Forum - Forum-tråd: Madtråden

Madtråden

• ★★★★0

Benny=nemt, swipede åbenbart lidt forkert 

dyg10-02-25 10:43

• ★★★★★★0

Tømmer køleskab: flødekartofler, pølsemix, hasselbach, rødvinssauce og stegt spidsbryst. Så er der ligesom ryddet op. 

davenport10-02-25 17:00

• ★★★★★★0

Koteletter i fad, med tomat, løg, hvidløg og gulerødder- og kartoffelmos til. Rigeligt med smør.

Wayne10-02-25 17:10

• ★★★0

Har fået Kohberg proteinbrød med makrel i tomat...

Mega mums si'r jeg bare!!!

Ryder66610-02-25 18:57

• ★★0

I går stod den på rester fra fryseren så vi fik boller i karry ris, og biksemad.

I aften million bøf med mos

HelmerJ11-02-25 07:16

• ★★★★★★0

Så står den på paneret flæsk med persillekartofler og persillesovs og hjemmesyltede rødbeder. Sovsen fåes ikke bedre syd for Hobro! 

davenport11-02-25 15:38

• ★★★★★0

Hot Dogs jeg er syg pt. (Det er jo så populært pt.)

Så det sku være meget nemt.

Elwood11-02-25 17:43

• ★★★★★★0

Jeg har klassisk suppe over, men jeg tror de andre har været på McD efter svømmehallen, så det bliver nok en dinner for one i aften.

davenport12-02-25 16:10

• ★★★0

Det blev til 

Fuldkornsnudler med sweet chilisauce og middags frikadeller...

Ryder66612-02-25 20:51

• ★★★★★★0

Så er der købt ind til burgere i aften. Endda med oksekød! Man skulle jo tro det var nytårsaften. Og det bliver ordentligt, dvs. med kinakål og burgerdressing (den røde). Og så Bacon, tomat, cowboyost og så laver jeg nok noget løgkompot - mest til mig selv, da de andre ikke er vilde med det. Rå løg selvfølgelig og agurkesalat. 

Har lige sat gang i opvaskeren. Vi var løbet tør for tabs fra i aftes, og jeg nægter at vaske op i hånden, når jeg har en husholdningsrobot til at gøre det for mig! Så det havde hobet sig lidt op, da alle liiige skulle have æg i forskellige former til morgenmad. Det kræver ofte et industrikøkken, når der skal laves æg. Det er helt ufatteligt, hvad de kan bruge af køkkenudstyr, for at lave et par æg. 

Nu kan jeg genopfylde om en time, og så er der ikke mere svineri. Jeg hader svineri i køkkenet. Der skal satme være rent og klar til, at man kan begynde igen på næste ret. Bare det at der står en kop, kan køre mig helt af sporet. 

davenport13-02-25 15:02

• ★★★0

Det bliver til en frysepizza med tomat, ost og pepperoni, fra Coop...havde tre i fryseren, som har ligget der i en uges tid, eller længere, men de kan sagtens holde sig!

Ryder66613-02-25 22:04

• ★★0

Er på weekend tur i Berlin, frokost på hard rock.

one night in Bangkok shrimp, og sweet and tangy deboned hot wings + 3 0,5l hefeweiss. Glemmer fra gang til gang hvor lækkert man kan lave så simpelt mad, nok fordi det er så dyrt. 

eftermiddags kaffe på Rauch, dobbelt Expresso og sjokolade tærte med top af Dubai sjokolade, og en varm sjokolade på 70% Venezuela sjokolade.

Til aften, Shoban, koreansk. dampede pork and kimchi dumplings, stegte okse dumplings, og okse bulgogi. 

et par hefeweiss ekstra på den lokale at gå i seng på

HelmerJ14-02-25 20:49

• ★★★2

Det bliver til fuldkornsnudler med Hot Chili sauce og kyllingebøffer..

Yum, yum Mega mums si'r jeg bare!!

Ryder66614-02-25 21:17

• ★★★★★★1

I aftes lavede jeg boller i karry og frikadeller med tzachiki. Nu er der ædt efter i løbet af dagen, så resterne er næsten væk. Jeg har slået to deje op, så alle kan lave deres egen pizza til aftensmad. Så ovnen på hot as hell, og så bare sætte alle ting i bøtter. Meget nemt, når indledningen lige er overstået, og glade ansigter :)

davenport15-02-25 14:58

• ★★★★★★0

Så er der smurt madpakker, og maden sat over. Det bliver en one-pot med kylling, bønner og risnudler. Og så starter hverdagen igen i morgen tidlig. Jeg ville hellere have et par burgere fra et fastfood sted, men det må blive til jul. 

davenport16-02-25 16:53

• ★★★0

Hjemmelavet mørbradgryde med kartoffelmos.

Dertil revede gulerødder, løg og champignon, men jeg kommer aldrig til at kunne lide de svampe. De er ganske enkelt ækle, vamle osv Så jeg pillede jeg fra, ellers var svinemørbrad mørt...sovsen var også vellykket og man kunne dårligt nok smage løg/gulerødder, hvilket var heldigt...men det er vel egentlig en simreret, så det giver pænt mening!!! Nå jo...der var også cocktailpølser og lidt bacontern i..

Ryder66616-02-25 18:12

• ★★★0

Har fået varme toasts med ost, og hamburgerryg istedet for skinke, da Brugsen havde udsolgt af skinke. Men fin erstatning og særdeles velsmagende!!!

Ryder66617-02-25 21:06

• ★★★★★★0

Vi fik porre/kartoffelsuppe toppet med bacon og friskbagt brød til.

Wayne17-02-25 22:19

• ★★0

I går en hjemmebagt tærte fra fryseren, med kylling og porre. Sidesalat lavt kalorie indhold, kinakål, spidskål, grønpeber, gulerod, ærter, koriander, tørret dild. Dressing af soya, ristet sesamolie og gochugaru

HelmerJ18-02-25 07:10

• ★★★★★★1

Har nogle kyllingeoverlår i ovnen med selleri, hvidløg og hele tomater på stilk. Og så nogle halve kartofler med timian og mere hvidløg. Og så laver jeg en tomatsauce til. Brygget på løg.  

davenport18-02-25 17:29

• ★★★0

Gider ikke det vilde i aften, så det bliver "kun" fuldkornsnudler med sweet chilisauce...det skal kun koge i 2-3 minutter, så nemt, hurtigt og lækkert...

Ryder66618-02-25 17:57

• ★★★0

Det blev så til fuldkornsnudler med Hot Chili sauce ikke sweet, hvilket der var lidt mere gods i, uden at lamme smagssansen!!!

Ryder66618-02-25 19:13

• ★★★★★★0

Det må have rokket noget ved det kulinariske!! 

::D 

davenport18-02-25 19:20

• 0

Har nogle kyllingeoverlår i ovnen med selleri, hvidløg og hele tomater på stilk. Og så nogle halve kartofler med timian og mere hvidløg. Og så laver jeg en tomatsauce til. Brygget på løg.  

Lyder lækkert 

Verbal18-02-25 19:37

• ★★★0

Det må have rokket noget ved det kulinariske!! 

::D 

Ryder66618-02-25 19:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen