Sådan!
Madtråden
★★★★★★0
★★★0
Du skal nok ud på brugtmarkedet - DBA, for eksempel.
Jeg købte en for syv år siden, som var et par år gammel- dengang.
For nyligt købte jeg en helt ny, og fandt ud af at den var dårligere end den gamle - så den gamle får lov til at køre lidt endnu, og den nye er returneret.
Du får en bedre kvalitet for de samme penge, ved at købe brugt
Hvis man køber en ny er den samlet, ikke?
★★★★★★0
Hvis man køber en ny er den samlet, ikke?
Nix, ikke den jeg købte. Jeg brugte en time på at samle den. Bare for at kunne konstatere at jeg var for høj - og at jeg skulle træde i en ergonomisk forkert stilling.
Producenten havde kun angivet max vægt, ikke max højde.
Spild af tid - og træls proces at skulle pille det fra hinanden, lægge i poser og ikke mindst få plads til det hele i kassen igen. Samt at skulle bruge tid på at fortælle hvorfor i Proshops kundeservice.
Så hellere se og prøve en brugt, inden jeg køber næste gang.
★★★0
Nix, ikke den jeg købte. Jeg brugte en time på at samle den. Bare for at kunne konstatere at jeg var for høj - og at jeg skulle træde i en ergonomisk forkert stilling.
Producenten havde kun angivet max vægt, ikke max højde.
Spild af tid - og træls proces at skulle pille det fra hinanden, lægge i poser og ikke mindst få plads til det hele i kassen igen. Samt at skulle bruge tid på at fortælle hvorfor i Proshops kundeservice.
Så hellere se og prøve en brugt, inden jeg køber næste gang.
Okay, ja, så er det nok en god ide at købe den samlet, og brugt...jeg har ikke tålmodighed til at samle sådan en selv...
★★★★★★0
Okay, ja, så er det nok en god ide at købe den samlet, og brugt...jeg har ikke tålmodighed til at samle sådan en selv...
Det må være løsningen- jeg tvivler også på at du vil kunne købe en ny i god kvalitet, til 2000kr
★★★0
Siden fucker gerne op, hvis man copy & paster fra andre sider. Den kan ikke finde ude af formateringen. Det var nok bedst hvis den tog det hele som ren tekst. Det ligner dog ikke det var det der skete denne gang.
Aranyhajú Nyárszépe16-01-25 11:53
★★★★1
Hvis man holder shift inde, sammen med ctrl-v, når man paster, så stripper den al formatering, og så er der ingen problemer.
★★★★★★0
Vi smører sandwich, som vi spiser hos svigermor - inden vi kører til Herning og Boxen, hvor vi skal se Danmark lammetæve Tunesien.
Helt simple sandwich - laks med skagenssalat - og kylling med mayo og bacon.
★★★★★0
Jeg købte også på et tidspunkt en motionscykel, men fik aldrig taget mig sammen til at samle den, og den røg ud i usamlede dele med storskrald efter et halvt år.
Jeg tror man kan finde masser af motionscykler på DBA - også samlede.
chandler7516-01-25 13:52
★★★0
Har set at der er en fra Odense det sælger en motionscykel samlet, med display til 1700kr via DBA....men hvor god den er, ved jeg ikke...
★★★★★★0
Har set at der er en fra Odense det sælger en motionscykel samlet, med display til 1700kr via DBA....men hvor god den er, ved jeg ikke...
Tag evt ud og kig på den - og bed om en prøvetur. Så kan du også høre om den knirker og rasler.
★★★0
Tag evt ud og kig på den - og bed om en prøvetur. Så kan du også høre om den knirker og rasler.
Det vil jeg da klart overveje....:-)
★★★★★★0
Det vil jeg da klart overveje....:-)
Held og lykke med projektet :-)
★★★0
Held og lykke med projektet :-)
Jo tak :-)
★★★★★★0
Bare lige... www.moovy.dk/forum/bland-selv/Motionstraden
★★★★★★0
I aften står den på rester. Der er både boller i karry, ris, wokmad og risnudler, samt et blomkål i sennep og sukker. Det vil være rart hvis de vil spise det, for så er køleskabet nogenlunde på et niveau, hvor temperaturen kan følge med...
★★★★★★0
Min datter får en ven fra skolen på besøg, og de skal have mad nede fra pizzeriaet. Og det går jo ikke ift. andre i huset. Jeg har en udpræget retfærdighedssans, så jeg ville ikke kunne have i hjertet, at de skulle spise junk, og de andre to skulle have "almindelig" mad. Så må bide i det sure, og bestille mad udefra, selvom vi på ingen måde har råd. Vi er faktisk i overtræk :(
Men min datter er jo så stor nu, at hun kører sit eget liv, og kan bruge sine egne penge på det hun vil. Og selvfølgelig skal hun også det. Men jeg kan ikke ha, hvis nogen skal spise noget foran andre, som de ikke kan få. Det må være en konsekvens indtil hun flytter hjemmefra.
Det gør bare ondt på kontoen, men det ville gøre mere ondt i mit hjerte, og det må være det vigtigste. Så fuck banken!
★★★★★★0
Der er madspildsaften, men det er nu ikke helt af vejen. En hamborgryg med farin og sennep, flødekartofler, og til dem der ikke vil have det, bagte kartofler med hvidløgssmør. Og så en røget Baconsteg, der nok skal bruges til pålæg. Det er altid godt med lidt sennep på.
★★★0
I aften
Koteletter i fad med ris...
Mega mums si'r jeg bare!!!
★★★★★★0
steger du dem af først?
★★★0
steger du dem af først?
Yes
★★★★★★0
Hold temp på omkring 150 grader, så er de møre og dejlige :)
★★★★★★0
Oksemørbrad
Hele Nytårs menuen - forskudt med 19 dage.
Jeg er klar
★★★★★★0
Det er også lækket. Hvad del bruger i? Jeg plejer at bruge mellemstykket til bøf, og enderne til en god gullasch. Eller Kong Fiddes :) Men det er sgu da ikke helt af vejen, at spise nytårsret i aften. God appetit til jeres selskab :)
★★★0
Hold temp på omkring 150 grader, så er de møre og dejlige :)
Tak for tippet:-)