Forum - Forum-tråd: FRI Connie Nielsen forsvarer "Wonder Woman 1984"

Connie Nielsen forsvarer "Wonder Woman 1984"

  • ★★★★★★1

    Jeg er ikke enig med Connie.

    T. Nielsen 2-04-21 14:25

  • ★★★★★1

     'Åh, jeg ved, hvad der skal ske nu', og folk kan ikke lide, når de ikke ved, hvad der skal til at ske.

    Hvem er de folk, blot nysgerrig fordi der var desværre intet overraskende for mig i den :)

    jeg sad netop med den der og jep, jep det skete og jep hun blev misundelig på Diana osv.

    Elwood 2-04-21 14:35

  • ★★★★★★1

     'Åh, jeg ved, hvad der skal ske nu', og folk kan ikke lide, når de ikke ved, hvad der skal til at ske.

    Hvem er de folk, blot nysgerrig fordi der var desværre intet overraskende for mig i den :)

    jeg sad netop med den der og jep, jep det skete og jep hun blev misundelig på Diana osv.

    Ja, den veg da ikke vildt fra det formulariske. Den var indrømmet nok mere lakket til i kække babyfarver og fjollet humor end genren ofte er pt, men historien var da ret abc langt hen ad vejen.

    T. Nielsen 2-04-21 14:37

  • ★★★★★2

    Jeg tænker også, hun gør filmen lidt en bjørnetjeneste ved at sige, at den ikke kan klare at blive kigget efter i sømmene.

    The Insider 2-04-21 16:37

  • ★★★★0

    Jeg tænker også, hun gør filmen lidt en bjørnetjeneste ved at sige, at den ikke kan klare at blive kigget efter i sømmene.

    Husk nu på, en bjørnetjeneste er af det gode nutildags, 'sider!?

    Og Connie N. må gøre lige hvad hun vil i min sen&#%bog ♥

    Gasivodo 2-04-21 22:47

  • ★★★★★3

    Husk nu på, en bjørnetjeneste er af det gode nutildags, 'sider!?

    Det er pudsigt, at jeg virkelig ofte hører folk harcelere over, at "bjørnetjeneste" er blevet twistet til noget positivt, men jeg har til dato ALDRIG oplevet nogen gøre det. Så er det til gengæld et langt mere tydeligt og udbredt problem, at folk siger "strukket".

    The Insider 2-04-21 23:45

  • 2

    Jeg tror ikke, at Connie har set filmen...

    Pistolprinsen 3-04-21 12:06

  • ★★1

    Nå ja, fordi "Logan" var så skide formularisk eller "Thor: Ragnarok" eller "Infinity War" for den sags skyld.

    Nogle gange medvirker man bare i noget skod og det gør ONDT. Men det er en spillers lod. Op på hesten (tihi, hendes karakter rider på hest) og videre til det næste. :-)

    The Paki Don 3-04-21 12:12

  • ★★★★★1

    eller "Infinity War" for den sags skyld.

    Ja jeg blev også virkelig overrasket da den krig pludselig sluttede :)

    Elwood 3-04-21 12:15

  • ★★★★★1

    Noget hel andet er, jeg genså lige Wonder Woman fra 2009 her i går, den kan anbefales, og med en meget mere intressant historie som også samtidig er en origin story til Wonder Woman.

    Og med et godt voicecast, andet forventes heller ikke når Andrea Romano står bag.

    Elwood 3-04-21 12:20

  • 1

    Jeg tror ikke, at Connie har set filmen...

    LOL... Nej, det vil forklare hendes udtalelser :-)

    TheRealLukeSkywalker 3-04-21 12:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen