Forum - Forum-tråd: Moovys top 50 film fra 2018... The Countdown - forsøg 2

Moovys top 50 film fra 2018... The Countdown - forsøg 2

  • ★★★1

    45. Skate Kitchen (60 point) - instruktør: Crystal Moselle

    Steffan Rasmussen 6-03-21 16:35

  • ★★★★★★0

    Kender den ikke, men det lignede lige noget for mig, så den er bestilt.

    Guldager 6-03-21 16:44

  • ★★★★★★0

    Kender den heller ikke. Umiddelbart heller ikke noget jeg lige får set. Måske fordi det ligner en ungdomsfilm, hvilket ikke er noget der i sig selv trækker i mig og skaterkulturen har heller ikke min store interesse. Derfor kan den naturligvis godt være god.

    T. Nielsen 6-03-21 18:03

  • ★★★★0

    47. Stan & Ollie (57 point) - instruktør: Jon S. Baird

    Udfra diverse trailers, har den bare ikke rigtig gjort noget for mig, men det kan være den skal have en chance alligevel.

    46. Capharnaüm (59 point) - instruktør: Nadine Labaki

    Hmm, den havde jeg på dvd, men solgte den videre inden jeg selv fik den set. Måske en fejl.

    ÅPT: 7

    1/25

    Åkepool 6-03-21 20:39

  • ★★★★★★0

    Udfra diverse trailers, har den bare ikke rigtig gjort noget for mig, men det kan være den skal have en chance alligevel.

    ÅPT: 7

    1/25

    Tror det gjorde en forskel for mig, at jeg altid har elsket Gøg og Gokke siden jeg dårligt kunne gå. 

    T. Nielsen 6-03-21 20:41

  • ★★★★0

    Tror det gjorde en forskel for mig, at jeg altid har elsket Gøg og Gokke siden jeg dårligt kunne gå. 

    Jeg var også tosset med dem som barn og det hjalp ikke til at gøre denne film interessant.

    Åkepool 6-03-21 20:42

  • ★★★1

    44. Solo: A Star Wars Story (64 point) - instruktør: Ron Howard

    Steffan Rasmussen 6-03-21 22:05

  • ★★★★★★0

    44. Solo: A Star Wars Story (64 point) - instruktør: Ron Howard

    Var med i overvejelserne til de nedre pladser. 

    T. Nielsen 6-03-21 22:12

  • ★★★★★★0

    45. Skate Kitchen (60 point) - instruktør: Crystal Moselle

    44. Solo: A Star Wars Story (64 point) - instruktør: Ron Howard

    noice

    Zero Cool 6-03-21 22:21

  • ★★★1

    43. Robin Williams: Come Inside My Mind (64 point) - instruktør: Marina Zenovich

    Steffan Rasmussen 7-03-21 08:11

  • ★★★★★★0

    43. Robin Williams: Come Inside My Mind (64 point) - instruktør: Marina Zenovich

    Ville jeg dæleme egentlig gerne se! Robin Williams var et fascinerende menneske.

    T. Nielsen 7-03-21 09:49

  • ★★★1

    Ville jeg dæleme egentlig gerne se! Robin Williams var et fascinerende menneske.

    Den ligger på HBO, og ja kan varmt anbefales :)

    MOVIE1000 7-03-21 10:30

  • ★★★★★★0

    Den ligger på HBO, og ja kan varmt anbefales :)

    Tak. Det var jeg ikke klar over. Den vil jeg bestemt få set så (har nemlig HBO).

    T. Nielsen 7-03-21 11:09

  • ★★★1

    42. Før frosten (69 point) - instruktør: Michael Noer

    Steffan Rasmussen 7-03-21 12:12

  • ★★★★0

    43. Robin Williams: Come Inside My Mind (64 point) - instruktør: Marina Zenovich

    Så gik den gode stime ikke længere. Denne har jeg ikke set, hvilket nok hænger sammen med, at jeg aldrig har været på røven over Robin Williams. Jeg var dog ret glad for hans glimrende præstationer i Awakenings, Fisher King, Mrs. Doubtfire, og Good Will Hunting.

    ÅPT: 1

    S. Rico 7-03-21 12:55

  • ★★★1

    41. Love, Simon (69 point) - instruktør: Greg Berlanti

    Steffan Rasmussen 7-03-21 18:55

  • ★★★★1

    Ville jeg dæleme egentlig gerne se! Robin Williams var et fascinerende menneske.

    Ja, så vil jeg da også, som du nok kan gætte, anbefale den.

    Denne har jeg ikke set, hvilket nok hænger sammen med, at jeg aldrig har været på røven over Robin Williams.

    Jeg synes ikke man behøver at være på røven over ham, for at se den. Så få den bare set ;) 

    ÅPT: 9

    3/25

    Åkepool 8-03-21 15:30

  • ★★★1

    40. Dragged Across Concrete (73 point) - instruktør: S. Craig Zahler

    Steffan Rasmussen 8-03-21 15:45

  • ★★★★1

    40. Dragged Across Concrete (73 point) - instruktør: S. Craig Zahler

    2t og 38m. jeg aldrig får igen.

    Kedelig film. Ikke dårlig, bare kedelig. 5/10

    ÅPT: 9

    3/25

    Åkepool 8-03-21 15:50

  • ★★★★0

    Ja, så vil jeg da også, som du nok kan gætte, anbefale den.

    Jeg synes ikke man behøver at være på røven over ham, for at se den. Så få den bare set ;) 

    ÅPT: 9

    3/25

    Javel, så må jeg jo hellere gøre som befalet :-)

    Jeg kan dog ikke love, at den kommer øverst i bunken.

    S. Rico 8-03-21 17:13

  • ★★★1

    39. Deadpool 2 (76 point) - instruktør: David Leitch

    Steffan Rasmussen 8-03-21 21:24

  • ★★★★★★2

    40. Dragged Across Concrete (73 point) - instruktør: S. Craig Zahler

    Synd at ikke flere har set kvaliteterne i den. Ja den virker lang - men det kræver mod at fastholde tilskuerne med nærbilleder, som Sergio Leone gjorde det. Den kører heller ikke efter nogen Hollywood skabelon, men har sit eget skæve forløb og en atypisk slutning - og det er der også noget befriende ved.

    Wayne 9-03-21 10:18

  • ★★★★★★1

    Synd at ikke flere har set kvaliteterne i den. Ja den virker lang - men det kræver mod at fastholde tilskuerne med nærbilleder, som Sergio Leone gjorde det. Den kører heller ikke efter nogen Hollywood skabelon, men har sit eget skæve forløb og en atypisk slutning - og det er der også noget befriende ved.

    Ja, jeg synes egentlig også den er ganske god og går lidt mere aparte til værks, end mange andre sådanne film. Jo, den kunne muligvis trimmes hist og her, så den stod mere skarp. Men hvad mistede man måske så? Den er da intet mesterværk, men sgu en god film!

    4/25 ÅPT 6

    T. Nielsen 9-03-21 10:23

  • ★★★★★★0

    39. Deadpool 2 (76 point) - instruktør: David Leitch

    Spoof kan være meget sjovt - og det var 1'eren i høj grad også. Der var meget lånt fra Monty Python og Høj Pistolføring - men 2'eren endte med at kede mig så meget at den ikke kom med på min liste.

    Wayne 9-03-21 10:23

  • ★★★★★★1

    Jo, den kunne muligvis trimmes hist og her, så den stod mere skarp. Men hvad mistede man måske så? Den er da intet mesterværk, men sgu en god film!

    Enig, med lidt mere tid i klipperummet så kunne den måske være kommet tættere på at være mere end en god film.

    Wayne 9-03-21 10:26

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen