Forum - Forum-tråd: Moovys top 50 film fra 2020... The Countdown

Moovys top 50 film fra 2020... The Countdown

  • ★★★★★★0

    Jeg har det hele i et let og overskueligt excel-ark :)

    Ok

    Wayne19-11-21 11:02

  • ★★★★0

    Ahhh, det vil da så sandelig også komme an på om der er noget der helt rammer ens smag, uanset hvad og hvor bredt man har søgt vil jeg mene. Alle filmår er vel ikke næsten lige gode tænker du. 

    Både og. Man kan jo godt anerkende et godt år, selvom man måske ikke har haft den film, som 100% appellerer til en. 

    Babo19-11-21 13:58

  • ★★★★★★0

    Både og. Man kan jo godt anerkende et godt år, selvom man måske ikke har haft den film, som 100% appellerer til en. 

    Ja, men man kan også synes det bare har været et svagt år og uanset, så har det jo været et svagt filmår for en personligt. Så kan man (eller rette jeg:) jo i sidste ende ikke bruge til meget, at flertallet eller dem med det rette meninger, måske mener noget andet. Sådanne oplevelser er jo individuelle. 

    Det lyder også underligt at sige, hey det har været et pissefedt filmår, selv om der stort set ikke var nogen film jeg fandt gode:-D

    T. Nielsen19-11-21 14:06

  • ★★★★0

    Ja, men man kan også synes det bare har været et svagt år og uanset, så har det jo været et svagt filmår for en personligt. Så kan man (eller rette jeg:) jo i sidste ende ikke bruge til meget, at flertallet eller dem med det rette meninger, måske mener noget andet. Sådanne oplevelser er jo individuelle. 

    Det lyder også underligt at sige, hey det har været et pissefedt filmår, selv om der stort set ikke var nogen film jeg fandt gode:-D

    Jo jo, selvfølgelig kan man synes det har været et svagt år. Men jeg synes ofte der kan være en tendens til at falde en dom lidt for hurtigt. Måske ikke blandt de mere hardcore herinde som ser meget bredt, men når man tænker over det, så er et helt år med film meget og der laves mange godt anmeldte film, som måske slet ikke når at komme ud til alle. Ja, det er ikke garanti for noget, men jeg synes det er lidt mere nuanceret end som så, altså at kigge på et helt år. 

    Babo19-11-21 14:15

  • ★★★★★★0

    Nej, det er jo svært at vurdere film man ikke har og måske endda slet ikke har mulighed for at se, det klart. 

    T. Nielsen19-11-21 14:24

  • ★★★0

    16. Greenland (135 point) - instruktør: Ric Roman Waugh

    Steffan Rasmussen19-11-21 15:16

  • ★★★★★★0

    16. Greenland (135 point) - instruktør: Ric Roman Waugh

    Den havde jeg sgu ikke forudset at flere havde med. Så kunne jeg godt risikere at få fuld plade. Men okay, har jo også kun 15 film med (synes det har været et ret svagt filmår;)

    T. Nielsen19-11-21 15:39

  • ★★★★0

    Jeg var meget positivt overrasket over denne katastrofefilm. Ingen siger det behøver være så fordummende som Emmerich :)

    Babo19-11-21 15:57

  • ★★★★★★0

    16. Greenland (135 point) - instruktør: Ric Roman Waugh

    Bedre end jeg havde forventet.

    Wayne19-11-21 16:22

  • ★★★★0

    16. Greenland (135 point) - instruktør: Ric Roman Waugh

    En film jeg med vilje havde sorteret fra på min watchliste. Men noget tyder på, at jeg burde se den alligevel.

    S. Rico19-11-21 16:41

  • ★★★0

    15. Love and Monsters (144 point) - instruktør: Michael Matthews

    Steffan Rasmussen19-11-21 20:51

  • ★★★★0

    15. Love and Monsters (144 point) - instruktør: Michael Matthews

    Gav den 6/10 og forstår ikke helt begejstringen, men den havde en håndfuld seværdige momenter, selvom jeg bare synes det var en kliché på kliché. 6/10 var måske til den gode side. 

    Babo19-11-21 21:24

  • ★★★★0

    16. Greenland (135 point) - instruktør: Ric Roman Waugh

    Så den  biffen med min ældste søn sådan lidt spontant, da han havde et par fribilletter og den film vi ville se, ikke gik i den bif vi var taget til.

    Jeg var også positivt overrasket og det er dejligt at blive ind imellem.

    15. Love and Monsters (144 point) - instruktør: Michael Matthews

    Den så jeg til gengæld derhjemme med den yngste og hans glæde over den, kan da godt have smittet lidt af på mig. Men ganske fin underholdning.

    7/25

    ÅPT: 28

    Åkepool19-11-21 21:31

  • ★★★0

    14. WolfWalkers (161 point) - instruktør: Ross Stewart, Tomm Moore

    Steffan Rasmussen20-11-21 08:20

  • ★★★★★★0

    14. WolfWalkers (161 point) - instruktør: Ross Stewart, Tomm Moore

    Hvor kan man finde den? Tror måske jeg vil se den med pigerne. 

    T. Nielsen20-11-21 08:44

  • ★★★★★★0

    Jeg nappede den på AppleTV.  Brugte min gratis prøveperiode kun på den.

    En virkelig fed film med en virkelig fed animation-stil.

    Guldager20-11-21 08:53

  • ★★★★★★0

    Jeg nappede den på AppleTV.  Brugte min gratis prøveperiode kun på den.

    En virkelig fed film med en virkelig fed animation-stil.

    Ok takker. Vi har haft Apple, men sagde det op da vi ikke kunne caste det til vores Tv.

    T. Nielsen20-11-21 08:57

  • ★★★★★★0

    Jeg nappede den på AppleTV.  Brugte min gratis prøveperiode kun på den.

    En virkelig fed film med en virkelig fed animation-stil.

    Også der jeg fandt den

    Wayne20-11-21 10:36

  • ★★★★★★0

    Ok takker. Vi har haft Apple, men sagde det op da vi ikke kunne caste det til vores Tv.

    Det kan du fra din pc ;-)

    Wayne20-11-21 10:36

  • ★★★★★★0

    Det kan du fra din pc ;-)

    Hvordan mener du? Med et kabel tænker du? Apple kunne ikke caste til min Chrome, så bl.a derfor droppede vi at bruge det. Jeg tænkte man måske skulle bruge en device fra Apple og gad ikke smide flere penge efter dimser:-/

    T. Nielsen20-11-21 10:39

  • ★★★★★★0

    Hvordan mener du? Med et kabel tænker du? Apple kunne ikke caste til min Chrome, så bl.a derfor droppede vi at bruge det. Jeg tænkte man måske skulle bruge en device fra Apple og gad ikke smide flere penge efter dimser:-/

    Du kan caste dit pc skærmbillede med Chrome til dit tv - og du kan afspille Apple+ på din pc. Du skal bare åbne det i Chrome på pc’en og vælge fra menuen

    Wayne20-11-21 11:00

  • ★★★★★★0

    Hvis du har smart TV kan du også bare se det fra hjemmesiden på TV'et

    Guldager20-11-21 11:51

  • ★★★★0

    14. WolfWalkers (161 point) - instruktør: Ross Stewart, Tomm Moore

    Virklig interessant og flot animationsstil. Historien var dog lidt for uoriginal til at den kom på min liste.

    S. Rico20-11-21 12:32

  • ★★★0

    13. The Trial of the Chicago 7 (181 point) - instruktør: Aaron Sorkin

    Steffan Rasmussen20-11-21 12:36

  • ★★★★0

    Fin film uden jeg synes det var noget særligt. Jeg er ikke for alvor blevet overbevist endnu af Sorkin som instruktør. 

    Babo20-11-21 13:17

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen