Forum - Forum-tråd: FRI 2. sæson af "Star Wars"-serien "Andor" udkommer formentlig først i 2024

2. sæson af "Star Wars"-serien "Andor" udkommer formentlig først i 2024

  • ★★★★★★0

    "Det normalt håbefulde og familievenlige "Star Wars"-univers" Er måske lige at stramme den lidt i forhold til at det handler om krig, død og ødelæggelse ;-)

    Wayne23-11-22 08:46

  • ★★★★★1

    Jeg synes sgu, det er meget præcist ramt – Lucas har selv sagt, at han lavede "Star Wars" for 12-årige, og al den krig, død og ødelæggelse er indtil nu primært blevet svøbt ind i et kulørt og kækt fantasyunivers med konstant triumferende helte, hvor elendigheden nærmest aldrig kunne mærkes eller ænses. Indtil "Andor". Og for faaaanden, hvor bliver det hårdt at skulle vente så længe... det havde jeg bestemt ikke spået, at jeg ville sige om en "Star Wars"-sæson for bare et halvt år siden.

    The Insider23-11-22 09:05

  • ★★★★★★0

    Jeg synes sgu, det er meget præcist ramt – Lucas har selv sagt, at han lavede "Star Wars" for 12-årige, og al den krig, død og ødelæggelse er indtil nu primært blevet svøbt ind i et kulørt og kækt fantasyunivers med konstant triumferende helte, hvor elendigheden nærmest aldrig kunne mærkes eller ænses. Indtil "Andor". Og for faaaanden, hvor bliver det hårdt at skulle vente så længe... det havde jeg bestemt ikke spået, at jeg ville sige om en "Star Wars"-sæson for bare et halvt år siden.

    Jeg glæder mig klart til at se Andor!

    Men jeg vil stadig anfægte at Star Wars altid bare er hyggeligt - som eksempel i Revenge of the Sith, hvor Anakin først slagter alle på Jedi-akadamiet, og siden får hugget arme og ben af, mens flammerne slikker sig omkrig ham. Samtidig udføres klonernes ordre om at dræbe alle jedi's

    Hvis Andor er meget slemmere end det, så er der virkelig noget i vente :-D

    Wayne23-11-22 11:11

  • ★★★★★1

    Men jeg vil stadig anfægte at Star Wars altid bare er hyggeligt

    Det er der heller ikke nogen, der skriver :-)

    Hvis Andor er meget værre end det, så er der virkelig noget i vente :-D

    "Andor" er nærmest den diametrale modsætning til Episode III. Intens, troværdig, karakterdrevet mod kunstig, poleret og karakterfattig. Kun IV og V er i samme vægtklasse.

    The Insider23-11-22 11:13

  • ★★★★★★1

    Det er der heller ikke nogen, der skriver :-)

    "Andor" er nærmest den diametrale modsætning til Episode III. Intens, troværdig, karakterdrevet mod kunstig, poleret og karakterfattig. Kun IV og V er i samme vægtklasse.

    Nu kan jeg næsten ikke vente med at gå i gang. Spændende.

    Wayne23-11-22 11:20

  • 0

    Nå så gør det ikke så meget at jeg først fanger sæson 1 engang nædte år.

    Hvis det er rigtigt at der er tale om en barak fortælling, og endda en god en af slagsen, så ville jeg have ønsket at de havde haft mere mod i forhold til Rogue One, der langt fra er det.

    Johnny4223-11-22 18:05

  • ★★1

    Så er jeg blevet færdig med Andor og det kan måske lyde mærkeligt, men jeg er glad for, at der går lang tid, før sæson 2 kommer. 

    Fordi endelig er der en Star Wars serie, hvor jeg føler, at ventetiden vil være det værd. 

    Jeg tror dog på, at 2023 bliver et vanvittig stærkt år for Star Wars og tak for det! 

    2020 var det sidste stærke år med The Mandalorian sæson 2 og de sidste fire afsnit af Clone Wars. 

    Men ellers hvis vi taler Live Action, så tror jeg vidst ikke, at jeg har været så ramt og forført siden Empire Strikes Back, selvom Return of the Jedi også har stærke momenter. 

    Jeg regner stærkt med at gense hele første sæson af Andor op til Sæson 2 og det har jeg trods alt ikke gjort med mange serier i mit liv!

    The Paki Don23-11-22 21:10

  • 1

    Det er frekking bullcrap...! No more, no less.

    Genial serie men 2024 det dur ikke. Generelt synes jeg der går for lang tid mellem sæsonerne... om det er pga. corona eller Netflix vænnede os til binge watching ved jeg ikke men jeg synes der går lang tid mellem sæsonerne.

    Man kan jo stort set ikke huske historien og karakterne når én ny sæson kommer - især de mindre mindefulde serier man ser.

    Dominar Rygel XVI24-11-22 14:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen