Forum - Forum-tråd: Berlinalen 2022: Afrunding

Berlinalen 2022: Afrunding

  • ★★★★★★2

    Det er bad luck at misse 3 af 4 - men som du skriver, så er der noget at se frem til. Tak for et godt skriv.

    Wayne27-02-22 20:15

  • ★★★★★0

    Det er bad luck at misse 3 af 4 - men som du skriver, så er der noget at se frem til. Tak for et godt skriv.

    Super ærgerligt ja. Og tak for at læse med =)

    David Lund27-02-22 20:30

  • ★★0

    Fik du mødt nogle kendte skuespillere i år, David?

    Ryder66627-02-22 20:33

  • ★★★★★0

    Fik du mødt nogle kendte skuespillere i år, David?

    Jeg holdt mig hovedsageligt til filmene. Det gør jeg næsten altid. Jeg var til juryens pressekonference med bl.a. Shyamalan og Connie Nielsen. Jeg så også Emma Thompson på afstand sådan lidt tilfældigt. Men det er ikke noget, jeg går alt for meget op i. Altså - på nær hvis jeg virkelig er fan. Så gør jeg lidt mere en indsats for at se giraffen =)

    David Lund27-02-22 20:37

  • ★★0

    Jeg holdt mig hovedsageligt til filmene. Det gør jeg næsten altid. Jeg var til juryens pressekonference med bl.a. Shyamalan og Connie Nielsen. Jeg så også Emma Thompson på afstand sådan lidt tilfældigt. Men det er ikke noget, jeg går alt for meget op i. Altså - på nær hvis jeg virkelig er fan. Så gør jeg lidt mere en indsats for at se giraffen =)

    Okay, da jeg var til Berlin filmfestival, ville jeg faktisk godt have set nogle film, men var i tvivl om de var synkroniseret til tysk, så derfor endte det med at fravælge dem.

    Ryder66627-02-22 20:48

  • ★★★★★1

    Okay, da jeg var til Berlin filmfestival, ville jeg faktisk godt have set nogle film, men var i tvivl om de var synkroniseret til tysk, så derfor endte det med at fravælge dem.

    Til selve festivalen er det kun Kplus filmene (altså børnefilmene i ungdomsprogrammet Generation) du kan risikere er synkroniseret til tysk. Det har jeg prøvet 2-3 gange i mine 15 år. Hvis der så heller ikke er engelske oversættelser på, har de en live speaker siddende med i en bås i salen, der oversætter, og man kan få udleveret nogle hovedtelefoner ved. Så man kan altid følge med selvom de værste tilfælde som her nævnt er langtfra optimalt.

    David Lund27-02-22 21:15

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen