Forum - Forum-tråd: What we saw

What we saw

  • ★★★★0

    Vi er til gengæld enige :-)

    Sådan Wayne! :)

    8/10? Bare fordi der er lidt nøgenhed, så... 

    Lortefilm. 

    Hmm, hvis bare jeg kunne huske den nøgenhed :/

    Åkepool 8-06-20 12:46

  • ★★★★★★0

    Enig i at personerne er uden dybde - den må man selv gætte sig til. Til gengæld er flere af actionscenerne røv-fede - og man skal se filmen alene for dem. Sjældent at der bliver delt så realistiske tæv ud.

    Det visuelle er også generelt interessant - jeg kan godt nyde gode billeder, hvor jeg selv skal smide den manglende historie ind mellem linierne.

    Jeg er nok for flink - men jeg havde en fest med den og landede på 8/10

    Kan se at IMDb lander på 6,7 - hvilket i virkeligheden nok er meget fair - men jeg havde som sagt en fest med den :-)

    Som jeg forsøgte at skrive, så kan jeg også leve med dette, hvis jeg på en eller anden måde gider figuren. Det gad jeg bare ikke her. Kedede mig bravt.

    Jeg ved godt at nogle stykker herinde har disset den, men er du gal vi er uenige her.

    Jeg gav den 8/10 og var top underholdt.

    Gal? Jo, det har jeg hørt før, så måske er der noget om snakken;-P

    T. Nielsen 8-06-20 12:51

  • ★★★★★★0

    Jeg landede på 5/10 og fandt den pænt kedelig det meste af tiden. Jeg kan heller ikke huske noget om nøgenhed.

    Zero Cool 8-06-20 13:15

  • ★★★★0

    Ud fra dens rating, så står der ‘nudity’ uden jeg selv helt husker hvem der var nøgen :)

    Babo 8-06-20 13:44

  • ★★★★★★0

    Jeg landede på 5/10 og fandt den pænt kedelig det meste af tiden. Jeg kan heller ikke huske noget om nøgenhed.

    Jeg ratede den også først 5/10 (ikke pga nøgenhed:), men satte den kort efter ned til 4/10. Ikke at det måske betyder det store, for den er hamrende kedelig uanset. Der var lidt nøgenhed, i de lesbiske scener, med lidt god fantasi. Men ikke noget eller så meget at man bliver helt "begejstret". Nå ja og så så man jo Theron's forslåede numse, om end på smittesikker afstand.

    T. Nielsen 8-06-20 13:58

  • ★★★★★★0

    Mmmm... Forslået numse...

    davenport 8-06-20 14:03

  • ★★★★★★0

    Som jeg forsøgte at skrive, så kan jeg også leve med dette, hvis jeg på en eller anden måde gider figuren. Det gad jeg bare ikke her. Kedede mig bravt.

    Her mine noter, fra første kig på filmen - og det ændrede sig ikke efter andet gennemsyn;

    Måske er filmen ikke det bedste der er set, indenfor agent action genren. Plottet er en anelse søgt.

    Men for dælen sømmet er i bund, og Theron beviser endnu en gang at hun mestrer actionrollen til UG. Sjældent har man set så gennemført og veludført action. Det hårdt pumpede 80'er soundtrack understøtter mørket og neonlysene perfekt.

    At det hele er pakket ind i en farverig tegneseriestil må være en smagssag. Jeg synes det lykkedes.

    Wayne 8-06-20 14:14

  • ★★★★★★1

    Her mine noter, fra første kig på filmen - og det ændrede sig ikke efter andet gennemsyn;

    Måske er filmen ikke det bedste der er set, indenfor agent action genren. Plottet er en anelse søgt.

    Men for dælen sømmet er i bund, og Theron beviser endnu en gang at hun mestrer actionrollen til UG. Sjældent har man set så gennemført og veludført action. Det hårdt pumpede 80'er soundtrack understøtter mørket og neonlysene perfekt.

    At det hele er pakket ind i en farverig tegneseriestil må være en smagssag. Jeg synes det lykkedes.

    Min største anke er som sagt også, at den keder mig og det skyldes at jeg slet ikke fatter interesse for karaktererne. Theron gør det hun gør godt, den fysiske del. Men hun er, til  min smag med lige den her film ret anonym ellers. Selv Stallone i Rambo II udviser jo mere personlighed;-P

    T. Nielsen 8-06-20 14:24

  • ★★★★★★0

    Mmmm... Forslået numse...

    Ja tænkte nok det ville fange "nogens" interesse:-D

    T. Nielsen 8-06-20 14:25

  • ★★★★★★1

    Selv Stallone i Rambo II udviser jo mere personlighed;-P

    Synes det er tæt løb ;-)

    Men fair nok - vi kan jo ikke være enige om alt

    Wayne 8-06-20 14:30

  • ★★★★★★1

    Synes det er tæt løb ;-)

    Men fair nok - vi kan jo ikke være enige om alt

    Det ville da være kedeligt, har jeg hørt:-D

    T. Nielsen 8-06-20 14:33

  • ★★★★★★1

    Det ville da være kedeligt, har jeg hørt:-D

    True :-)

    Wayne 8-06-20 14:34

  • ★★★★★★1

    Sådan Wayne! :)

    Slog mig lige, at det jo også er de to gamle der finder den max fed:-D

    T. Nielsen 8-06-20 14:35

  • ★★★★★★1

    Slog mig lige, at det jo også er de to gamle der finder den max fed:-D

    Hey - hvis du ikke finder den gang action fed - så skulle du måske købe et par varme tøfler og en hyggelig tophue - og så bare se alle de nye udgaver af Far til 4 - hvis altså ikke det er for vildt ;-)

    Gammelfar <3

    Wayne 8-06-20 14:46

  • ★★★★1

    Slog mig lige, at det jo også er de to gamle der finder den max fed:-D

    Pas du på jeg ikke kommer efter dig og tæver dig med min rollator ;) 

    Åkepool 8-06-20 14:45

  • ★★★★★★2

    Pas du på jeg ikke kommer efter dig og tæver dig med min rollator ;) 

    Rollator - det lyder så moderne - kald det gangstativ, så forstår han det måske :-)

    Wayne 8-06-20 14:48

  • ★★★★★★0

    Sorcerer (1977)

     

    Efter succeen med horrormesterværket ”The Exorcist”, blev instruktør William Friedkin’s næste spillefilm et remake af den franske ”Le salaire de la peur” og hvilket et.

    Historien om en lille gruppe tvivlsomme eksistenser, der risikofyldt melder sig til at transportere en større mængde dynamit, der er blevet ustabilt igennem junglen, er sat så autentisk og barsk i scene, at man har svært ved at fatte hvordan.

    Uanset, må det have været en prøvelse for hele filmholdet og det afspejler sig på den gode måde, ved at filmen får en til at sidde på kanten af sædet, som scenerne med lastbilen på broen, når det først for alvor går i gang.

    Indledningen kan dog forekomme mig lidt lang i spyttet og så er den sidste scene en anelse fjollet og unødvendigt. Men alt midtimellem er så virkelighedsnært og grumt, at man fænges max og ender med at være med disse ofte mindre sympatiske typer nede i skidtet.

    I hovedrollen er Roy Scheider, så langt fra sin rolle i ”Jaws”, helt forrygende god. Men søger man en spændingsfilm af den slags som man alt for sjældent ser, så kan denne absolut anbefales.

     

    Bedømmelse: 8/10

    T. Nielsen 8-06-20 15:03

  • ★★★★★★1

    Hey - hvis du ikke finder den gang action fed - så skulle du måske købe et par varme tøfler og en hyggelig tophue - og så bare se alle de nye udgaver af Far til 4 - hvis altså ikke det er for vildt ;-)

    Gammelfar <3

    Sjovt, jeg tænkte netop, at det var fordi i var så gamle at i var så lette at imponere:-D

    T. Nielsen 8-06-20 15:03

  • ★★★★★★0

    Pas du på jeg ikke kommer efter dig og tæver dig med min rollator ;) 

    Det kræver at jeg ikke ruller fra dig;-P

    Rollator - det lyder så moderne - kald det gangstativ, så forstår han det måske :-)

    haha good one:-D

    T. Nielsen 8-06-20 15:05

  • ★★★★★★0

    Sjovt, jeg tænkte netop, at det var fordi i var så gamle at i var så lette at imponere:-D

    Nu skrev jeg de nye udgaver af Far til 4 - du skal nok tage de gamle, i de nye kan der være moderne udtryk som kan være svære at forstå :-)

    Wayne 8-06-20 15:08

  • ★★★★0

    Sorcerer (1977)

     Bedømmelse: 8/10

    Er det en du selv har liggende, eller kan den fanges på noget jeg kan se?

    Åkepool 8-06-20 15:37

  • ★★★★★★0

    Nu skrev jeg de nye udgaver af Far til 4 - du skal nok tage de gamle, i de nye kan der være moderne udtryk som kan være svære at forstå :-)

    Høhø;) Jeg vil hellere se de gamle, om nogen:D

    T. Nielsen 8-06-20 18:10

  • ★★★★★★0

    Er det en du selv har liggende, eller kan den fanges på noget jeg kan se?

    Har den selv. Ved ikke om den er at finde på noget du kan se?

    T. Nielsen 8-06-20 18:10

  • ★★★★0

    Har den selv. Ved ikke om den er at finde på noget du kan se?

    Hmm, næ det ved du vel ikke ;)

    Sagt på en anden måde, kan man finde den på Netflix, HBO, Viasat, DR, TV2, TV3, C More eller noget andet?

    Åkepool 8-06-20 19:23

  • ★★★★★★0

    Hmm, næ det ved du vel ikke ;)

    Sagt på en anden måde, kan man finde den på Netflix, HBO, Viasat, DR, TV2, TV3, C More eller noget andet?

    Ikke ifølge Justwatch

    Guldager 8-06-20 19:41

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen