Forum - Forum-tråd: 3 timer lang udgave af Richard Donners "Superman" fra 1978 ser snart dagens lys

188 minutter lang udgave af Richard Donners "Superman" fra 1978 ser snart dagens lys

  • ★★★★★★3

    Spændende....Tror jeg bliver et køb her! Har holdt af filmen, siden jeg som lille knægt så den i biografen:-)

    T. Nielsen26-09-17 13:43

  • ★★★2

    Håber den også får en nordisk udgave. Superman er altid så hyggelig at se, så en 3 timer lang udgave er velkommen hos mig.

    MOVIE100026-09-17 13:43

  • ★★★★★2

    Jeg er på!!

    David Lund26-09-17 13:43

  • ★★★★★1

    Det lyder sgu fedt! Jeg elsker (undtagen 4'eren) de gamle Superman film med Christopher Reeve, så det er jo bare en super nyhed. 

    Superman I & II er selvfølgelig bedst, men 3'eren er nu også rigtig god og jeg kan især godt lide scenerne med den onde Superman, som var det tætteste man kom på en karakter som Bizarro. Den Skynet lignende super computer var nu også et ret fedt indslag. 

    Superman IV - "The Quest For Peace" var derimod nærmest dømt til at fejle fra start af med et pivringe og pinligt lavt budget der gør, at man allerede i introen sidder og krummer tæer. Idéen med at introducere en ny skurk som supplement til den over brugte Lex Luthor, var nu fin nok, altså lige indtil Nuclear Man dukker op og det så viser sig at være at være The Ultimate Warrior på speed.

    Jeg synes bestemt ikke Christopher Reeve eller Superman serien havde fortjent så ussel en afslutning. 

    NightHawk26-09-17 15:36

  • 1

    Jeg er bestemt også klar til et køb. Fantastisk film, som jeg har set ufattelig mange gange i mit liv. Glæder mig til det bliver min tur til at introducere knægten, som min far hjorde for mig :)

    Og rart at høre at det netop er tiden på Krypton og i Smallville der forlænges. Krypton husker jeg dog ikke som decideret mangelfuld i Directer's Cut (eller hvad den forlængede udgave i den gamle boks nu hed), men Smallville blev der sprunget alt for hurtig henover.
    Kent bliver mobbet lidt af Football holdet, kigger lidt drømmende efter Lana, løber om kap med et tog, løber om kap med Jonathan som får hjertestep, en begravelse og vupti, afsted nordpå for at bygge Fortress of Solitude og snakke med farmand..

    Hans rejse gennem rummet fra sine teenageår frem til sit voksne liv kunne da også være sjovt at se noget fra, men det er klart det ikke var så nemt at skyde i 70'erne :)

    Nagash26-09-17 22:47

  • 1

    Jatak!!

    Martinio07 26-09-17 23:06

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen