Er du havnet i det Kenneth??
Nope, men Gi-Jones og jeg har en fælles ven det skete for, for snart hva 3-4 år siden eller mere, random rundbold kamp han støder sammen med en pige det gør lidt ondt men hun klare den med lidt skrammer. Han er ikke så heldig det går hurtigt op for ham at noget er galt, og han begynder at kunne klare mindre og mindre skærmtid. Han prøver skære ned på arbejdet men til sidst kan han ikke klare det så arbejdet er nødt til at lade ham gå.
Det er så her kommune på tidspunkt kommer ind over fordi dagpenge begynder ikke at være nok, men hey vi sender ham da blot ind til et møde med en psykolog så han kan få det bedre fordi vi kan da ikke ha en der er arbejdsløs i statistikken.
”ehmm jeg kan max klare 30-40 min. Interaction med andre, så det går ikke”
Så ja lang historie kort de køre ham gennem maskine pg nåja lyver også lige en gang eller to, tænker ikke på at støtte ham nær han selv prøvede st finde noget der kunne hjælpe ham. Han snakkede om at ha lyst til at køre sag mod dem. Men kunne ikke overskue tingene.
Vi som hans venner sku jo også omstille os til at ha en ven vi ikke lu hænge ud på samme måde med se en bunke film sammen og hygge. Jo på tidspunkt så ku vi klare en film, men hvor han lige sku sove en tre kvarter. Så kommoder tilbagefald fordi han havde anstrengt så for meget. Han er ved at komme til sig igen med små skridt.
Men i dag fortalte han at nu sku der nærmest noget virkelig slemt hvis ikke hans førtidspension blir bevilliget. Så den sku være så godt som hjemme.
Men for pokker det har været en kamp, det viser bare hvor uforudsigelig ting er som sker.