med kurven midtvejs.

    Fik quinoa burger i går og har noget spidskål til overs. Det bliver brugt i en lasagne.

    Aranyhajú Nyárszépe21-11-21 14:38

  • 0

    Jeg overvejer at købe en Instant Pot på et tidspunkt. De kan anskaffes relativt billigt på Amazon og får godt betyg med på vejen.

    Kiyonji21-11-21 16:38

  • ★★★★★★0

    Laver kødsovs med kalvekød. Det har jeg vidst ikke prøvet før. 

    davenport22-11-21 16:50

  • ★★★★★★0

    Jeg får familien til julehygge på søndag. Fiskebord og æbleskiver.

    Dog jeg mangler lidt ideer til fiskebordet. Normalt vil jeg lave tunsalat, lakseruller, købe diverse røget fisk og en rygeost-salat. Men har I nogen gode bud på noget lidt mere spændende/lækkert/noget andet? Altså - med fisk. Det skal være en tydelig nordisk ret, så ikke en asiatisk, krydret rejeting eller noget i den stil.

    Guldager22-11-21 20:18

  • ★★★★0

    Jeg har ingen ideer, men jeg fik enormt lyst til tunmousse da jeg læste dit opslag..

    dyg22-11-21 20:20

  • ★★★★★★0

    Det er også lækkert!

    Jeg har også bestemt mig for en tilføjelse til min dessert nytårsaften - kun så jeg også kan få amber og lys chokolade med i retten. Så nu er der både mørk, hvid, lys, ruby og amber :)

    Guldager22-11-21 20:22

  • ★★★★★★0

    Nå, jeg fandt ud af det:

    • Gravad laks med rævesauce
    • Røget ørred og røget makrel med æggestand
    • Rejesalat
    • Makrelsalat til børnene
    • Torskesalat med rygeost
    • Spinattærte med laks
    • Hjemmelavet æbleskiver

    og så kommer juledåserne frem fyldt med slik :)

    Guldager22-11-21 20:59

  • ★★★★★★0

    Vi har en Brugs i nærheden, der har noget fantastisk laks med peber og hvidløg. Det er rigtig fed, og ens fingre lugter i flere dage ;)

    davenport22-11-21 21:14

  • 0

    Jeg har lige bestilt en falafelrulle. Falafel er undervurderet. En fremragende spise, hvis det er lavet ordentligt.

    Kiyonji22-11-21 23:02

  • ★★0

    Enig falafel er dæleme lækker når det er lavet ordenligt

    I aften kommer den til at strå på Osso Buco med mos

    HelmerJ23-11-21 07:19

  • ★★★★0

    Tror jeg skal have frokost fra Garbanzo i dag. Københavns bedste pitaer, og sikkert også de bedste falafel. 

    dyg23-11-21 07:28

  • ★★★★★★0

    Det blev til høns i kage. Elendigt mad, men Helmer havde heldigvis drukket mig halvfuld, så det gled ned. Tror jeg steger en bøf senere...

    davenport23-11-21 18:11

  • ★★★★0

    Lavede semi-confiterede (de burde have fået 5 timer længere i sous viden, men det var tiden ikke til) andelår med roast potatoes, stegt i andefedt. Succes.

    dyg23-11-21 18:37

  • ★★★★★★0

    Jeg er ved at koge en hjemmelavet tomatsuppe, og er over den hele tiden med smagsjusteringer. Dertil kødboller og suppehorn. Det er hyggeligt køkkenarbejde, som jeg elsker det :)

    davenport25-11-21 16:27

  • ★★★★★★0

    Laver kylling sous vide med airfried fritter, lidt grønt og en Jensens Favoritsauce.

    Har brugt køkkenudstyr for 14.000-15.000 kr....

    Guldager25-11-21 17:10

  • ★★★★★★0

    Du er jo også ret velstående ;)

    davenport25-11-21 17:24

  • ★★★★0

    Kom til at købe en Air Fryer...den var sat godt ned pga black friday

    Nu kom jeg også til at bestille den... 

    dyg26-11-21 10:00

  • ★★★★★★0

    Nu kom jeg også til at bestille den... 

    En Philips XXL?

    Guldager26-11-21 11:09

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen