Forum - Forum-tråd: "1917" vinder endnu flere store priser

"1917" vinder endnu flere store priser

  • ★★★★★★1

    Du må atter i biffen Johan, så du kan bide ekstra ekstra mærke i iscenesættelsen:-D

    T. Nielsen26-01-20 14:33

  • ★★★★★1

    Du må atter i biffen Johan, så du kan bide ekstra ekstra mærke i iscenesættelsen:-D

    Jeg skal faktisk se den for femte gang på torsdag! :D 

    The Insider26-01-20 14:42

  • ★★★★★★0

    Jeg skal faktisk se den for femte gang på torsdag! :D 

    Vildt nok:-D Glæder mig til at få den set en dag. Bliver desværre ikke i biografen.

    T. Nielsen26-01-20 14:48

  • ★★★★★1

    Vildt nok:-D Glæder mig til at få den set en dag. Bliver desværre ikke i biografen.

    Den er ellers i den grad værd at opsøge i den størst mulige sal. Derfor skal jeg også gense den, nu hvor den kommer i IMAX :) men husk skrue helt op i hjemmebiografen den dag og give naboer og eventuelle underboer en middag langt væk samme dag!  

    The Insider26-01-20 14:54

  • ★★★★★★1

    Den er ellers i den grad værd at opsøge i den størst mulige sal. Derfor skal jeg også gense den, nu hvor den kommer i IMAX :) men husk skrue helt op i hjemmebiografen den dag og give naboer og eventuelle underboer en middag langt væk samme dag!  

    Det er den med garanti. Var også en jeg ville smide højt på listen skulle jeg lyste at gå i biografen lige i disse dage. 

    Jeg bor i hus og anlæg til at genere naboerne har jeg trods alt ikke (medmindre jeg lader vinduet stå åbent:)

    T. Nielsen26-01-20 15:53

  • ★★★★★0

    Jeg bor i hus og anlæg til at genere naboerne har jeg trods alt ikke (medmindre jeg lader vinduet stå åbent:)

    Perfeeeeekt! :-D God fornøjelse med den, når den kommer!

    The Insider26-01-20 15:58

  • ★★★★★★1

    Perfeeeeekt! :-D God fornøjelse med den, når den kommer!

    Tak;)

    T. Nielsen26-01-20 16:06

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen