Forum - Forum-tråd: Bedste superheltefilm fra 2018?

Bedste superheltefilm fra 2018?

  • ★★★1

    Spider-Verse, med De Utrolige 2 lige i røven. Begge to-tre niveauer over de andre på listen. 

    Dolphinfriendly 2-02-19 18:04

  • ★★★★1

    Jeg har på fornemmelsen det bliver Spider-Verse, når den engang bliver set. Så undlader at stemme da jeg ikke har set nok og kommer formentlig ikke til det, når det gælder titler som Venom, Aquaman, Teen Titans. 

    Black Panther, De Utrolige 2 og Infinity War ligger sådan ca på samme niveau i min verden. Fint underholdende. Men de mangler noget ekstra i at skille sig ud. Skulle jeg vælge blev det nok Infinity War, fordi man fik Thanos til at fungere ganske fint. 

    Deadpool 2 var dødssyg. 

    Babo 2-02-19 18:21

  • ★★★★★★0

    Avengers naturligvis! Der er dog indrømmet et par stykker jeg ikke har fået set (endnu?) Af dem er det dog nok kun Spider-Verse jeg tror på kan komme op og sætte sig på tronen. 

    T. Nielsen 2-02-19 19:22

  • 0

    Jeg var meget skuffet over Deadpool 2, hvor jeg elskede 1eren. Der var ikke en eneste joke der fik mig til så meget som at trække på smilebåndene og action scenerne var rodede med for meget/tydeligt  CGI

    Inn0c 2-02-19 23:09

  • ★★★★★0

    Spider-Verse!

    Hel klart 2018 bedste overraskelse for mig.

    Elwood 2-02-19 23:44

  • ★★★★★0

    Ikke set Spider-Verse. Infinity War. Snap! 

    Lars! 2-02-19 23:39

  • ★★★0

    Helt sikkert Infinity War uanset at jeg også mangler at se nogle af de andre. Den vinder fordi den er så fantastisk veludført, med en af de mest interessante hovedskurke ever, og fordi det lykkes så flot at forløse det som et væld af film har bygget op til. 

    Gormanden 3-02-19 14:18

  • 1

    Personligt kunne jeg godt li' flere af superheltefilmene. 

    Jeg var meget underholdt af Avengers: Infinity War, Spider-Man into the spider-verse, De Utrolige 2, Black Panther og Aquaman. Synes de her 5 var klart bedst. 

    Ant Man & The Wasp og Deadpool 2 var okay, men ikke på samme niveau som de 5 bedste.

    Teen Titans filmen var jeg ikke stor fan af. På ingen måde en katastrofe, men hellere ikke særlig mindeværdig. 

    Venom er den eneste jeg endnu ikke har set, men har hørt fra flere jeg kender, at den er en skuffelse. Men vil nu alligevel se den, når den udkommer på blu-ray. 

    Alt i alt var jeg ganske tilfreds med kvaliteten af superheltefilmene i 2018. Det fortsætter forhåbentligt i 2019.

    TorbenWood 5-02-19 21:28

  • ★★★★0

    Tak for dine betragtninger Torben, og velkommen på forummet :)

    chandler75 5-02-19 22:09

  • 0

    Ingen for jeg vil Stadig ha en Gambit eller Lobo Film lol

    Earthrush 7-02-19 15:25

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen