Forum - Forum-tråd: "Beverly Hills 90210" med de oprindelige skuespillere vender tilbage - se teaser!

Teaser: "Beverly Hills 90210" med de oprindelige skuespillere vender tilbage

  • ★★★★★0

    Trist at høre med Luke Perry. Håber han kommer igennem det ude nogen mén.

    På den positive side så glæder jeg mig til at se det gamle slæng sammen igen. Jeg fulgte trofast med i serien i 90'erne og hele vejen frem til finalen, også selv om de sidste par sæsoner ikke var super gode.

    Men jeg tror sgu, at dette reboot bliver et herlig nostalgisk gensyn. :)

    NightHawk28-02-19 18:17

  • ★★★★1

    Jeg så den også religiøst hver torsdag. På mit eget værelse, mens mine forældre så den i stuen :)

    Jeg var lige startet i gymnasiet, og der gik ikke længe, før alle drengene inkl. mig selv forsøgte at få højt føntørret hår og bakkenbarter (det sidste var kun de færreste forundt).

    Det tog en halv time at stå med føntørreren og spraye hårspray i for at få lortet til at sidde rigtigt, og når man så var kommet frem til gymnasiet på cykel i blæsevejr, var det hele styrtet sammen :)

    chandler7528-02-19 18:29

  • 1

    Og jeg vil godt indrømme, trods det at den er meget cheesy, at det stadigvæk er en fin serie. Lige på nær de sidste par sæsoner, hvor de var blevet "voksne" og det mere var en omgang soapopera med irriterende nye karakterer.

    Whispering Horse28-02-19 20:21

  • ★★★★★0

    Det er nok en god ide at tage den selvironiske vinkel, ja. 

    Lars!28-02-19 21:53

  • ★★★★★1

    Jeg tror også det var den her serie der for alvor introducerede mig til konceptet med at karakterne især Walsh familien ku løse mange af problemerne over en bucket of ice cream, som de sad ved køkkenet og spiste af mens de krængede deres følelser ud. Er siden hen og måske før blevet brugt meget, men ret sikker på det var 90210 der første gang introducerede mig for den "kliche" 

    Elwood28-02-19 22:05

  • ★★★★★0

    Jeg så den også religiøst hver torsdag. På mit eget værelse, mens mine forældre så den i stuen :)

    Jeg var lige startet i gymnasiet, og der gik ikke længe, før alle drengene inkl. mig selv forsøgte at få højt føntørret hår og bakkenbarter (det sidste var kun de færreste forundt).

    Det tog en halv time at stå med føntørreren og spraye hårspray i for at få lortet til at sidde rigtigt, og når man så var kommet frem til gymnasiet på cykel i blæsevejr, var det hele styrtet sammen :)

    Haha, ja det prøvede jeg også på. Men mit hår var desværre ikke så tykt, at jeg kunne sætte det på den måde, så det lignede Brandon og Dylans hår i særlig lang tid af gangen. Jeg forsøgte også at rede håret ned ved ørene så det lignede barkenbarter, men det kom aldrig til at se lige så cool ud som Brandon eller Dylans. :)

    Apropos "Beverly Hills 90210" har jeg en sjov anekdote fra nogle år tilbage dengang, hvor Tony Scott havde et program på P3 der hed "Køter". I anledning af et jubilæum for tv-serien havde han James Eckhouse (Brandon og Brendas far Jim) med på telefon, hvor Tony og hans medvært læste sms'er op fra forskellige fans, der fortalte om deres yndlings-scener. Her var jeg så heldig, at de havde udvalgt en af mine favorit-scener - der hvor Jim står og jamer ved et keyboard med Brendas daværende kæreste Rick (spillet af Dean Cain).

    Og det fede ved det var, at James Eckhouse tydeligt kunne huske scenen og grinte højt da den blev læst op. Der blev jeg faktisk lidt beæret over, at han kunne huske og som fan blev jeg sgu helt varm om hjertet. :) 

    NightHawk 1-03-19 12:04

  • ★★★★★0

    Jeg tror også det var den her serie der for alvor introducerede mig til konceptet med at karakterne især Walsh familien ku løse mange af problemerne over en bucket of ice cream, som de sad ved køkkenet og spiste af mens de krængede deres følelser ud. Er siden hen og måske før blevet brugt meget, men ret sikker på det var 90210 der første gang introducerede mig for den "kliche" 

    Jeg husker en herlig scene - nu du nævner det med ice cream - hvor Brandon og Dylan skændes og Steve forsøger at mægle imellem dem, hvilket ender på en ret komisk måde. Da Brandons mor så kalder på dem efterfølgende, som om at de var små børn, var jeg færdig af grin. Elsker især Brandons ansigtsudtryk. :) 

    youtu.be/3TFMA1Knmps

    NightHawk 1-03-19 12:13

  • ★★0

    people.com/tv/luke-perry-dead-beverly-hills-90210-riverdale-actor-dies/

    :’(

    Tiany 4-03-19 19:03

  • ★★★★0

    Ærgerligt med Luke :(  Kunne have været morsomt med noget Cobra Kai'ish.

    Kan læse jeg er gamlere end de fleste. 

    Mine rollemodeller var Familien Ashton og The McCahans.

    Bruce 4-03-19 19:42

  • ★★★★★0

    people.com/tv/luke-perry-dead-beverly-hills-90210-riverdale-actor-dies/

    :’(

    Hvor er det dog trist at læse. 52 år er sgu alt for tidligt. :( 

    I går sad jeg og læste denne rørende artikel, hvor Ian Ziering og Shanen Doherty havde lagt nogle gamle billeder op fra settet på "Beverly Hills 90210" og jeg troede virkelig på, at han ville komme sig efter sit slagtilfælde. Jeg sidder og føler mig helt tom inden i lige nu.

    www.bt.dk/kendte/beverly-hills-stjerne-bed-en-boen-for-luke-perry

    "Beverly Hills 90210" og Dylan Mckay har været en stor del af mit liv siden 1990 og jeg har rigtig mange gode minder fra den serie og med den karakter, så det er noget af en mavepuster at skulle forholde sig til Luke Perrys død. 

    Hvil i fred Luke Perry og tak for alle de mange gode minder.

    NightHawk 4-03-19 19:49

  • ★★★★★★0

    Det samme som min far døde af. :(

    davenport 4-03-19 19:48

  • ★★★★0

    Trist. Han havde også en fed selvironi. Her fra The Simpsons ("not my face, my valuable face!").

    chandler75 4-03-19 19:54

  • ★★★★0

    Mon serien her nu bliver til noget? Det virker lidt underligt nu at lave en satirisk serie, også selvom Perry ikke skulle have medvirket...

    chandler75 5-03-19 12:46

  • ★★★★★0

    Mon serien her nu bliver til noget? Det virker lidt underligt nu at lave en satirisk serie, også selvom Perry ikke skulle have medvirket...

    Den nye serie vil utvivlsomt blive sat på stand-by på nuværende tidspunkt, da sorgen blandt det tilbageværende cast simpelthen er for stor til, at det giver mening at fortsætte projektet. Men jeg synes dog at de, når der er gået noget tid, alligevel bør fortsætte - som en hyldest til Luke Perry. Det er muligt at de så helt vil styre væk fra den selvironiske tone og måske gå i en mere seriøs retning, men det ville nu heller ikke gøre mig noget, hvis de beslutter sig for det.

    NightHawk 6-03-19 00:23

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen