Forum - Forum-tråd: Golden Globe-nomineringerne 2016 offentliggjort

Golden Globe-nomineringerne 2016 offentliggjort

  • ★★★3

    "Mr. Robot" skal rende med hele skidtet - også de kategorier, hvor den ikke er blevet nomineret! 

    Dolphinfriendly10-12-15 18:35

  • ★★★★★1

    Er der ikke også en kategori for Best title cards ? :)


    Elwood10-12-15 18:41

  • ★★★★★★0

    Nicki, enig. :)

    Zero Cool10-12-15 18:46

  • ★★★★★★0

    Glæder mit gamle hjerte, at se et af mine ungdomsidoler indstillet til en pris:-)

    T. Nielsen10-12-15 21:03

  • ★★★0

    Hvad er historien bag at The Martian er en komedie? Her går jeg bare ud fra at den ikke er nomineret som musical :-)

    gi-jones10-12-15 22:59

  • 0

    Komediekategorien er altid svagere end dramakategorien, så Fox har af strategiske årsager valgt at placere The Martian i den kategori. Det er desværre ikke noget nyt, at filmstudierne forsøger at gradbøje kategorierne for at optimere deres egne chancer. Alicia Vikander (The Danish Girl) og Rooney Mara (Carol) har fx også begge forsøgt at blive nomineret i birollekategorien. Det har HFPA dog ikke godtaget. 

    Morten Møller Bertelsen11-12-15 00:24

  • ★★★0

    Bare lidt stenet. Personligt mener jeg godt at Martian kunne være en seriøs kandidat i drama-kategorien. Men hvis man påstår at den skulle være en komedie mener jeg faktisk at den er decideret mislykket :)

    gi-jones11-12-15 08:29

  • ★★★★0

    Fuldkommen sort nominering.

    Bruce11-12-15 09:19

  • ★★★0

    Mandlig birolle (film) er edderbrodereme godt nok et stærkt felt!

    Har ikke set Love & Mercy, men de fire andre er i hvert fald alle mere end rigeligt værdige vindere (og ja, her mener jeg faktisk også Stallone!)

    HonoDelLoce11-12-15 10:12

  • ★★★★★0

    Mandlig birolle (Serie) jeg har kun set Christian Slater i Mr. Robot, og der gør han det satme godt, så jeg ville ikke ha noget mod han tog den :)

    Elwood11-12-15 10:33

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen