Forum - Forum-tråd: What we saw

What we saw

  • ★★★★0

    Hvis vi taler hastighed i den lave ende, så er jeg langt mere til Sergio Leone, for han udfordrer publikum med det - hvilket er fedt.

    Vi er tæt på - men jeg har lige de nævnte men'er.

    Er også rigtig glad for Sergio :) Den bedste Sergio Leone film og karakter - i min nær- og langsynede optik - er dog Clintens egen Outlow Josey Wales. Med et bisonmulehår ;)

    Bruce13-11-19 14:12

  • ★★★★★★0

    Og meget værre. Se bare fortsættelsen...

    Har set den :-)

    Wayne13-11-19 14:12

  • ★★★★★★0

    Er også rigtig glad for Sergio :) Den bedste Sergio Leone film og karakter - i min nær- og langsynede optik - er dog Clintens egen Outlow Josey Wales. Med et bisonmulehår ;)

    God film. Men hvordan bliver den til en Leone film?

    Wayne13-11-19 14:17

  • ★★★★★★0

    Disney Sjov - det havde jeg slet ikke tænkt på. Det stopper vel sagtens? Det gør ikke det store her, for de gider det ikke rigtigt mere. Men det er en stor fredagstradition der forsvinder, det må man gi dem.

    davenport13-11-19 14:36

  • ★★★★★★0

    Disney Sjov - det havde jeg slet ikke tænkt på. Det stopper vel sagtens? Det gør ikke det store her, for de gider det ikke rigtigt mere. Men det er en stor fredagstradition der forsvinder, det må man gi dem.

    Gætter på at det bliver Warner/Looney Tunes, som overtager fredagshyggen - det er sket før, hvor DR ikke kunne blive enige med Disney ....

    Wayne13-11-19 14:38

  • ★★★★★★0

    Vi streamer eller smider altid en film i maskinen her, når vi rammer fredagen. Børnene gider ikke se Disney sjov.

    T. Nielsen13-11-19 14:42

  • ★★★0

    Med en børnekanal mindre burde DR selv kunne producere noget børne/familie underholdning. 

    Selvom Disney Sjov er en tradition og hyggelig, så har det ihvertfald i mindst 10 år bare været en 1 time med hvad du kan se på Disney Channel og de samme gamle 30-40 kortfilm de viser om og om igen. Så fint hvis de kunne komme med noget helt nyt.

    MOVIE100013-11-19 14:47

  • ★★★★★★0

    Vi streamer eller smider altid en film i maskinen her, når vi rammer fredagen. Børnene gider ikke se Disney sjov.

    For børnebørnene på 2 og 4 år er det stadig et hit (sammen med fredagsslik)  ;-)

    Wayne13-11-19 14:50

  • ★★★★0

    God film. Men hvordan bliver den til en Leone film?

    Det gør den ikke :) Men karaktermæssigt ligner den! Ikke mindst grundet Clintens arbejde :)

    Bruce13-11-19 15:00

  • ★★★★★★0

    Det gør den ikke :) Men karaktermæssigt ligner den! Ikke mindst grundet Clintens arbejde :)

    Ok - giver mening, hvis meningen er at Sergio Leone har formet Clinten :-)

    Wayne13-11-19 15:05

  • ★★★★★★1

    For børnebørnene på 2 og 4 år er det stadig et hit (sammen med fredagsslik)  ;-)

    Jeg glemmer du er virkelig gammel indimellem:)

    T. Nielsen13-11-19 15:34

  • ★★★★1

    Jeg glemmer du er virkelig gammel indimellem:)

    Er han kun gammel ind imellem?

    Åkepool13-11-19 15:41

  • ★★★★★★0

    Nærmer du dig ikke også snart de 50 Åke? :D 

    davenport13-11-19 15:43

  • ★★★★★★1

    Jeg glemmer du er virkelig gammel indimellem:)

    Hov, hvem fylder 50 til Januar ;-)

    Wayne13-11-19 15:57

  • ★★★★★★0

    Er han kun gammel ind imellem?

    Wayne13-11-19 15:58

  • ★★★★★★0

    Jeg gav Episode 1 et gensyn, da jeg anskaffede boksen med prequel-trilogien for noget tid siden.

    Efter at have set Clone Wars-serien, stod prequel-trilogien i et lidt bedre lys, fordi meget af den information, som man mangler i filmene, eksempelvis det venskab der påstås at være mellem Anakin og Obi-Wan, i høj grad er tilstede i serien.

    Det ændrer dog ikke på Episode 1, som stadig er en kæmpe bunke lort med pissedårligt skuespil, pinlige replikker og hvad der ellers er diskuteret igennem tiden. Noget jeg dog ikke havde tænkt på, før dette gensyn var, at hele droid-hæren er utrolig udsat, lige før slaget. Alle kanoner er stoppet med at skyde og Gungan-hæren står tålmodigt og venter på, at robotterne bliver pakket ud, i stedet for lige at droppe skjoldet et øjeblik, fyre nogle af deres "kanonkugler" af og så udrydde størstedelen af modstanderne.

    Blu-ray-udgaven ser også underlig ud og tiden har ikke været god ved CGI'en, som virkelig står ud i forhold til de dele, hvor der er brugt modeller og praktiske effekter. Jeg ved ikke om det er transferret der gør det, men der er ofte scener som helt igennem ser kunstige ud, selvom der er mennesker og faktiske kulisser i billedet.

    Men ok, den fungerede da som "baggrundsstøj", mens jeg geninstallerede en laptop.

    Zero Cool13-11-19 16:16

  • ★★★★★★2

    Er han kun gammel ind imellem?

    Ja, andre gange er han vist ældgammel (smartass;)

    T. Nielsen13-11-19 17:04

  • ★★★★★★0

    Hov, hvem fylder 50 til Januar ;-)

    Det er der sikkert mange der gør:) Jeg er IKKE en af dem;)

    T. Nielsen13-11-19 17:05

  • ★★★★★★1

    Ja, andre gange er han vist ældgammel (smartass;)

    Damn - I’ll get back :-)

    Wayne13-11-19 17:56

  • ★★★★★★0

    Det er der sikkert mange der gør:) Jeg er IKKE en af dem;)

    HM - kig lige efter igen ;-)

    Wayne13-11-19 17:57

  • ★★★★★★0

    HM - kig lige efter igen ;-)

    Tro ikke på 50% af hvad du ser;)

    T. Nielsen13-11-19 19:17

  • ★★★★★★0

    Tro ikke på 50% af hvad du ser;)

    Vent, tro ikke på 100% af hvad du ser;D

    T. Nielsen13-11-19 19:18

  • ★★★★0

    Nåh, så det er her, det sner :)

    Wayne, du ser så mange film, at jeg næsten ikke kan tro det. :)

    Babo13-11-19 19:37

  • ★★★★★★0

    Vent, tro ikke på 100% af hvad du ser;D

    Skitzo? 

    Hvaaa - ka I blive enige med jer selv? :-)

    Wayne13-11-19 19:41

  • ★★★★★★0

    Nåh, så det er her, det sner :)

    Wayne, du ser så mange film, at jeg næsten ikke kan tro det. :)

    Nix det er i Norge.

    Bare rolig - det er film jeg har set måneder, eller mere tilbage. 

    Troede du virkelig :-)

    Wayne13-11-19 19:44

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen