1. 52
2. 51
3. 4
4. 3
5. 3. Oceans 11, 12, 13 - Bourne 4 stk - Thor; Ragnarok
6. 1. Batman - Justice Leagu
7. 5? The Martian, Interstellar, Thor; Ragnarok, Elysium, The Adjusment Bureau,
8. 2? Armageddon, Paycheck
9. 0?
10. 3 Oceans 11, 12, 13
11. 0?
12. 3 Julia Roberts Oceans serien
13. 5? Good Will Hunting, Dogma, The Last Duel - evt noget Jay and Silentium Bob
1+2: Synes du virklig de ser så gamle ud?
3+4: Desværre. Husk du også kan få point ved at nævne navnene på filmene. Du behøver ikke at have antallet korrekt for at kunne få point for filmene.
5: Korrekt. Oceans' franchise, Bourne franchise, og Marvel film franchise. Matt Damon står som uncredited på Thor Ragnarok, og jeg kunne da heller ikke huske at han var med. Herudover er han også med i Deadpool 2. 1 point for korrekt antal + 3 point for at nævne hver af de tre franchises (selv om du ikke nævnte Marvel specifikt).
6: Tæt på.
7: Korrekt med 5 stk. Men Thor Ragnarok er ikke en af dem. Imdb insisterer på, at Marvel film ikke er sci-fi. Det er selvfølgelig noget vrøvl, da der er kæmpe sci-fi elementer i langt de fleste af dem. De andre fire er korrekte. Men der er én ekstra sci-fi film, som jeg går ud fra, at du også har set. 1 point + 4 point.
8: Armageddon og Paycheck er korrekt. Der er én til. 2 point.
9: Nix.
10: De tre Ocean's film er rigtige. Godt husket - jeg kunne ikke selv huske, at han var med. Men der er flere film med både Matt og Casey. 3 point.
11: No.
12: Ikke helt korrekt. Hun var ikke med i alle tre film. Så hvilke af dem gætter du på? Det samlede antal med både Matt og Julia er til gengæld noget større end 3.
13: Der er flere end fem. Good Will Hunting, Dogma, The Last Duel er korrekte. Matt Damon er uncredited på Jay and Silent Bob filmene. Men hvis du kan nævne en eller flere af filmtitlerne, så giver det bonuspoint. 3 point indtil videre.
Ialt: 17 point.