Forum - Forum-tråd: "Annihilation" med Natalie Portman får premiere i februar 2018

Natalie Portman i ny science-fiction thriller, "Annihilation"

  • ★★★★0

    Jeg har længe set frem til denne. Glæder mig til traileren. 

    Babo 4-08-17 18:47

  • ★★★★★0

    You had me at "ex machina". 

    Lars! 4-08-17 19:07

  • ★★★★★★0

    Portman had me;-)

    T. Nielsen 4-08-17 19:10

  • ★★★0

    Jeg ved ikke hvorfor men kommer til at tænke på den her trailer www.youtube.com/watch

    MOVIE1000 4-08-17 21:05

  • ★★★★0

    Mmmmm... Deborah Kerr....

    chandler75 4-08-17 21:09

  • 0

    Ex Machina lovede så meget, men skuffede mig så fælt. Forstå mig ret. Det var ikke nogen dårlig film. Langt fra faktisk. Men alle filmsider og sci-fi fans blæste den op til århundredets sci-fi. Og det var den på ingen måder. Ikke engang tæt på. Så jeg så den film med de helt forkerte forventninger og fik absolut ingen forløsning.

    Men med det sagt, så tror jeg da nu nok han kan lave spændende sci-fi, Nu når han får et større budget og sikkert også bedre arbejdsredskaber, så skal det nok blive spændende at se.

    Nagash 5-08-17 11:48

  • 1

    Ex Machina lovede så meget, men skuffede mig så fælt. Forstå mig ret. Det var ikke nogen dårlig film. Langt fra faktisk. Men alle filmsider og sci-fi fans blæste den op til århundredets sci-fi. Og det var den på ingen måder.

    Helt enig.

    Det var en hyggelig lille science-fiction film med gode skuespillere. Men derudover var den ikke noget særligt, hverken nytænkende eller provokerende, og jeg forstår ikke helt hvorfor den gik hen og vandt en Oscar for visuelle effekter. 

    Kyllingebenet 5-08-17 11:56

  • 0

    Lige det med den Oscar, kan måske forsvares med budgettet. Jeg tænker, effekterne så naturlige nok ud, hvor man med nogle film til flere hundrede milioner dollars, kan krummer tæer over effekterne :/

    Dog må jeg indrømme, at de 4 den var oppe imod det år, fejlede ikke noget på det område, men fælles for dem er så, at de alle kostede betydelig mere. Måske The Revenant ikke var så dyr igen, men er sikker på den var meget dyrere alligevel :)

    Nagash 5-08-17 12:52

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen