Forum - Forum-tråd: Årets overraskelse 2020

Årets overraskelser: 2020

  • ★★★★★★1

    Lad os lige få denne med: www.youtube.com/watch til Unhinged!

    Zero Cool25-01-21 17:18

  • ★★★★★★0

    Bliss er virkelig fed - så se den :)

    Guldager25-01-21 17:35

  • 0

    Fik lige set Camp Kridttid færdig den anden dag. Det havde været en af de bedste efterfølgere til Jurassic Park, havde man lavet det til en TV-serie eller film. Ideen er mildest talt super, med at den foregår simultant med Jurassic World. 

    Gladiator17-02-21 12:28

  • ★★★0

    Fik lige set Camp Kridttid færdig den anden dag. Det havde været en af de bedste efterfølgere til Jurassic Park, havde man lavet det til en TV-serie eller film. Ideen er mildest talt super, med at den foregår simultant med Jurassic World. 

    Jeg har ikke selv set skidtet, men jeg kan konstatere, at Netflix har lagt den i børnesektionen i deres udvalg.

    Shit, jeg fik store øjne, da min datter på 2 sad i sin sækkestol og legede rundt på Netflix (med børnekontrol og det hele) og pludselig kunne jeg høre det utroligt genkendelige T-rex-brøl. Jeg fløj op af sofaen og tænkte, at nu havde hun fået sat Jurassic Park på på en eller anden måde. Det havde hun jo sådan set også.

    "Se! Det er store krokodiller!" var hendes kommentar, da jeg tog iPad'en. Til trods for, at hun faktisk ved, hvad dinosaurer er og har et par dinosaur-bamser, som hun elsker, fordi Gustav fra Gurli Gris jo har sådan en også ...

    HonoDelLoce17-02-21 14:50

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen