Forum - Forum-tråd: What we saw

What we saw

• ★★★★★★1

Herligt gensyn med M. Night Shyamalan's Trap.

Selv om jeg havde hele handlingsforløbet frisk i erindring, så var den super underholdende at se igen. Det var samtidig en fornøjelse at se, hvor opslugt min kone og datter var. Så det er åbenbart en rigtig familiefilm.

Metascoren er ikke fantastisk og IMDb siger 5,9 - men der kan selvfølgelig være så mange haters i forhold til M. Night Shyamalan at de trækker ham ned.

Men du siger underholdende?

Wayne 4-11-24 08:31

• ★★★★★1

Metascoren er ikke fantastisk og IMDb siger 5,9 - men der kan selvfølgelig være så mange haters i forhold til M. Night Shyamalan at de trækker ham ned.

Men du siger underholdende?

Bestemt underholdende - og gerne med lyden skruet godt op. Det meste foregår til en koncert - med god musik og nepotismen i førersædet :-)

S. Rico 4-11-24 08:37

• ★★★★★★1

Bestemt underholdende - og gerne med lyden skruet godt op. Det meste foregår til en koncert - med god musik og nepotismen i førersædet :-)

Jeg har egentlig også savnet Josh Hartnett som skuespiller - han har haft nogle biroller, men jeg synes egentlig at han har kvalitet til mere.

Hvor har du i øvrigt set den?

Wayne 4-11-24 09:03

• ★★★★★1

Jeg syntes, at Trap virkede noget langtrukken, og så var hende politidamen med det britiske accent virkelig irriterende. Skal dog have set den igen, før jeg rater den.

Set på Max.

chandler75 4-11-24 09:18

• ★★★★★0

Jeg har egentlig også savnet Josh Hartnett som skuespiller - han har haft nogle biroller, men jeg synes egentlig at han har kvalitet til mere.

Hvor har du i øvrigt set den?

Som chandler75 siger, så ligger den og reklamerer for sig selv på Max.

S. Rico 4-11-24 11:34

• ★★★★★0

Jeg syntes, at Trap virkede noget langtrukken

Man kunne også kalde det "stemningsopbyggende"  :-)

S. Rico 4-11-24 11:35

• ★★★★★1

Man kunne også kalde det "stemningsopbyggende"  :-)

Måske - det er i hvert fald noget af det, Shyamalan excellerer i :)

Jeg så den over tre aftener, hvilket nok ikke har hjulpet på det...

chandler75 4-11-24 11:54

• ★★0

Hartnett har selv valgt at drosle ned og flytte til London. Derfor han ikke er set i så meget. Derudover har han også vundet meget på sin charme og udseende. Noget han stadigvæk har. En flot mand er han.

Kiyonji 4-11-24 15:56

• ★★★0

Herligt gensyn med M. Night Shyamalan's Trap.

Selv om jeg havde hele handlingsforløbet frisk i erindring, så var den super underholdende at se igen. Det var samtidig en fornøjelse at se, hvor opslugt min kone og datter var. Så det er åbenbart en rigtig familiefilm.

Første havldel af Trap fandt jeg super underholdende. Anden halvdel knap så meget.

Josh Harnett var dog et stort plus.

Potentiel spoiler for Trap:

Hvis Shyamalan bare havde holdt filmen til koncert-delen ville den havde været meget federe. Filmen falder først for alvor til jorden bagefter. Jeg sad faktisk og tænkte at jeg slet ikke forstod den hårde kritik filmen havde modtaget i de første 45/60 minnutters tid af filmen. Så begyndte den at falde ret hurtigt fra hinanden derefter.

Essal 4-11-24 16:07

• ★★★0

Jeg fandt Trap aldeles røvsyg og til tider decideret dårlig. Jeg var ellers virkelig spændt på den, for præmissen var egentlig ret spændende, og jeg kan godt lide både Shyamalan og Hartnett. Men det er et virkelig svagt manuskript krydret med nogle halvfesne skuespillerpræstationer (og nogle enkelte fine) og alt for lange musikmontager der ikke virkede som andet end en promovering af Shyamalans datters musik.

Jeg gav den 4/10 - og det var tættere på 3 end 5.

HonoDelLoce 4-11-24 16:58

• ★★★★★0

Jeg fandt Trap aldeles røvsyg og til tider decideret dårlig. Jeg var ellers virkelig spændt på den, for præmissen var egentlig ret spændende, og jeg kan godt lide både Shyamalan og Hartnett. Men det er et virkelig svagt manuskript krydret med nogle halvfesne skuespillerpræstationer (og nogle enkelte fine) og alt for lange musikmontager der ikke virkede som andet end en promovering af Shyamalans datters musik.

Jeg er som sådan ikke glad for Shyamalan, men han har da lavet gode og underholdende film. Udover det er jeg enig i hvert et ord her. Klart bedre end Old - den fandt jeg amatørisk ringe. Så 4/10 kan jeg godt tilslutte mig.

David Lund 4-11-24 17:22

• ★★★0

Jeg er som sådan ikke glad for Shyamalan, men han har da lavet gode og underholdende film. Udover det er jeg enig i hvert et ord her. Klart bedre end Old - den fandt jeg amatørisk ringe. Så 4/10 kan jeg godt tilslutte mig.

Ja, Old var den ringeste film, jeg har set siden jeg stoppede med at se b-film for underholdningens skyld :-D Shiiiit, en bundskraber. Amatørisk ringe er den helt rigtige beskrivelse :-)

HonoDelLoce 4-11-24 20:05

• ★★★0

Ja, Old var den ringeste film, jeg har set siden jeg stoppede med at se b-film for underholdningens skyld :-D Shiiiit, en bundskraber. Amatørisk ringe er den helt rigtige beskrivelse :-)

Ringere end the Happening?

Gorman 4-11-24 21:34

• ★★★★★1

Ringere end the Happening?

The Happening er virkelig sjov. Old er bare kedelig og tåkrummende.

David Lund 4-11-24 21:38

• ★★★0

The Happening er virkelig sjov. Old er bare kedelig og tåkrummende.

Gisp, så holder jeg mig langt fra Old :)

Gorman 4-11-24 22:06

• 0

Helt enig; karakteren kunne dog sagtens være lavere. En elendig film.  

Popeye 4-11-24 22:22

• ★★0

Anita trængte til at se noget hvor folk ikke dør til højre og venstre, så vi har over de sidste dage nappet Morten Korchs Næsbygård trilogi, de gamle danske har sgu sin charme, især når Ib Mossin slå på tæven.

HelmerJ 6-11-24 10:36

• ★★★★★★0

Har du stadig din pik, eller røg den også i forbifarten??

davenport 6-11-24 17:52

• ★★0

Den er stadig helt blodsprængt af at dunke i takt til Ib Mossins serenader

HelmerJ 7-11-24 08:24

• ★★★★★0

Strange Darling, den var effing fed, skudt på 35mm og det gir et fedt look, hel igennem fantastisk intens film Og det alt jeg vil sige, hvis nu ikke man har set den endnu. De to main actor/actress er hel igennem fantastisk fed lydside også

Undgå trailers og at læse dybe reviews af den, tag ind og se den og lad dig overraske.

Elwood 9-11-24 20:50

• ★★★★★0

Gensyn med den vidunderlige Little Miss Sunshine. Den holder 100%.

S. Rico 9-11-24 23:18

• ★★★★★0

Heretic

Jeg elsker, når folk man nærmest kun forbinder med en type blir castet i en hel anden genreform. Robin Williams i One Hour Photo og Insomnia f.eks. Jim Carrey i Eternal Sunshine of the spotless mind.Og nu med Britiske Charmer Hugh Grant i en Horror film.

To Mormonske piger går rundt og stemmer dørklokker. Og ringer på ved Hugh Grant’s karakter… Han bruger sin britiske charme som vi kender den, men vi ser også en hel ny side af ham vi aldrig har set på film før.

Rollen her kræver også at være i stand til at snakke meget og gøre det intressant og dette formår Grant.

Og vi tryllebindes af hans charme som blandes med horror elementer.

Hugh Grant stjæler hver en scene han er med i Jeg håber ikke det sidste gang vi ham i Horrorgenren. Filmen falder lidt sammen i sidste akt desværre da det intressante er mest op til punkt. Men op til der, så er vi med ombord Creepy Hugh Grant’s fortælling.

Og hvis nogen har set traileren og tror det er en Saw Film, det er det langt fra kan godt se, hvorfor nogen måske tror dette, den faktisk ikke særlig blodig mere creepy, og så med et emne der nok er en bestemt gruppe af folk der kunne ha en livlig diskousionen omkring, det tydeligt folkene bag har brugt en hel del tid på lige netop den del især.

Jeg nød den hel klart primært på grund af Hugh Grant, men de to piger gør det også godt.

Elwood10-11-24 11:10

• ★★0

Hugh Grant har faktisk i de senere år begyndt at spille anderledes karakterer end dem han plejer at spille, omend han aldrig har været med i gysergenren. Han bad hans agent om at finde roller til ham som spillede mod den karakter han plejer at spille, da han var træt af dem.

Uden at have set filmen, som i øvrigt ser spændende ud alene pga. Hugh Grant sælger den så godt, så tænker jeg at den handler om religion og hvor stærk deres tro er.

Han har sikkert mistet sin kone til sygdom og mistet troen på noget som helst, hvis jeg skal give et gæt.

Det kan godt være at han virker ret usympatisk i virkeligheden, men han er en dygtig skuespiller.

Kiyonji10-11-24 11:54

• ★★★★★0

Han har sikkert mistet sin kone til sygdom og mistet troen på noget som helst, hvis jeg skal give et gæt.

Se det vile være den sterotype tilgang, men nej, bare for at tease, det er hel hel anden ting der driver ham og så må du blot se hvad det er, folkene bag har skrevet manus i løbet af 10 år, de startede med det og så stoppede de på et tidspunkt og tog pause på grund af .......... og arbejdede på andre projekter. for så at vende tilbage til den.

Elwood10-11-24 12:21

• ★★★★★0

Begge film, så jeg i øvrigt i Øst for Paradis lige efter hinanden i går aftes, det var meget hygsomt, ved godt det ikke er stort lærred og den hel vilde lyd, men der er nu også bare noget over den her Biograf jeg holder af.

Elwood10-11-24 12:41

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen