Forum - Forum-tråd: "Game of Thrones" sæson 7 får premiere sommeren 2017

"Game of Thrones" sæson 7 får premiere i sommeren 2017

  • ★★★★★0

    Passer mig hel fint, så har jeg god tid til og få catchet up, jeg er pt. ehmm halvejs sæson 3 so far har jeg undgået major spoilers. Så glædermig til og ku slappe af med den serie.

    Elwood19-07-16 21:18

  • ★★★★★0

    Du har rigtig mange ikoniske scener til gode. 

    Lars!19-07-16 22:06

  • ★★★★★0

    Hehe takker, eneste jeg dog ikke kan undgå er alle meme'sne de umulige og undgå, men det sjovt når jeg så flere måneder efter sidder og tænker ahh nu forstår jeg det, og så kan føle mig total left behind fordi jeg ikke var med på beatet den gang :) 

    Men det har jeg det nu fint med.

    Elwood19-07-16 22:11

  • 0

    Nooooo! Det var slemt nok at skulle vente til foråret ... :/

    jeg er pt. ehmm halvejs sæson 3 so far har jeg undgået major spoilers. Så glædermig til og ku slappe af med den serie.

    Du er heldig, Elwood!

    Enten har du ikke været i biografen længe, eller også er du heldig, at de ikke viser de samme reklamer i Århus som i vores lokale biograf. I øjeblikket kører der en HBO-reklame inden filmene, som spoiler flere ting for newcomers, ikke blot i forhold til Game of Thrones, men vist også Vikings.

    Så pas på med i hvert fald Bio Silkeborg, indtil du er igennem sæson 3. :P

    evermind19-07-16 22:13

  • ★★★★★0

    Synes ikke jeg kan huske og ha set en HBO reklame i biffen? men der er også en anden vinkel, hvis nogen siger en spoiler kommer self. an på hvilken slags, men hvis man høre en, men man ikke får og vide at det er en spoiler, så kan jeg tit ignore ting, og så nyde en serie hvis jeg så ser den senere hen, men hvis nogen så derimod siger en spoiler og en anden person så direkte siger noget med "Ahh det skal du da ikke sige til ham/hende det er jo en spoiler"

    Så vil man mere lægge mærke til det som blir sagt og så får man rent faktisk spoilet noget. Den synes jeg og ha oplevet og læst flere steder i forskellige sammenhæng.

    Har snart sommerferie, og lige udover en lille hurtig sviptur til London til et Arnie all nighter i princecharlescinema (en biograf jeg længe har ville besøge med min ven) så regner jeg da med jeg skal prøve og indhente lidt GOT i min ferie når jeg kommer hjem :)

    Elwood19-07-16 22:42

  • ★★★★★0

    I Game of Thrones er det jo ofte spoiler nok i sig selv, hvis man lægger mærke til hvilke personer, der ikke ser ud til at være med i nyere sæsoner... 

    Lars!20-07-16 08:17

  • ★★★★★★0

    SÅ LANG TID AT VENTE ENDNU! :( :(

    Zero Cool20-07-16 08:23

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen