Ja - hvis man føler for at udtrykke det, så skal man da selvfølgelig gøre det...
Synes ikke selv Mortensaften er åndsvagt, synes meget fasttømrede traditioner er åndsvage.
----
Buffeten på restauranten i Tarup Centeret var eddermame fesen! Ikke dårlig, bare virkelig kedelig.
Selve stedet var rigtig fint - der var et rum med brætspil og playstation, et rum til mindre børn og et rum mere med mini-bordtennis, mini-bordfodbold og et lille rum med små mål og plastikgræs. Der var også køleskabe med sodavand fra Frem til fri afbenyttelse og hyggeligt indrettet.
Men altså...maden:
Først var der en meget smagsløs chili con carne - som kun var halv-lun med halv-lune ris - det var den mexicanske del.
Derefter nappede jeg italiensk lasagne, som smagte er nærmest ingenting også. Den var lidt varmere dog.
Så en lille portion af det danske mad - en meget saltet sauce, der 100% havde kogt i for lang tid - dog med en god kyllingebryst, men meget tør skinke til. Pia fik frikadeller og flødekartofler først, som også kun lige var lunt.
Til sidst nappede jeg så den amerikanske del, hvilket var meget smagsløse nuggets, smagsløse hot wings, ok pomfritter og en mac-and-cheese uden specielt meget ost eller salt.
Hele deres setup var fint, og det er en sjov ide for børn, at det er delt ind i lande - men for dælen, selvom deres mad måske er posemad, så skal man altså stadig smage det til.
Vi betalte 550 kr. for 3 personer, så prisen er egentlig ok, men vi kommer sgu ikke tilbage igen. Så vil jeg hellere betale 400 kr. mere for at spise på all you can eat-sushi i samme center.
----
Udover brunchbuffeter, som er svær at ødelægge og fiskebuffeter, tror jeg kun, jeg har været på et buffetsted med virkelig godt mad. Et sted i Odense, som jeg har glemt navnet på (det er lukket nu) - her var der kun 6-8 ting at vælge imellem, ikke altid det samme, for det var kokkelavet.