Forum - Forum-tråd: "Blade Runner 2049": Er Harrison Ford blot en cameo?

"Blade Runner 2049": Er Harrison Ford som Deckard blot en cameo?

  • ★★★★0

    ..er det ikke således - man laver en 2'er/remake nutildags?

    edit

    ..og mine 4 skiver* er ved at være slidte!

    *Blade Runner(1997) PC(som i x86) spillet! ikke på gog endnu:-(

    Gasivodo12-12-16 02:42

  • ★★★★★★0

    Huh??

    davenport12-12-16 12:46

  • ★★★★★1

    Huh??

    Jeg tror, Gasivodo refererer til det klassiske "Blade Runner"-adventurespil, som udkom på fire CD-ROM'er for adskillige år siden :-) Jeg har faktisk stadig mit liggende og skal da helt klart have det genspillet op til "2049"...

    The Insider12-12-16 13:36

  • ★★★★★★2

    Jeg tror, Gasivodo refererer til det klassiske "Blade Runner"-adventurespil, som udkom på fire CD-ROM'er for adskillige år siden :-) Jeg har faktisk stadig mit liggende og skal da helt klart have det genspillet op til "2049"...

    Jeg har det også stående på hylden bag mig. Det kunne være ret cool, hvis de lavede et remaster i forbindelse med den nye film.

    Zero Cool12-12-16 13:47

  • ★★★0

    Jeg har det også stående på hylden bag mig. Det kunne være ret cool, hvis de lavede et remaster i forbindelse med den nye film.

    Dream scenario. Virkeligt forrygende spil. Tror også at mit ligger i en flyttekasse et sted, medmindre mine forældre har skilt sig af med det på en loppemarked. :)

    Dolphinfriendly12-12-16 14:26

  • ★★★★0

    Jeps! Netop! Beklager min nørdede tilgang! 

    Men det er SGU' stadig det bedste film til spil - spil! Den dag i dag. Så mange af de originale skuespillere.. Jamen jeg kan blive ved :-D 

    Gasivodo12-12-16 18:11

  • ★★★★0

    Dream scenario. Virkeligt forrygende spil. Tror også at mit ligger i en flyttekasse et sted, medmindre mine forældre har skilt sig af med det på en loppemarked. :)

    ARGH!?? Den er $€£ værd nu om dage! FLUKS! At ringe til forældre!

    Vil gerne købe:-)

    Gasivodo12-12-16 18:15

  • ★★1

    Ja det spil er jeg også den lykkelige ejer af, har jeg godt nok brugt mange timer på!! Og det endag uden at have set filmen til at starte med.

    Weird_J12-12-16 18:28

  • ★★★★0

    Ja det spil er jeg også den lykkelige ejer af, har jeg godt nok brugt mange timer på!! Og det endag uden at have set filmen til at starte med.

    Det er tilgengæld..øh interessant?!

    Så du har fundet det; ganske ok - i snart 20 år. Uden at se..?  Respekt:-)

    Gasivodo12-12-16 19:58

  • ★★1

    Har set filmen. Men spillede spillet i mange år, før jeg fik set filmen. Tror faktisk først det var da den kom på Blu Ray, jeg fik den set.

    Weird_J12-12-16 20:23

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen