Forum - Forum-tråd: FRI Det dyreste VHS-bånd nogensinde er blevet solgt: "Tilbage til fremtiden" for 540.000 kroner!

Det dyreste VHS-bånd nogensinde er blevet solgt: "Tilbage til fremtiden" for 540.000 kroner!

  • 1

    Nu hvor du missede chancen for at eje båndet Johan, så kan jeg glæde dig med at du lige nu har chancen for at byde på Martys hoverboard fra 2’eren:

    propstoreauction.com/lot-details/index/catalog/319/lot/88744

    jarlen17-06-22 15:27

  • ★★★★0

    Så har man penge som skidt :)

    Babo17-06-22 15:48

  • ★★0

    Det er fandme fjollet.

    NFT17-06-22 15:50

  • 0

    Asså, jeg har da stadig alle mine gamle VHS købefilm endnu - hvis nogen sku' være interesseret...

    kodor17-06-22 16:15

  • ★★★★1

    Jeg solgte for et par år tilbage soundtracket på kassettebånd for 150 kr. Det er selvfølgelig ikke i samme liga overhovedet, men jeg var overrasket over, at nogen ville betale det for et brugt kassettebånd, som jeg flittigt havde gennemspillet i 80'erne...

    chandler7517-06-22 18:19

  • ★★★★1

    Asså, jeg har da stadig alle mine gamle VHS købefilm endnu - hvis nogen sku' være interesseret...

    Hvis de stadig er plomberet, er din pension måske sikret...

    chandler7517-06-22 18:20

  • ★★★★★2

    Nu hvor du missede chancen for at eje båndet Johan, så kan jeg glæde dig med at du lige nu har chancen for at byde på Martys hoverboard fra 2’eren:

    propstoreauction.com/lot-details/index/catalog/319/lot/88744

    Daaaaaaamn! :D Jeg forstår slet ikke, at der ikke er flere millionærer, som bruger hele formuen på det filmmemorabilia - hvad fanden er så pointen med at være rig?!

    The Insider17-06-22 18:47

  • ★★1

    Jeg solgte for et par år tilbage soundtracket på kassettebånd for 150 kr. Det er selvfølgelig ikke i samme liga overhovedet, men jeg var overrasket over, at nogen ville betale det for et brugt kassettebånd, som jeg flittigt havde gennemspillet i 80'erne...

    Det var mig der købte det, og jeg har lige solgt det videre for 175 kr. Sucker!

    Michael Andersen18-06-22 01:39

  • ★★★★0

    Det var mig der købte det, og jeg har lige solgt det videre for 175 kr. Sucker!

    chandler7518-06-22 10:44

  • ★★★★★0

    Det er lige umiddelbart et vanvittigt beløb for et VHS bånd også selv om, det er "Back To the Future" og et medfølgende brev/autograf. Men på den anden side så kan det jo være, at han/hun kan få det tredobbelte beløb for båndet om 10 år. Så det er måske slet ikke så dårlig en investering trods alt.

    NightHawk18-06-22 18:07

  • ★★★★0

    Det er lige umiddelbart et vanvittigt beløb for et VHS bånd også selv om, det er "Back To the Future" og et medfølgende brev/autograf. Men på den anden side så kan det jo være, at han/hun kan få det tredobbelte beløb for båndet om 10 år. Så det er måske slet ikke så dårlig en investering trods alt.

    Med 3D-printteknologien, der bliver bedre og bedre, og muligheder for forskellige former for manipulation, er jeg lidt usikker på, hvor sikker fremtiden ser ud for værdien af fysiske objekter - om det så er VHS-bånd, tegneserier eller andet.

    Alt andet lige bliver proveniens nok en vigtigere og vigtigere faktor for dyre genstande, således at man kan spore historikken.

    (Dyreste tegneserie nogensinde solgt er i øvrige Amazing Fantasy #15 – Spider-Mans første optræden – der i september sidste år blev solgt for 3,6 mio. dollars, eller 25,5 mio. kroner. I 1962 kunne den købes for 12 cents).

    chandler7518-06-22 19:11

  • 0

    Jeg har stadig den første 'Star Wars' på VHS - den uredigerede udgave, hvor man ser Han skyde først :-)

    Pistolprinsen18-06-22 21:02

  • ★★1

    Jeg har stadig den første 'Star Wars' på VHS - den uredigerede udgave, hvor man ser Han skyde først :-)

    Den findes også på dvd og laserdisc.

    NFT18-06-22 22:00

  • ★★★★0
    (Dyreste tegneserie nogensinde solgt er i øvrige Amazing Fantasy #15 – Spider-Mans første optræden – der i september sidste år blev solgt for 3,6 mio. dollars, eller 25,5 mio. kroner. I 1962 kunne den købes for 12 cents).

    Den rekord er så åbenbart blevet overgået... Superman # 1 fra 1939 blev tidligere på året solgt for 5,3 mio. dollars - 37,5 mio. kroner.

    chandler7519-06-22 18:40

  • 0

    Great Scott - det var mange penge!

    Ronni Pedersen20-06-22 14:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen