Forum - Forum-tråd: FRI Francis Ford Coppola bruger 785 mio. kroner fra egen lomme på at finansiere sit næste projekt

Francis Ford Coppola bruger 810 mio. kroner fra egen lomme på at finansiere sit næste projekt

  • ★★★★★0

    Tetro og Twixt har jeg rent faktisk set! Jeg har dig ikke noget godt at sige om dem…

    David Lund15-03-22 13:11

  • ★★★★★★0

    Tetro og Twixt har jeg rent faktisk set! Jeg har dig ikke noget godt at sige om dem…

    Så sig noget dårligt. Det forsat tilladt:)

    T. Nielsen15-03-22 13:13

  • ★★★★★0

    Så sig noget dårligt. Det forsat tilladt:)

    Ok - de er altså ikke gode.

    David Lund15-03-22 13:15

  • ★★★★0

    Stor instruktør, men har været ubetydelig i flere årtier nu og jeg har lidt svært ved at tro på det, men det er egentlig alt for tidligt at sige noget om. Det lyder vildt nok, at skyde så mange penge i skidtet. M Night pantsatte sit hus da han ville lave comeback med The Visit, så han var alt andet end ligeglad med boxoffice. Jeg forstår i øvrigt ikke man kan være det. Hvis han er ligeglad med, hvor mange der ser hans film, hvorfor så vise den frem? Så lav en særlig screening til sig selv og lev med det :)

    Babo15-03-22 13:17

  • ★★★★★★0

    Ok - de er altså ikke gode.

    Tak:-)

    T. Nielsen15-03-22 13:19

  • ★★★★★0

    “Twixt” har jeg ikke set, men jeg kunne nu godt lide “Tetro”. Det er dog mange år siden jeg så den.

    Kruse15-03-22 13:29

  • ★★★2

    Hvis han er ligeglad med, hvor mange der ser hans film, hvorfor så vise den frem? Så lav en særlig screening til sig selv og lev med det :)

    Aaarh. Der er vel ret langt fra ikke at ville lade andre se noget til ikke at måle succes baseret på antallet, der gør netop det...

    HonoDelLoce15-03-22 13:44

  • ★★★★0

    Aaarh. Der er vel ret langt fra ikke at ville lade andre se noget til ikke at måle succes baseret på antallet, der gør netop det...

    Hvis han er ligeglad med antallet billetter, så er han også det om 2 eller 200 ser hans film. Eller ingen. Hvad er så mening med at dele sin kunst? Han laver selvfølgelig den film han ønsker, men jeg vil da aldrig sige jeg er ligeglad. Jeg vil da altid håbe, om jeg selv brugte pengene eller ej, til at filmen ville blive set af flest mulige. 

    Babo15-03-22 14:22

  • ★★★★★★0

    Megalopolis.... - han skulle måske starte med at arbejde lidt med titlen.

    Men ellers - Francis Ford Coppola og Sci-Fi? Hvis der bliver skrevet pænt om det, så vil jeg købe en billet.

    NB - han kunne jo overveje at give sin nevø en rolle, også.

    Wayne15-03-22 14:43

  • ★★★★★0

    “Twixt” har jeg ikke set, men jeg kunne nu godt lide “Tetro”. Det er dog mange år siden jeg så den.

    Tetro er også bedre end Twixt. Den er det rene bras.

    David Lund15-03-22 15:30

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen